Re: Destiny

2
Heb morgen ook de dlc, maar ga toch eerst story doen om betere wapen en gear te krijgen. Heb lange tijd niet meer gespeeld. Alleen afgelopen week om alle 3 op level 34 te brengen

coole functie. Hier is mijn CV:
Image

Re: Destiny

3
UIteraard, ik ga eerst ook voor nieuwe gear spelen, de nieuwe Raid zal niet te spelen zijn zonder. Je light level zal ergens in de 200 moeten zijn.
Enkel wil ik eens een Raid spelen zonder te weten wat ik moet doen.
PSN tichke
Image

Re: Destiny

4
Vond Destiny echt wel de slechtste game die ik op de PS4 heb gespeeld. Het is grinden, grinden en nog eens grinden. Had van de game eerlijk gezegd iets anders verwacht. Ach ja, ieder zijn smaak uiteraard.
Image

Re: Destiny

5
billie91 wrote:Vond Destiny echt wel de slechtste game die ik op de PS4 heb gespeeld. Het is grinden, grinden en nog eens grinden. Had van de game eerlijk gezegd iets anders verwacht. Ach ja, ieder zijn smaak uiteraard.
Kan er inkomen, maar het is voor mij de enige game die ik al het hele jaar door speel. Niet dagelijks, anders wordt het idd snel te repetitief.
De laatste DLC brengt eindelijk iets meer variatie in de missies en gameplay, wat eigenlijk al van in het begin had moeten zijn.

Maar zoals je zelf zegt had je iets anders verwacht. Grootendeels komt dit door Bungie (en/of Activision) hun marketing campagne voor de release.
Ikzelf had het tegenovergestelde. Ik moest niks van de game weten hoe hij werd voorgesteld voor de release. Het is pas na het spelen van de beta met paar vrienden dat ik besliste de game te kopen. Ben ook teleurgesteld geraakt door het gebrek aan content en variatie en paar maanden niet gespeeld. Maar toch blijf ik steeds terug Destiny spelen nadat ik een nieuwe game uitspeel of beu geraak.
PSN tichke
Image

Re: Destiny

6
3 dagen aan het spelen en nog geen enkele keer 2x hetzelfde gedaan.
Destiny had zo op launch moeten zijn GVD!

Variatie aan missies, bounties, side quests, etc is echt goed gedaan. De nieuwe locatie en zijn patrol zijn totaal anders.
Gisteren bijna 3 uur lang patrol gedaan enkel voor quests/bounties te halen, nooit het gevoel gehad dat ik aan het "farmen" was zoals ervoor.

De verschillende soorten gear zijn ook veel beter uitgewerkt. Vroeger was dat eigenlijk zeer basic: groen < blauw < paars. Met dan klein verschil tussen gewoon paars en raid gear.
Nu heb je binnen de categorien grote verschillen, sommige blauwe stukken zijn zelfs beter dan paarse van hetzelfde level.
Wat je veel meer keuze geeft in welke gear je aantrekt.

Ook infusen geeft je iets meer vrijheid in zowel gear als wapens.
PSN tichke
Image

Re: Destiny

7
Vermaak me hier ook meer mee dan eerder. Vooral ook de kleine variatie in de strikes. Verschillende vijanden.
En zoals Thicke zegt, heb nog niet echt van het zelfde gedaan, gewoon steeds bezig met missies die je tot nu toe maar blijft krijgen.
Image

Re: Destiny

9
Eindelijk aan de Raid begonnen.
Zondag ff met groepke meegeweest aan de Warpriest. Maar die mannen zochten telkens de mechanics op ... zo geraak je natuurlijk snel vooruit, maar ik speel het toch liever zonder.
Gisteren dan vanaf 0 begonnen met 5 man die het nog nooit hadden gespeeld. Maar zonder 6de man zaten we ergens vast. Wel een uur of 2 kunnen spelen en zitten echt leuke stukken tussen. Hopelijk zijn we snel met 6 zodat we verder kunnen.

Bungie heeft er denk ik alles aan gedaan dat de Raid niet meer solo gespeeld kan worden. Het begin is te doen met 4 of 5 man, maar al snel kom je een stuk tegen die niet met minder dan 4 kan gespeeld worden. En waar wij vastzitten kan je bijna onmogelijk door zonder 6de man.
PSN tichke
Image
cron