Assassin's Creed Syndicate

1
Assassin's Creed Victory zou plaatsvinden in Londen, in de 19de eeuw, tijdens de Victorian Era.
De vermoedelijke titel van de game werd op 2 december 2014 geleaked, samen met een handvol screenshots.

Hoewel de Ubisoft nooit echt heeft bevestigd dat de nieuwe Assassin's Creed wel degelijk Victory heet, zou daar nu wel eens verandering in kunnen komen.
Op 12 mei zal Ubisoft de game namelijk live onthullen om 18u.
Image
Last edited by Maxidomino on 12 May 2015 18:29, edited 1 time in total.
Image

Re: Assassin's Creed Victory

2
Maxidomino wrote:Assassin's Creed Victory zou plaatsvinden in Londen, in de 19de eeuw, tijdens de Victorian Era.
De vermoedelijke titel van de game werd op 2 december 2014 geleaked, samen met een handvol screenshots.

Hoewel de Ubisoft nooit echt heeft bevestigd dat de nieuwe Assassin's Creed wel degelijk Victory heet, zou daar nu wel eens verandering in kunnen komen.
Op 12 mei zal Ubisoft de game namelijk live onthullen om 18u.
Image
waar blijft die nieuwe Prince of Persia Ubisoft ???

maar voor de rest, ziet er toffe game uit :idea:

Re: Assassin's Creed Victory

3
Alle AC's gespeeld dus uiteraard kijk ik naar deze uit.
Ook genoten van Unity maar met het gevoel dat het beter kon. Hopelijk brengt deze wat meer variatie in gameplay. Ik moet geen boten hebben, maar elke keer opnieuw een moord uitvoeren en weglopen zoals in de eerste AC en Unity wordt saai na een tijdje.
PSN tichke
Image

Re: Assassin's Creed Victory

4
tichke wrote:Alle AC's gespeeld dus uiteraard kijk ik naar deze uit.
Ook genoten van Unity maar met het gevoel dat het beter kon. Hopelijk brengt deze wat meer variatie in gameplay. Ik moet geen boten hebben, maar elke keer opnieuw een moord uitvoeren en weglopen zoals in de eerste AC en Unity wordt saai na een tijdje.
Oei en ik moet (moet niks uiteraard, maar ga) Unity nog spelen. Zo ééntonig? Zal wel meevallen denk ik. Jaja ze gaan snel die gameontwikkelaars :smug:
Image

Re: Assassin's Creed Victory

5
RoyVdW wrote:
tichke wrote:Alle AC's gespeeld dus uiteraard kijk ik naar deze uit.
Ook genoten van Unity maar met het gevoel dat het beter kon. Hopelijk brengt deze wat meer variatie in gameplay. Ik moet geen boten hebben, maar elke keer opnieuw een moord uitvoeren en weglopen zoals in de eerste AC en Unity wordt saai na een tijdje.
Oei en ik moet (moet niks uiteraard, maar ga) Unity nog spelen. Zo ééntonig? Zal wel meevallen denk ik. Jaja ze gaan snel die gameontwikkelaars :smug:
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb Unity uiteindelijk met plezier uitgespeeld. Maar toch had ik steeds dat gevoel dat het beter kon.
Er zijn dan ook sidemissions waar je niemand moet omleggen, maar de mainmissies zijn vaak zo.
Ook had ik na de mainstory uit te spelen nog 2 gebieden niet geunlocked, dus viewpoints niet gesynchroniseerd. Terwijl ik dat altijd doe als ik in een nieuw gebied kom. Dus die 2 gebieden werden totaal niet gebruikt voor de mainstory missions.
PSN tichke
Image

Re: Assassin's Creed Victory

7
tichke wrote:
RoyVdW wrote:
tichke wrote:Alle AC's gespeeld dus uiteraard kijk ik naar deze uit.
Ook genoten van Unity maar met het gevoel dat het beter kon. Hopelijk brengt deze wat meer variatie in gameplay. Ik moet geen boten hebben, maar elke keer opnieuw een moord uitvoeren en weglopen zoals in de eerste AC en Unity wordt saai na een tijdje.
Oei en ik moet (moet niks uiteraard, maar ga) Unity nog spelen. Zo ééntonig? Zal wel meevallen denk ik. Jaja ze gaan snel die gameontwikkelaars :smug:
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb Unity uiteindelijk met plezier uitgespeeld. Maar toch had ik steeds dat gevoel dat het beter kon.
Er zijn dan ook sidemissions waar je niemand moet omleggen, maar de mainmissies zijn vaak zo.
Ook had ik na de mainstory uit te spelen nog 2 gebieden niet geunlocked, dus viewpoints niet gesynchroniseerd. Terwijl ik dat altijd doe als ik in een nieuw gebied kom. Dus die 2 gebieden werden totaal niet gebruikt voor de mainstory missions.
Mee eens, Unity was vermakelijk, maar bijvoorbeeld Black Flag was gewoon beter en completer. Het was te veel gericht op de graphics en het verhaal zelf heeft daar wat minder een rol gespeeld. Het mysterieuze was er wat vanaf, terwijl ik dat juist altijd zo cool vond. Pas in de uitbreiding Dead Kings kwam dat een beetje terug.
Image

Re: Assassin's Creed Victory

8
Ik hoef geen nieuwe AC. Ik heb 3, 4 en 5, maar geen van allen uitgespeeld. 3 was wel leuk, maar daar had ik weinig zin in. 4 vond ik wel leuk, maar de door het varen en de boten ben ik er al snel mee gestopt en bij 5 had ik even gespeeld maar ik vond het klimmen zo irritant dat ik ermee gestopt ben. Ook wou een missie niet lukken, waardoor ik er helemaal geen zin meer in had. :|
Image

Re: Assassin's Creed Victory

9
minermb wrote:Ik hoef geen nieuwe AC. Ik heb 3, 4 en 5, maar geen van allen uitgespeeld. 3 was wel leuk, maar daar had ik weinig zin in. 4 vond ik wel leuk, maar de door het varen en de boten ben ik er al snel mee gestopt en bij 5 had ik even gespeeld maar ik vond het klimmen zo irritant dat ik ermee gestopt ben. Ook wou een missie niet lukken, waardoor ik er helemaal geen zin meer in had. :|
Huh, juist in Unity was het klimmen imo goed verbeterd. Ook het afdalen van gebouwen ging veel soepeler dan in de vorige games. En met een missie niet lukken snap ik eerlijk gezegd ook niet. Unity was in mijn ogen easy. Je moest veel stealth gebruiken, dat is zeker, maar alsnog allemaal zeer goed te doen. Maar goed, dat is natuurlijk altijd voor iedereen weer anders. Ik kom bijvoorbeeld met Destiny niet eens door de storymode heen (verhaal weet me niet te boeien). Die game vindt ik dan weer saai en repetitief terwijl sommigen het echt dagelijks spelen.
Image

Re: Assassin's Creed Victory

10
minermb wrote:Ik hoef geen nieuwe AC. Ik heb 3, 4 en 5, maar geen van allen uitgespeeld. 3 was wel leuk, maar daar had ik weinig zin in. 4 vond ik wel leuk, maar de door het varen en de boten ben ik er al snel mee gestopt en bij 5 had ik even gespeeld maar ik vond het klimmen zo irritant dat ik ermee gestopt ben. Ook wou een missie niet lukken, waardoor ik er helemaal geen zin meer in had. :|
Je hebt de beste AC's dan nog niet eens gespeeld, dedie met Ezio :smug:
Image

Re: Assassin's Creed Victory

11
Toon8 wrote:
minermb wrote:Ik hoef geen nieuwe AC. Ik heb 3, 4 en 5, maar geen van allen uitgespeeld. 3 was wel leuk, maar daar had ik weinig zin in. 4 vond ik wel leuk, maar de door het varen en de boten ben ik er al snel mee gestopt en bij 5 had ik even gespeeld maar ik vond het klimmen zo irritant dat ik ermee gestopt ben. Ook wou een missie niet lukken, waardoor ik er helemaal geen zin meer in had. :|
Je hebt de beste AC's dan nog niet eens gespeeld, dedie met Ezio :smug:
Je bedoelt deeltje IV met Kenway. :P :D
Image

Re: Assassin's Creed Victory

13
billie91 wrote:
Toon8 wrote:
minermb wrote:Ik hoef geen nieuwe AC. Ik heb 3, 4 en 5, maar geen van allen uitgespeeld. 3 was wel leuk, maar daar had ik weinig zin in. 4 vond ik wel leuk, maar de door het varen en de boten ben ik er al snel mee gestopt en bij 5 had ik even gespeeld maar ik vond het klimmen zo irritant dat ik ermee gestopt ben. Ook wou een missie niet lukken, waardoor ik er helemaal geen zin meer in had. :|
Je hebt de beste AC's dan nog niet eens gespeeld, dedie met Ezio :smug:
Je bedoelt deeltje IV met Kenway. :P :D
AC4 vond ik ook tof (beter dan 3) maar dit had niets meer met assassins te maken he, alleen maar wat de piraat uit hangen. Wat ook leuk was hoor :smug:
De Italiaanse setting vond ik ook veel interessanter dan de Caraïbische zee, zat veel meer geschiedenis achter. En Ezio vond ik gewoon een zeer goed karakter, de beste uit de serie
Image

Re: Assassin's Creed Victory

14
Ik heb voorlopig genoeg van AC na unity uit te spelen en platinum te halen. Maar daar kan nog verandering in komen tegen dat deze game uitkomt :)

Ik vond unity ook zeker niet slecht, maar ik ben bang dat deze weer meer van hetzelfde wordt. Ik vond black flag de allerleukste van alle AC games (ik heb ze allemaal gespeeld, behalve rogue).
Image

Re: Assassin's Creed Victory

15
gamerke1992 wrote:Ik heb voorlopig genoeg van AC na unity uit te spelen en platinum te halen. Maar daar kan nog verandering in komen tegen dat deze game uitkomt :) .
Zo denk ik er ook over. Elk jaar zeg ik dat ik het niet meer ga kopen en toch vinden ze telkens iets dat mij toch interesseert. :P
Image