Re: Darksiders III

5
Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
En Precies of 2 van die kettingen het beest dat War is kunnen tegenhouden :p hehe.
Ze ziet er ook een beetje te cartoony uit maar als de gameplay terug zo goed is als in de vorige zal me dat worst wezen :love:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

6
Stany7 wrote:Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
En Precies of 2 van die kettingen het beest dat War is kunnen tegenhouden :p hehe.
Ze ziet er ook een beetje te cartoony uit maar als de gameplay terug zo goed is als in de vorige zal me dat worst wezen :love:
Same here!
De stijl mag dan wel maar mwoah zijn: ik heb de game (misschien als een van de weinigen) sowieso nooit om de stijl gespeeld. In tegenstelling tot veel anderen heeft die me sowieso nooit heel erg getrokken (alhoewel de kwaliteit er wel vanaf droop). De gameplay daarentegen.... I'm a fan! :love:
Image

8
Stany7 wrote:Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
Fury is in het Darksiders universum wel een van de 4 Horsemen. De originele zou Famine zijn, maar die wordt overal afgebeeld met een weegschaal en waarschijnlijk wou die tekenaar gewoon ook een vrouwelijk personage.

14
Ik ben benieuwd wat ze er nu van maken in de nieuwe setting! Wel een pretty expensive apocalypse editie.... :O
En wat je zegt: ergens wel raar dat ze die editie nu uitbrengen en je 3 van de 4 horsemen als statues erbij krijgt, samen met vulgrim....
Image