Re: Tearaway Unfolded

4
met0t0 wrote:
minermb wrote:Hij komt waarschijnlijk deze zomer al :)

http://www.ign.com/articles/2015/02/28/ ... his-summer
Jammer dat ze er nog niet zo heel veel over gezegd hebben. Het belangrijkste is al geweten, maar de game komt zo weinig in de aandacht :(
Ik heb het zelfde gevoel over R&C PS4, al is daar nog minder over geweten...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Tearaway Unfolded

5
Blijkbaar gaat de game ook een companion app krijgen:
The Tearaway Unfolded Companion App is an all new way to experience Tearaway Unfolded on the PS4. If you own a smartphone or tablet, you’ll be able to experience atoi’s delivery adventure with your friends and family through a second player experience! Using the app, you can access the cutting mat to cut out new creations, customise your characters, re-texture the world with photos and collaborate on creative challenges! Everything you create using the app is sent directly into the game, instantly appearing in whatever scene you’re currently playing, it’s awesome!
Bron: http://blog.us.playstation.com/2015/06/ ... p-details/
Ik hoop dat dit ook zal werken op de Vita, dat zou ideaal zijn.

Re: Tearaway Unfolded

10
dividedx11 wrote:Had de gewone ge pre-orderd, maar ga veranderen naar deze :)
:cool:

De inhoud zou blijkbaar nog niet definitief vastliggen, toch wat DLC betreft. Er is al een en ander veranderd in de voorbije maanden ook. Want normaal gezien ging het een atoi-knuffel zijn (aangezien zij diende om deze game te promoten), maar het is dus toch iota geworden. En normaal gezien zit er ook een DLC-pack bij dat de soundtrack niet bevat. Wat natuurlijk flauw zou zijn voor de special edition, daarin verwacht ge dat toch zeker wel.
Dus ik hoop dat dat nog in orde komt, dan is het helemaal fantastisch :)

Re: Tearaway Unfolded

13
met0t0 wrote:
dividedx11 wrote:De game is echt wel fantastisch!
Goed om te horen :)
Al veel nieuwe dingen tegengekomen in vergelijking met de Vita-game?
Nog niet zo lang gespeeld, enkele werelden zijn nieuw, maar ook veel gelijkenissen. De lichtbalk van de PS4 wordt echt wel goed gebruikt en de snijmat dinges lukt ook goed met de touchpad.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image
cron