Tjeefkeuh wrote:
Raar, ik heb normaal snel last van duizeligheid maar had geen enkel probleem bij deze game.
Begin trouwens nooit aan Just Cause 2 dan, want daarin is er nog minder onderscheid tussen dorpen en basissen, zijn er waarschijnlijk 5x zoveel en is er bijna niks aangegeven op de minimap als ik mij nog goed herinner. Ge moest daar wel maar 75% completion halen.
JC2 heb ik nog niet gedaan, maar ik heb hem wel liggen. Staat echter niet direct op de planning
In JC3 had je inderdaad wel een goede manier om alles te volgen wat je wel/niet gedaan had en zelfs de collectibles verschenen op je map eens je de hele provincie had bevrijd. En nu gebruik ik ook de filter op de map om alleen uncompleted challenges te laten zien en dan zijn al die 100.000 andere icoontjes ook gewoon weg.
Tjeefkeuh wrote:
Veel bugs en glitches bij challenges herinner ik mij ook niet, alleen dat de game om de paar uur ineens crashte.
Tot nu toe heb ik enkel van die invisible wall glitches gehad bij 2 bomb challenges. De andere challenges gaan best goed, al is het bij de frenzy challenges vaak een kwestie van te kijken of er geen heli in de buurt staat en het dan daarmee doen.
Crashen van de game heb ik niet gehad, maar had jij hem na release gespeeld of ook pas veel later na een hoop patches?
Tjeefkeuh wrote:
Die boten verzamelen vond ik belachelijk, vooral die ene die ge letterlijk kilometers over land voort moest slepen.
Oh ja... die heb ik ook een paar keer moeten doen, maar 1 poging daarbij duurde naar verhouding wat minder lang en de dichtstbijzijnde fast travel locatie was ook dichterbij. Eerste keer had ik wel een goeie heli, maar nog maar 4 tethers terwijl je er eigenlijk 6 moet hebben dus kabels knapten en nadat ik klaar was merkte ik pas dat ik de dubbel tether strength nog niet had, die maakt het ook een stuk makkelijker naart schijnt. Ik moest dus wel af en toe stoppen om nieuwe kabeltjes te schieten. Eerste keer dat ik dan bij garage kwam, probeer ik hem neer te zetten, echt supertraag en ontploft hij bij contact met de grond. Daarna wilde ik proberen om hem in zee te droppen en dan verder te varen maar dat lukte ook niet. En uiteindelijk is het gelukt door hem naar garage te vliegen en dan de boot binnen bereik van de garagedetectie te laten hooveren. Uiteindelijk heb ik hem nadat het klaar was zelfs nog neergezet ook, toen vond de game het blijkbaar wel prima dat die de grond raakte
Over land slepen heb ik ook wel een keer geprobeerd, maar dat avontuur stopte nog voor ik van het strand af was xD
Dus de boot was ook vervelend, maar dat was eentje waar ik het van verwachtte. Die auto die heel de tijd despawned na grofweg 10 minuten is iets wat ik niet had verwacht en dat is echt puur glitches die het lastig maken, net als bij die challenge. Dat is gewoon frustrerend.
Sanity penguin wrote:Die boot was inderdaad mega irritant. Eerst zien dat je juiste helicopter hebt en dan hopen dat kabels niet knappen en dat de boot niet ineens stukvalt vlak voor levering (meegemaakt!) en je dan x-aantal minuten moet wachten vooral je die helicopter opnieuw kan oproepen...
Die bomauto-glitch heb ik ook gehad.
Heb ook die truck moeten toepassen van het strand maar was ook niet bepaald makkelijk. Is uiteindelijk via puur geluk gegaan bij mij toen.
Ook puur geluk hier... echt in de laatste fractie van een seconde voor hij zou afsluiten, ging hij van 188xx naar 19009 en dan nog afwachten of het bleef staan... Want soms ging de score na verlaten van de auto nog verder naar beneden omdat de timer niet stopte.