Re: Red Dead Redemption 2

93
Marty wrote:
billie91 wrote:Wordt bijzonder weinig over de game gesproken hiero. Niemand die de game direct gaat spelen? Ik wacht in elk geval eerst af.
Ben de enige denk ik
Image
Ik koop hem ook direct. Ik heb alleen een klein assassins creed probleem waardoor ik er niet direct mee ga kunnen beginnen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Red Dead Redemption 2

95
fsterchele23 wrote:
Marty wrote:
billie91 wrote:Wordt bijzonder weinig over de game gesproken hiero. Niemand die de game direct gaat spelen? Ik wacht in elk geval eerst af.
Ben de enige denk ik
Image
Ik koop hem ook direct. Ik heb alleen een klein assassins creed probleem waardoor ik er niet direct mee ga kunnen beginnen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik heb AC even aan de kant gelegd, anders te veel open wereld games achter elkaar
Image

Re: Red Dead Redemption 2

96
billie91 wrote:Wordt bijzonder weinig over de game gesproken hiero. Niemand die de game direct gaat spelen? Ik wacht in elk geval eerst af.
Nog te veel games om direct aan te schaffen bij release. Wordt sowieso wel eentje dat ik me aanschaf maar hoeft van mij niet onmiddellijk :)
Image

Re: Red Dead Redemption 2

99
Sanity penguin wrote::girl:
billie91 wrote:Ben wel benieuwd hoe Rockstar de game verzieken met microtransacties. Zal wel net zo'n onheil worden als met GTA V.
Beperkt zich meestal tot online luik, hetgeen mij toch niet boeit bij dat soort games :D
Maar goed, dat gaat ten koste van de singleplayer. Kijk maar naar GTA V. Er is nooit meer wat uitgekomen voor de singleplayer bij die game vanwege de goede verkopen van sharkcards voor GTA Online. Maar goed, ik heb het sowieso niet op microtransacties, in welke vorm dan ook.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

101
fsterchele23 wrote:Ik ben ook nie voor microtransacties maar wat dat betreft in gta en aankomende rdr moogt ge nie vergeten dat take two hoogstwss Er Veel mee te maken heeft xd kijk naar NBA 2k

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Mwa, Rockstar is de ontwikkelaar en zij hebben als een van de grootste ontwikkelaars echt wel veel te melden over dit soort zaken. Ik neem het Rockstar kwalijk dat ze die microtransacties erin hebben gestopt.
Image

Re: Red Dead Redemption 2

102
GTA online is de reden dat ik hem nog niet direct koop.
Laatste keer dat ik in GTA online inlogde, al een paar maanden geleden ondertussen, was het van 'doe x keer dit en dan krijg je wapen y gratis in RDR2 Online'. Daaruit alleen al blijkt dat na release de focus volledig op online en microtransacties zal gaan.
Image