bij deze is het derde deel in de Darksiders saga een feit, bekijk hieronder de eerste trailer !!
Re: Darksiders III
2Zeer goed nieuws, persoonlijk ben ik wel niet echt overtuigd door haar design ivm de vorige hoofdpersonages
3Blijkbaar is de release maar voor tegen eind 2018, kan dan nog veel veranderen i.v.m. design ...
4Uhu, maar het huidige vind ik achteruitgang tov het origineel:Toon8 wrote:Blijkbaar is de release maar voor tegen eind 2018, kan dan nog veel veranderen i.v.m. design ...
5Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
En Precies of 2 van die kettingen het beest dat War is kunnen tegenhouden hehe.
Ze ziet er ook een beetje te cartoony uit maar als de gameplay terug zo goed is als in de vorige zal me dat worst wezen
Ze ziet er ook een beetje te cartoony uit maar als de gameplay terug zo goed is als in de vorige zal me dat worst wezen
6Same here!Stany7 wrote:Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
De stijl mag dan wel maar mwoah zijn: ik heb de game (misschien als een van de weinigen) sowieso nooit om de stijl gespeeld. In tegenstelling tot veel anderen heeft die me sowieso nooit heel erg getrokken (alhoewel de kwaliteit er wel vanaf droop). De gameplay daarentegen.... I'm a fan!
7Ik vond de voice acting fantastisch in deze games
War kan wel vastgehouden worden door 2 kettingen als de Charred Counsil zijn powers hebben afgenomen
War kan wel vastgehouden worden door 2 kettingen als de Charred Counsil zijn powers hebben afgenomen
8Fury is in het Darksiders universum wel een van de 4 Horsemen. De originele zou Famine zijn, maar die wordt overal afgebeeld met een weegschaal en waarschijnlijk wou die tekenaar gewoon ook een vrouwelijk personage.Stany7 wrote:Nja, beetje raar ook dat je deze keer niet met een horseman van de appocalyps speelt. Van Death ook geen sprake in de trailer :/
10Is al sinds Darksiders 2 bekend dat Fury een vrouw is
Dit is een ingame screenshot van Darksiders 2 (ben er vandaag mee begonnen)
12schaam je !!met0t0 wrote:Ik ben nog niet met de 2 eerste games begonnen, toch maar eens doen dus
13Release date is 27 november:
Collectors edition €150
Apocalypse Edition €400
En dan denk je dat je de 4 statues van de horsemen erbij krijgt maar helaas... vulgrim zit er bij
Collectors edition €150
Apocalypse Edition €400
En dan denk je dat je de 4 statues van de horsemen erbij krijgt maar helaas... vulgrim zit er bij
14Ik ben benieuwd wat ze er nu van maken in de nieuwe setting! Wel een pretty expensive apocalypse editie....
En wat je zegt: ergens wel raar dat ze die editie nu uitbrengen en je 3 van de 4 horsemen als statues erbij krijgt, samen met vulgrim....
En wat je zegt: ergens wel raar dat ze die editie nu uitbrengen en je 3 van de 4 horsemen als statues erbij krijgt, samen met vulgrim....
15Wat een prijs inderdaad
Ik vind de gewone CE toch ook al redelijk duur. Kan ook aan mij liggen omdat ik er bijna geen koop
Het wordt dringend tijd dat ik de voorgaande games eens speel
Ik vind de gewone CE toch ook al redelijk duur. Kan ook aan mij liggen omdat ik er bijna geen koop
Het wordt dringend tijd dat ik de voorgaande games eens speel