Prince of Persia Sands of Time Remaster
1veel negatieve reacties heb ik gezien, vanwege de mindere graphics. Hopelijk zet Ubi dit nog recht in de 4 komende maanden.
als de gameplay in kern behouden is, is het alsnog een parel !met0t0 wrote:Grafisch ziet het er inderdaad niet zo indrukwekkend uit, maar hopelijk speelt het iets vlotter. De indrukwekkende nieuwe beelden zullen hopelijk binnenkort getoond worden bij een volledig nieuwe game
was wel al cross-buy dacht ik...met0t0 wrote:Daarom dat ik blijf hopen dat ze gewoon een totaal nieuwe game voor PS5 aankondigen
RoyVdW wrote:Spreekt me ergens wel aan, nog nooit een Prince game gespeeld
Ideaal moment om er eens mee te beginnenRoyVdW wrote:Spreekt me ergens wel aan, nog nooit een Prince game gespeeld
of veel te laat...met0t0 wrote:Ideaal moment om er eens mee te beginnenRoyVdW wrote:Spreekt me ergens wel aan, nog nooit een Prince game gespeeld
Zo negatief :o Nooit te laat voor zoiets daarvoor dienen remasters en remakesGamefreak wrote:of veel te laat...met0t0 wrote:Ideaal moment om er eens mee te beginnenRoyVdW wrote:Spreekt me ergens wel aan, nog nooit een Prince game gespeeld
Begin met deze dan:RoyVdW wrote:Spreekt me ergens wel aan, nog nooit een Prince game gespeeld