Re: Battlefield 6
4Ik speel eerst nog de open beta's. Maar eigenlijk zal het al héél slecht moeten zijn om de game niet in huis te halen.
Ben enorm hyped voor de game.
Alleen hoop ik dat EA het niet ver*** als de game paar maanden uit is met onnozele transacties.
Alleen hoop ik dat EA het niet ver*** als de game paar maanden uit is met onnozele transacties.
5Ik had je van de week eindelijk gevonden in een mapNTGSruler wrote: 03 Aug 2025 13:06 Ik speel eerst nog de open beta's. Maar eigenlijk zal het al héél slecht moeten zijn om de game niet in huis te halen.
Ik ben zeker ook echt benieuwd naar het nieuwe deel! Ben wat COD -moe en ik denk toch deze deel 6 te pre-orderen.
6In een map? In BF2042 bedoel je ?Colossus wrote: 06 Aug 2025 20:19Ik had je van de week eindelijk gevonden in een mapNTGSruler wrote: 03 Aug 2025 13:06 Ik speel eerst nog de open beta's. Maar eigenlijk zal het al héél slecht moeten zijn om de game niet in huis te halen.
Alleen hoop ik dat EA het niet ver*** als de game paar maanden uit is met onnozele transacties.![]()
Ik ben zeker ook echt benieuwd naar het nieuwe deel! Ben wat COD -moe en ik denk toch deze deel 6 te pre-orderen.
7NTGSruler wrote: 07 Aug 2025 14:59In een map? In BF2042 bedoel je ?Colossus wrote: 06 Aug 2025 20:19Ik had je van de week eindelijk gevonden in een mapNTGSruler wrote: 03 Aug 2025 13:06 Ik speel eerst nog de open beta's. Maar eigenlijk zal het al héél slecht moeten zijn om de game niet in huis te halen.
Alleen hoop ik dat EA het niet ver*** als de game paar maanden uit is met onnozele transacties.![]()
Ik ben zeker ook echt benieuwd naar het nieuwe deel! Ben wat COD -moe en ik denk toch deze deel 6 te pre-orderen.![]()
Klopt.. je gooide wat ammo naar me nadat ik wat twerkend voor je stond te hoppen
9Heerlijke game! Ik vermaak me intens met deze.
Merk wel dat ik het makkelijker vind dat ik crossplay uit heb gezet, en RedSec ben ik ook tevreden over
Merk wel dat ik het makkelijker vind dat ik crossplay uit heb gezet, en RedSec ben ik ook tevreden over
10Ik heb er al wat gameplay van zien passeren en het ziet er wel fantastisch uit als multiplayer game
Veel plezier ermee! 
11Tot nu toe heb ik meer dan 100 uur in de game zitten. Heb de singleplayer gespeeld, maar echt denderend qua verhaal is die niet. De multiplayer is erg tof, maar ik mis wel wat balans in wat maps. De kleine maps zijn, zoals ik het nu heb ervaren, waardeloos. BF6 komt in die maps niet echt tot zijn recht. Totale meatgrinders zoals in BF3 en BF4 zijn er niet echt. De grote maps zijn absoluut de toppers. Mirak Valley en Operation Firestorm zijn tot nu toe mijn favoriet. Eastwood is an sich ook een leuke map, maar is voor helikopters een drama. Ik zie ook erg uit naar Golmud Railway, een klassieke map uit BF4.
12billie91 wrote: 02 Mar 2026 17:05 Tot nu toe heb ik meer dan 100 uur in de game zitten. Heb de singleplayer gespeeld, maar echt denderend qua verhaal is die niet. De multiplayer is erg tof, maar ik mis wel wat balans in wat maps. De kleine maps zijn, zoals ik het nu heb ervaren, waardeloos. BF6 komt in die maps niet echt tot zijn recht. Totale meatgrinders zoals in BF3 en BF4 zijn er niet echt. De grote maps zijn absoluut de toppers. Mirak Valley en Operation Firestorm zijn tot nu toe mijn favoriet. Eastwood is an sich ook een leuke map, maar is voor helikopters een drama. Ik zie ook erg uit naar Golmud Railway, een klassieke map uit BF4.
Geen RedSec?
Ik was de game eerlijk gezegd zéér snel beu. De maps beginnen snel tegen te steken en voelen niet echt aan als een Battlefield game aka te klein.
Ook de manier waarop je wapens/attachments ontgrendeld is nodeloos ingewikkeld gemaakt.
Maak mezelf wijs dat ik nog terugkeer naar de game maar voorlopig niet dus. Tenzij er eens een echt goede update uitkomt met leuke maps. Maar ook daar is het typisch Battlefield. Om de 2-3 maand komt er eens een nieuwe map als we geluk hebben.