LEGO Jurassic World

1
Het was nog vroeg. Voor sommigen té vroeg.
Image
Ik volgde teasers en nieuws van de nieuwe Jurassic World film die tijdens de zomer van 2015 hier in onze bioscopen zal draaien, het vervolg op de dino-trilogie en kwam geregeld op iets dat te maken had met games. Met de PS1 game The Lost World in mijn kast werd het eens hoog tijd voor een vervolg. Via een fansite en 2 gamesites werd er al vroeg gesproken over een mogelijke samenwerking tussen LEGO en Jurassic World.

https://chief.p-magazine.be/nieuws/er-e ... e-op-komst
https://www.4gamers.be/nieuws/39360/1/L ... e-op-komst

Er werd erover gesproken in magazines en zelfs LEGO Batman 3: Beyond Gotham bevatte een hint.
Image
van https://www.4gamers.be/nieuws/41073/1/L ... d-geteased

Volgens een gelekte afbeelding van de marketing van Toys R Us ging er een spel komen dat zich zou afspelen in het Jurassic universum maar gemaakt van die kleine blokjes die zeer doen wanneer je op blote voeten loopt. Het vervallen van de huidige licentie met KREO dikte de speculatie aan. Ik had echter weing twijfel dat de game er zeker ging komen. De rest is geschiedenis.

De game kreeg onlangs zijn groen licht voor reclame en kreeg een eerste teaser trailer en afbeeldingen.

De teaser bevat alvast een goede dosis LEGO humor.
Teaser: https://www.youtube.com/watch?v=19bujoZiBNA

De game wordt verwacht ook deze zomer ongeveer samen met de film (Juni) uit te komen en zou de verhaallijnen van alle 4 de films bevatten. Speelbaar op PS4, PS3 en PSVita.
https://www.4gamers.be/nieuws/42694/1/L ... ngekondigd

Afbeeldingen:
Image
Image
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

7
Die typische lego games hebben toch echt wel een zekere je-ne-sais-quoi. Als ik terug denk aan de lego games van Harry Potter en Indiana Jones dan zijn het echt verhaaltjes/spelletjes voor kinderen. Dat ze dit doen met Jurassic Park opent weer een heel nieuwe wereld voor de jeugd van tegenwoordig.

Nu kunnen we ons innerlijk kind al voeden, maar zoals BozeGozerXrd schrijft een goeie survival horror game liefst met open wereld zou voor de grote kindjes ook ideaal zijn.
I do not suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Beta Trial Member since: 07-07-2003
Mac USER , since 28 - 09 - 2006!

Re: LEGO Jurassic World

8
BozeGozerXrd wrote:IK denk dat dit toch teveel typische lego game wordt i.p.v. gave dino game.
Nu nog een serieuze Jurassic Park survival horror game(van de makers van Dead Space bijvoorbeeld).
Dat verwacht ik ook. Een gave dino game zou niks met LEGO moeten te maken hebben.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

10
fsterchele23 wrote:ik heb deze direct gepre-ordered maar idd ik wacht ook nog op een deftig dinospel. spijtig dat primal carnage genisis gecanceled is
Is nog niet officieel gecanceled maar in de wacht gezet omdat ze voorlopig liever nog op het origineel focussen.

Re: LEGO Jurassic World

11
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:ik heb deze direct gepre-ordered maar idd ik wacht ook nog op een deftig dinospel. spijtig dat primal carnage genisis gecanceled is
Is nog niet officieel gecanceled maar in de wacht gezet omdat ze voorlopig liever nog op het origineel focussen.
Is dat het? Ik dacht dat er een nieuw spel was maar online enkel.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: LEGO Jurassic World

12
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:
fsterchele23 wrote:ik heb deze direct gepre-ordered maar idd ik wacht ook nog op een deftig dinospel. spijtig dat primal carnage genisis gecanceled is
Is nog niet officieel gecanceled maar in de wacht gezet omdat ze voorlopig liever nog op het origineel focussen.
Is dat het? Ik dacht dat er een nieuw spel was maar online enkel.
Ja, dat is Extinction. Maar dat is voor zover ik weet gewoon een opgewaardeerde voortzetting van deel 1. Die zou in Q1 uitkomen voor PS4 maar tot dus ver is er alleen nog een PC beta. Als die eenmaal klaar is hebben ze wel een mooie basis om Genesis weer mee op te pakken. Maar ik zou van Genesis, als die nog komt, ook geen echte survival horror verwachten. Het blijft toch vooral een actie gerichte shooter.

Re: LEGO Jurassic World

13
BozeGozerXrd wrote:Ja, dat is Extinction. Maar dat is voor zover ik weet gewoon een opgewaardeerde voortzetting van deel 1. Die zou in Q1 uitkomen voor PS4 maar tot dus ver is er alleen nog een PC beta. Als die eenmaal klaar is hebben ze wel een mooie basis om Genesis weer mee op te pakken. Maar ik zou van Genesis, als die nog komt, ook geen echte survival horror verwachten. Het blijft toch vooral een actie gerichte shooter.
Juist, ik meen me iets te herinneren dat het op pc was.

Met de ontwikkeling die zo'n straatje in gaat verwacht ik eigenlijk alleen teleurstelling...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron