Uncharted: The Lost Legacy

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Naughty Dog
Uitgever: SIEE
Genre: Action Adventure
Release: 23 augustus 2017

Trailer:


Gameplay:


Achter de schermen:


De terugkeer van Chloe Frazer
Een verbluffend standalone avontuur
De bejubelde developer achter de kaskrakers The Last of Us en Uncharted 4: A Thief's End brengt je een zenuwslopend nieuw avontuur vol actie en gevaar.

Chloe Frazer moet een legendarisch Indiaas artefact uit handen van een meedogenloze handelaar zien te houden. Ze roept de hulp in van de beruchte huurling Nadine Ross, bekend uit Uncharted 4: A Thief's End.

Samen reizen ze door de ontoegankelijke bergen van India en moeten ze samenwerken om het mysterie van het artefact te ontrafelen. Vechtend tegen een overweldigende overmacht doen ze er alles aan om te voorkomen dat de regio in chaos vervalt...

Bron: Playstation.com
Image

Re: Uncharted: The Lost Legacy

5
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Heeft iemand hiero de game gespeeld? Zou wel eens willen weten wat hun mening is.
en ik dacht dat jij hier op de redactie werkte en reviews schreef :L:
Net of krijgt ieder redactielid dan de game in kwestie te spelen..... En net of krijgen we van elke nieuwe release een review exemplaar.... :L:
Image

Re: Uncharted: The Lost Legacy

9
billie91 wrote:
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:Heeft iemand hiero de game gespeeld? Zou wel eens willen weten wat hun mening is.
en ik dacht dat jij hier op de redactie werkte en reviews schreef :L:
Ja man, dat dacht ik ook. :dizzy:
ja jong, het ruikt hier naar muiterij.... :O

Uncharted: The Lost Legacy

12
Net deze game uitgespeeld, fantastisch mooi en groot spel. Ik dacht eerst dat het een dlc achtige singleplayer uitbreiding zou zijn, maar het is gewoon een volledige nieuwe uncharted op de UC4 engine.

Crushing in mijn eerste playthrough was iets te pittig (vanaf de stealth missie in de regen met een gepantserde wagen). Vanaf toen maar op normal verder gespeeld.

Een dingetje: in de trein missie schrok ik wel even want daar kon ik ineens de framerate tellen! Verder was het een feilloze, fantastische ervaring!

Re: Uncharted: The Lost Legacy

13
Als Uncharted 4 op 100% staat zal ik waarschijnlijk even pauze nodig hebben van Uncharted, maar deze laatste wil ik ook nog wel een keer uitspelen, vooral voor het verhaal dan :)

Tijdens die framerate problemen, was je dan toevallig ook een game of update aan het downloaden en installeren?
Ik had een keer bij Assassin's Creed (geen idee meer welke) dat ik de game startte en alles een soort dikke slome stroop was geworden... tot ik een notification kreeg dat de update van GTAV geïnstalleerd was. Blijkbaar was hij in de achtergrond die update aan het downloaden en installeren en omdat die dan ook op de HDD bezig was, kon Assassin's Creed daar niet goed tegen. Geen idee of ik toen nog op mijn gewone HDD speelde of mijn SSHD er al in had zitten.
Image

Re: Uncharted: The Lost Legacy

14
Kolm wrote:Als Uncharted 4 op 100% staat zal ik waarschijnlijk even pauze nodig hebben van Uncharted, maar deze laatste wil ik ook nog wel een keer uitspelen, vooral voor het verhaal dan :)

Tijdens die framerate problemen, was je dan toevallig ook een game of update aan het downloaden en installeren?
Ik had een keer bij Assassin's Creed (geen idee meer welke) dat ik de game startte en alles een soort dikke slome stroop was geworden... tot ik een notification kreeg dat de update van GTAV geïnstalleerd was. Blijkbaar was hij in de achtergrond die update aan het downloaden en installeren en omdat die dan ook op de HDD bezig was, kon Assassin's Creed daar niet goed tegen. Geen idee of ik toen nog op mijn gewone HDD speelde of mijn SSHD er al in had zitten.
Die pauze kan ik mij goed voorstellen! Ik heb tussen UC4 en The Lost Legacy ook nog ff Infamous gedaan omdat ik het ff beu was! xD

Volgens mij was ie niet aan het updaten, maar dat ben ik niet 100% zeker. Anyhow, morgen zal ik t weten of het aan de game ligt, dan ga ik de game nog s op crushing afronden!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Uncharted: The Lost Legacy

15
FGras wrote:Die pauze kan ik mij goed voorstellen! Ik heb tussen UC4 en The Lost Legacy ook nog ff Infamous gedaan omdat ik het ff beu was! xD

Volgens mij was ie niet aan het updaten, maar dat ben ik niet 100% zeker. Anyhow, morgen zal ik t weten of het aan de game ligt, dan ga ik de game nog s op crushing afronden!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Die pauze heeft er ook mee te maken dat op 2 september 2019 de servers van The last of us en Uncharted 2+3 zijn gesloten. Dat werd 3 maanden van tevoren aangekondigd en ik heb zo ongeveer 3 maanden non-stop daarmee bezig geweest. Dat ik nu al opnieuw bezig ben met die survival DLC trophies is eigenlijk een klein wonder want het was echt een Uncharted overdose toen, maar tegelijk wil ik zo'n situatie als met U2 en U3 vermijden... :p
Image