Re: Assassin's Creed Origins

2
Snel maar een nieuw topic gemaakt voordat ik het E3 topic vol spam met mijn bedenkingen over deze game. Het is gewoon dat ik, na een jaar zonder nieuwe AC, me iets anders had voorgesteld bij deze game.
Natuurlijk sta ik wel open voor de vernieuwingen, maar het moeten er ook niet zoveel in 1 keer zijn :P
Image

Re: Assassin's Creed Origins

3
http://www.pressxtorevive.com/e3-2017-3 ... c-origins/

Persoonlijk vind ik het leuk dat ze het begin van het verhaal gaan vertellen en vooral hoe de hele Brotherhood werd opgericht.
Daarnaast ben ik het wel eens met je bevindingen in het E3 topic. Ze gaan wel heel veel lenen bij hun andere Ip Far Cry en ik weet niet of dat noodzakelijk een goed iets is. Het gebruiken van die adelaar doet wat afbreuk aan de hele ervaring van rondsluipen en gebouwen beklimmen om een beter beeld te krijgen van je omgeving.
Image

Re: Assassin's Creed Origins

5
Sanity penguin wrote:http://www.pressxtorevive.com/e3-2017-3 ... c-origins/

Persoonlijk vind ik het leuk dat ze het begin van het verhaal gaan vertellen en vooral hoe de hele Brotherhood werd opgericht.
Daarnaast ben ik het wel eens met je bevindingen in het E3 topic. Ze gaan wel heel veel lenen bij hun andere Ip Far Cry en ik weet niet of dat noodzakelijk een goed iets is. Het gebruiken van die adelaar doet wat afbreuk aan de hele ervaring van rondsluipen en gebouwen beklimmen om een beter beeld te krijgen van je omgeving.
Dat van het origin story versta ik wel niet helemaal. Zoals ik al in het e3 topic zei, zijn de AC's games zeer bekend voor hun historische accuraatheid. De assassin brotherhood heeft echt bestaan en vond oorsprong in de 11e eeuw in syrie, masyaf (dat dus in de 1e game zit). Ook de tempelier orde is rond die periode ontstaan waardoor de verhalen in de volgende games wel een basis hadden. Maar nu gaan ze nog verder terug voordat beide bestonden of een naam kregen, dus vraag ik me af hoe ze dat oplossen. Het woord assassin bestond toen simpel weg nog niet.
Natuurlijk werd er wel al in AC2 gesuggereerd dat er al activiteit was in het oude egypte (beelden in de kelder van villa monteriggioni) maar ik dacht altijd dat dit los van elkaar staande figuren waren die afstamde van de 'those who came before' , zonder dat er al sprake was van organisatie. Aan hun om hun verhaal geloofwaardig te maken zeker.

Dat met die arend ben ik het compleet eens met jou, haalt veel van die gameplay onderuit. Het ergste vind ik vooral dat het zo duidelijk is dat het letterlijk komt van de FC reeks.

Bij het aankondigen van AC syndicate had ik ook wel wat bedenkingen, zoals die rope launcher die het klimmen wat liet verdwijnen of die elektrische bommen die de combat wat makkelijker maakten. Uiteindelijk vond ik dat ook wel een fantastisch spel dus zal ik deze ook maar een kans geven en afwachten.
Image