Re: Red Dead Redemption 2

76
Wel gek: uit de reacties hier proef ik dat de meesten niets met het online deel hebben en er niets mee hoeven. Gezien de focus van de ontwikkelaar(s) valt daar echter weer het meeste te verdienen. Oftewel: of we zijn niet representatief voor het publiek van de game (zou best kunnen), of de mensen die het online deel wél waarderen laten zich hier niet horen :P, of er is een relatief kleine groep die het aanspreekt, maar die kleine groep spendeert wel enorm veel geld in het online deel van een game.... :think:
Image

Re: Red Dead Redemption 2

77
paveman wrote:Wel gek: uit de reacties hier proef ik dat de meesten niets met het online deel hebben en er niets mee hoeven. Gezien de focus van de ontwikkelaar(s) valt daar echter weer het meeste te verdienen. Oftewel: of we zijn niet representatief voor het publiek van de game (zou best kunnen), of de mensen die het online deel wél waarderen laten zich hier niet horen :P, of er is een relatief kleine groep die het aanspreekt, maar die kleine groep spendeert wel enorm veel geld in het online deel van een game.... :think:
Ik heb mij er zeker mee geamuseerd, veel meer dan met GTA Online. Na alles een paar keer geprobeerd te hebben werd het wel een lange grind. De servers waren daarnaast jarenlang constant gehacked en bugged terwijl Rockstar gewoon opgegeven had. Hopelijk gaan ze nu niet een "oplossing" voor de grind aanbieden in de vorm van MTX.

Re: Red Dead Redemption 2

78
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Hoe kunnen ze nu een speciale editie maken zonder de effectieve game erbij :P
Ze zijn nie de eerste die het doen xd Battlefield 1, mass effect Andromeda en evil within (edit tis resi evil 7 bedenk ik me) schieten mij direct binnen
Ik vroeg mij onder de blogpost ervan al af waar ik dat eerder had gehoord, bedankt om ze hier even op te sommen :cool:
Dat vind ik echt een belachelijke trend, CE's zonder de game. Hopelijk wordt die niet te sterk verdergezet :|

Re: Red Dead Redemption 2

79
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Hoe kunnen ze nu een speciale editie maken zonder de effectieve game erbij :P
Ze zijn nie de eerste die het doen xd Battlefield 1, mass effect Andromeda en evil within (edit tis resi evil 7 bedenk ik me) schieten mij direct binnen
Ik vroeg mij onder de blogpost ervan al af waar ik dat eerder had gehoord, bedankt om ze hier even op te sommen :cool:
Dat vind ik echt een belachelijke trend, CE's zonder de game. Hopelijk wordt die niet te sterk verdergezet :|
Ik heb er niet echt iets op tegen zolang het duidelijk aangegeven is.
Misschien zou er beter wel een andere naamgeving gebruikt worden, zonder "Edition".

Re: Red Dead Redemption 2

80
Tjeefkeuh wrote:
met0t0 wrote:
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:Hoe kunnen ze nu een speciale editie maken zonder de effectieve game erbij :P
Ze zijn nie de eerste die het doen xd Battlefield 1, mass effect Andromeda en evil within (edit tis resi evil 7 bedenk ik me) schieten mij direct binnen
Ik vroeg mij onder de blogpost ervan al af waar ik dat eerder had gehoord, bedankt om ze hier even op te sommen :cool:
Dat vind ik echt een belachelijke trend, CE's zonder de game. Hopelijk wordt die niet te sterk verdergezet :|
Ik heb er niet echt iets op tegen zolang het duidelijk aangegeven is.
Misschien zou er beter wel een andere naamgeving gebruikt worden, zonder "Edition".
Daar heb je volledig gelijk in

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

81
Tjeefkeuh wrote:Misschien zou er beter wel een andere naamgeving gebruikt worden, zonder "Edition".
Dat doen ze al, de naam van deze 'editie' is 'RDR2 Collector's Box' en niet Collector's edition ofzo.

Maar doordat het opgelijst wordt in het lijstje van 'editions' lijkt de Collector's Box ook de game te bevatten...
Image

Re: Red Dead Redemption 2

82
Kolm wrote:
Tjeefkeuh wrote:Misschien zou er beter wel een andere naamgeving gebruikt worden, zonder "Edition".
Dat doen ze al, de naam van deze 'editie' is 'RDR2 Collector's Box' en niet Collector's edition ofzo.

Maar doordat het opgelijst wordt in het lijstje van 'editions' lijkt de Collector's Box ook de game te bevatten...
Als ge 100 euro uitgeeft zonder de inhoud eens na te kijken is het wel uw eigen fout als ge dan teleurgesteld zijt.

Re: Red Dead Redemption 2

83
Tjeefkeuh wrote:Als ge 100 euro uitgeeft zonder de inhoud eens na te kijken is het wel uw eigen fout als ge dan teleurgesteld zijt.
Ja, tuurlijk! En eigenlijk zou ge met die inhoud en prijs al moeten weten dat er iets niet klopt...
Ik wilde alleen maar zeggen dat de naam anders is en dat ik wel kan begrijpen dat er verwarring ontstaat.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

86
Ik vind de sfeer gewoon veel beter gebracht dan de eerste game. Kan er natuurlijk ook aan liggen dat het gewoon een video met de beste dingen van de game is en die sfeer er dus beter uit komt :P
De betrokkenheid bij uw bende kan ook interessant uitgewerkt worden en hopelijk hebben de keuzes die ge maakt nog redelijk wat invloed.
cron