Re: Hitman (2015)

91
Colossus wrote:Uiteindelijk was het toch gewoon harstikke makkelijk!
[+] hoe heb ik het gedaan
Uiteindelijk betrapte ik dat die bodyguard een ene keer ook wat doe proeven van gebakjes in een keuken, zomaar heel even en zo kwam ik erachter dat ik daar gif op kon strooien, zo werd hij ziek, ging naar de wc, en hadden ons momentje alleen :smug:
Moet uiteindelijk nog maar een paar opdrachten en ik heb alles gehaald van missie 1, nooit gedacht dat het me zou gaan lukken, het moeilijkste moet nu komen,

alles halen zonder gezien te worden, de doelwitten doden en verbergen, en allemaal in mijn pak.

Gaat niet meevallen.
Goed dat het gelukt is :cool:

Hitman Absolution was makkelijk om zonder kills (buiten de doelwitten natuurlijk) en zonder gezien te worden uit te spelen in zijn pak. Maar die game was natuurlijk meer rechtlijnig.

Re: Hitman (2015)

92
De nieuwe aflevering is beschikbaar en ik ben positief verrast. Het is heerlijk een ander sfeertje , zon en zomers, en weer een ware speeltuin om weer uren in te vertoeven.

Klein minpuntje dat het allemaal toch wel een klein beetje hetzelfde is als de vorige aflevering en ze moeten wel een iets andere verandering doorvoeren bij een nieuwe deel anders gaat denk het geheel zelf wat eentonig worden en zal deze game als totaalpakket niet zo hoog scoren vrees ik.

En amai weer heel erg veel challenges om te behalen pfff dat word weer frustraties kweken
Image

Re: Hitman (2015)

95
Ik kan er niks over vinden... Er is wel een steel book edition met het volledige eerste seizoen, maar die zou ook geen platinum bevatten en een groot deel zou toch nog te downloaden zijn ofzo.
Image

Re: Hitman (2015)

96
Kolm wrote:Ik kan er niks over vinden... Er is wel een steel book edition met het volledige eerste seizoen, maar die zou ook geen platinum bevatten en een groot deel zou toch nog te downloaden zijn ofzo.
Ik meen te herinneren dat ze destijds bij de release van de game hadden aangekondigd dat er een fysieke versie ging komen met platinum.. hmm..
Image

Re: Hitman (2015)

103
Het kan nog altijd zijn dat er een nieuwe lijst komt, maar het gebeurt niet zo vaak dat een trophylijst pas op release of later beschikbaar is. Dus ik denk niet dat die platinum nog komt... Het lijkt mij trouwens wel een lastige 100% :p
Image

Re: Hitman (2015)

104
Kolm wrote:Het kan nog altijd zijn dat er een nieuwe lijst komt, maar het gebeurt niet zo vaak dat een trophylijst pas op release of later beschikbaar is. Dus ik denk niet dat die platinum nog komt... Het lijkt mij trouwens wel een lastige 100% :p
Een mens zou nog denken dat ik een game alleen maar voor de platinum koop :P Dit is zo'n game die ik in de toekomst nog bij ps+ zie verschijnen. Maar wel heel veel inhoud voor je geld. Inderdaad een lastige 100%. De community van deze game heeft het altijd jammer gevonden dat deze geen platinum had.
Image

Re: Hitman (2015)

105
Deze game heb ik al vanaf dag 1 gespeeld toen nog elke maand 1 aflevering werd uitgebracht, ik heb me er rijkelijk mee vermaakt, vele uren ingestopt en ken nu iedere hoek, personen hoe ze lopen en heb vele uitdagingen gehaald.

Maar ik voel me bedrogen , ik had bijvoorbeeld het eerste level Parijs had ik helemaal 100% gehaald, je moet een weten hoeveel pijn en moeite en uren ik daarin gestoken had.... nee kwam er met een update ineens tientallen challenges bij! En moeilijk! Niet normaal, en nu nog niet alles 100% ineens,
Nou laat maar want er zijn nu zoveel opdrachten per level dat ik me niet kan voorstellen dat mensen deze 100% doen uitspelen de hele game.
Image
cron