Kena: Bridge of Spirits

1
Image

Ontwikkelaar: Ember Lab
Beschikbaar vanaf 21/09/2021 (PS4 & PS5)
Singleplayer only

Copy vanop PSstore (https://www.playstation.com/nl-be/games ... f-spirits/):
GAMEOVERZICHT
Ga op een fascinerend avontuur met een uniek gezelschap en spannende gevechten.
Laat jezelf meeslepen door een verhaalgedreven actie-avontuur in een mooie wereld vol verkenning en snelle gevechten. Speel als Kena, een jonge Spirit Guide die naar een verlaten dorp reist, op zoek naar het heilige bergschrijn.

Vind een team van kleine geesten die bekendstaan als de Rot, en breidt het uit. Deze geesten zorgen voor balans door dode en rottende elementen te laten ontbinden. Vergroot de vaardigheden van je gezelschap, creëer nieuwe manieren om de omgeving te manipuleren en ontdek het geheim van een volk dat verborgen leeft in een dichtbegroeid bos waar dwalende geesten vastzitten.

Ziet er leuk uit en toch uitdagend gezien de trophy list. Je moet de game op hard uitspelen voor een trophy en bijgevolg platinum, Toch iets dat de laatste tijd niet vaak meer gebeurt met dit type games.
Image

Re: Kena: Bridge of Spirits

3
Kolm wrote: 29 Sep 2021 10:44 Ik wacht nog even op de fysieke versie die in november komt.
Die ene trophy voor uitspelen op hard was een glitch voor geloof ik. Tot nu toe nog geen patch voor geweest die het ongedaan maakt.
Even opgezocht; blijkt intussen wel gepatched te zijn :lol:
Die hard difficulty blijkt - van wat in guides lees - overigens niet evident.
Image

4
Sanity penguin wrote: 29 Sep 2021 11:16 Even opgezocht; blijkt intussen wel gepatched te zijn :lol:
Die hard difficulty blijkt - van wat in guides lees - overigens niet evident.
Blijkbaar. In 1.005 was het nog niet gepatched en vrijdag kwam 1.006 uit en was het inderdaad gepatched...
Het zou vooral moeilijk zijn door de clunky gameplay tijdens gevechten.
Image

12
NTGSruler wrote: 07 Jun 2022 15:39 Was er geen glitch/workaround om die hard mode te doen? :think: Tenzij ze dat gepatcht hebben. Zelf heb ik de game niet, maar herinner mij wel bij de release van de game dat dit mogelijk was.
Dat heeft een patch gekregen en als je de disc versie koopt dan staat die patch al op de disc => disc versie is later uitgekomen.

Op PS4 kan je patches downgraden met wat gedoe maar ik geloof niet dat ze daar voor PS5 al iets voor gevonden hadden.
Image