Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

96
Nintendo vond ik nog niet zo'n gekke zet. Het past eigenlijk wel bij die console, al blijft het gek om een PS-icoon op Nintendo te zien verschijnen. XBone en Steam vind ik echter wel een beetje in het gezicht van je fans schijten, maar ach... wat valt er anders van Activision te verwachten....?

En laten we eerlijk zijn: gezien de potentie en het commerciële succes kun je het ze ergens niet echt kwalijk nemen. Het is alleen jammer dat het alleen om de $'s gaat en dat sentimenten van de fans niet mee tellen (alhoewel: mij maakt het weinig uit - al noem ik mezelf niet direct een echte fan - en misschien zijn er juist wel fans al een tijd geleden over gestapt naar M$). Wat dat betreft is het al heel wat dat ze het eerst alleen op PS hebben uitgebracht mss.
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

97
Ik had overigens veel liever gehad dat ze werk zouden maken van HD uitgaves van Crash Team Racing en/of Crash Nitro Kart en/of Crash Bash...
Ik begrijp nog steeds niet waarom CTR/CNK niet een serie is gebleven en waarom deze (in mijn optiek) zo ondergewaardeerd is. Als ik nu dan een paar potjes Mario Kart speel... dan begrijp ik dus echt niet wat MK volgens velen beter maakt dan deze games, behalve dan de veel meer iconische personages.
Image

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

98
paveman wrote:Ik had overigens veel liever gehad dat ze werk zouden maken van HD uitgaves van Crash Team Racing en/of Crash Nitro Kart en/of Crash Bash...
Ik begrijp nog steeds niet waarom CTR/CNK niet een serie is gebleven en waarom deze (in mijn optiek) zo ondergewaardeerd is. Als ik nu dan een paar potjes Mario Kart speel... dan begrijp ik dus echt niet wat MK volgens velen beter maakt dan deze games, behalve dan de veel meer iconische personages.
Ik geloof dat Naughty Dog er veel mee te maken heeft. Eerlijk gezegd, de games nadat de franchise was overgekocht trekken op niks in vergelijking met de ouder games. Hetzelfde met CTR. CTR prijs ik de hemel in, CNK is maar zo zo als game.
En voor PlayStation is Crash een iconisch personage. Voor mij stelt Mario niet veel voor omdat ik geen Nintendo fan ben. Omgekeerd werkt ook denk ik.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

101
Captain Witwicky wrote:Iedereen weet toch dat Stormy Ascent (extra level nr. 1) gratis is vanaf nu? En dat er een tweede extra level ook is? = Future Tense! OOK GRATIS!
En Future Tense is al even uit, zeker? Aangezien er al best veel mensen zijn die de 2 trophies daarvan al hebben...
Wel raar dat er eerst voor Stormy Ascent betaald moest worden (na de eerste maand dan), maar nu toch gratis is. Voor de mensen die alle trophies hiervoor willen gaan halen: succes!!!
(Ik ben blij dat t mij uiteindelijk gelukt is...)
Image
cron