Re: Call of Duty Cold War.
17Tis nog niet duidelijk, maar er is sprake dat er ergens terug een loot systeem zou terugkomen.
Mappen zijn niet wauw. Vooral gemaakt voor grotere spelersgroep ipv 6vs6.
Stap achteruit graphicsgewijs tov modern warfare. Dit is op zich niet echt een probleem.
SBMM is een enorm discussiepunt. En eerlijk: het zorgt ervoor dat het spelplezier véél minder is. Het is al sterk aanwezig in MW, maar in Cold War gaat het nog wat verder.
Zombies =》 Nooit mijn ding geweest.
Mappen zijn niet wauw. Vooral gemaakt voor grotere spelersgroep ipv 6vs6.
Stap achteruit graphicsgewijs tov modern warfare. Dit is op zich niet echt een probleem.
SBMM is een enorm discussiepunt. En eerlijk: het zorgt ervoor dat het spelplezier véél minder is. Het is al sterk aanwezig in MW, maar in Cold War gaat het nog wat verder.
Zombies =》 Nooit mijn ding geweest.
Re: Call of Duty Cold War.
19Lol. Al die afkortingen die gebruikt worden moet iedereen maar snappen. Whaeigohfdamiafk.s, ntv!
(We hebben al eens iemand gehad op het forum die alleen maar in afkortingen sprak, niet te volgen)
(We hebben al eens iemand gehad op het forum die alleen maar in afkortingen sprak, niet te volgen)
Re: Call of Duty Cold War.
20Deze weet ik toch ook niet maar Call of Duty is niet echt mijn ding
Bij de klant heb ik er ook zo eentje die altijd afkortingen gebruikt en deze week kreeg ik er eentje binnen die totaal onbekend was: Wvtttk
Sora mag in een spoiler zetten wat het was, want ik weet het nu zelfs al niet meer
Het was alleszins een uitspraak die ik in België nog nooit gehoord had, laat staan de afkorting...
Bij de klant heb ik er ook zo eentje die altijd afkortingen gebruikt en deze week kreeg ik er eentje binnen die totaal onbekend was: Wvtttk
Sora mag in een spoiler zetten wat het was, want ik weet het nu zelfs al niet meer
Het was alleszins een uitspraak die ik in België nog nooit gehoord had, laat staan de afkorting...
Re: Call of Duty Cold War.
22SkillBasedMatchMaking
oftewel, hoe beter je het doet hoe moeilijker de matches voor je worden. Maar andersom ook, hoe slechter je het doet hoe makkelijker de matches worden.
Daarom heb ik ook vaak dat ik 14-18 speel en dan ineens een potje 23-6. En na dat potje gaat het weer slechter
@ Paveman
in de afkorting van Kolm staan 3x een t. Wat heb je met de laatste gedaan? Opgedronken??
oftewel, hoe beter je het doet hoe moeilijker de matches voor je worden. Maar andersom ook, hoe slechter je het doet hoe makkelijker de matches worden.
Daarom heb ik ook vaak dat ik 14-18 speel en dan ineens een potje 23-6. En na dat potje gaat het weer slechter
@ Paveman
in de afkorting van Kolm staan 3x een t. Wat heb je met de laatste gedaan? Opgedronken??
Re: Call of Duty Cold War.
23Dat doet me ergens aan denken, lekker bakkie
Ik vermoed dat het een tikfout is, ik weet alleen niet of het een fout van Kolm is of een tikfout van de oorspronkelijke opsteller van het bericht.
Ik vermoed dat het een tikfout is, ik weet alleen niet of het een fout van Kolm is of een tikfout van de oorspronkelijke opsteller van het bericht.
Re: Call of Duty Cold War.
24Het was copy paste, dus van de oorspronkelijke opsteller
Als er dan nog is tikfouten instaan wordt het helemaal lastig
Die matchmaking lijkt me wel vervelend... Kan je dus nooit echt een keer met een goed gevoel een game eindigen want dan heb je daarna weer potjes die net te lastig zijn en dat gevoel teniet doen?
Als er dan nog is tikfouten instaan wordt het helemaal lastig
Die matchmaking lijkt me wel vervelend... Kan je dus nooit echt een keer met een goed gevoel een game eindigen want dan heb je daarna weer potjes die net te lastig zijn en dat gevoel teniet doen?
Re: Call of Duty Cold War.
25Skills based match making inderdaad.
Je kan het vergelijken met een soort van onzichtbare ranks. Da's de reden waarom in Modern Warfare de lobby altijd worden verbroken na een potje multiplayer. De "SBMM" herberekend als het ware terug je "ranking" om je dan bij gelijkwaardige tegenstranders terug te matchen. Je zou hierdoor een betere speler moeten worden. Maar de realiteit wijst anders uit zoals Marty aangeeft. 1 potje goed en dan een volgende minder goed. Gevolg is dat je spelplezier naar beneden gaat en je dus elk spel aan het zweten bent om een goede score te behalen. Heel veel spelers geraken hierdoor gefrustreerd. Rustig een potje CoD spelen zoals ten tijden van de klassieke modern Warfare games hoort er niet meer bij.
Activision hanteert dit systeem om zogezegd nieuwe spelers te "beschermen". Om te vermijden dat nieuwe spelers in hun eerste potjes worden afgemaakt komen ze dus terecht in een lobby let "gelijkwaardige" tegenstanders.
Het gerucht gaat nu de ronde dat Activision de SBMM gebruikt om onrechtstreeks geld te verdienen aan cosmetische items.
Voorbeeld: season 6 is net uit voor Modern Warfare. Daarin zijn 2 wapens gratis te verdienen op bepaalde levels in de Battlepas. Deze waren verschrikkelijk OP (overpowered). De sniper was telkens 1 shot, one kill vanop alle afstanden en het 2e wapen was er een glitch waarbij spelers een bepaald item gebruikten waardoor ze andere spelers door de muur konden zien en killen. Een week heeft het geduurd vooraleer ze die wapens hebben generft (minder sterk). Waarom? Omdat spelers die deze wapens nog niet hadden aangemoedigd zouden worden om de Battlepas te kopen zodat ze ook deze wapens zouden hebben.
Of bijvoorbeeld bepaalde skins, loadouts en dergelijke die spelers gebruiken in hogere ranked lobbies. Andere spelers zien dit en denken, ik moet dat ook hebben om beter te zijn. Dus ik koop het maar.
Het is altijd vraag en aanbod. Zolang er mensen zaken kopen aan bepaalde prijzen zullen zulke dingen altijd blijven bestaan. Vroeger was de content op een CoD schijfje fantastisch. Hedendaags is dit minimaal en proberen ze geld te verdienen door zaken later aan de game toe te voegen.
Je kan het vergelijken met een soort van onzichtbare ranks. Da's de reden waarom in Modern Warfare de lobby altijd worden verbroken na een potje multiplayer. De "SBMM" herberekend als het ware terug je "ranking" om je dan bij gelijkwaardige tegenstranders terug te matchen. Je zou hierdoor een betere speler moeten worden. Maar de realiteit wijst anders uit zoals Marty aangeeft. 1 potje goed en dan een volgende minder goed. Gevolg is dat je spelplezier naar beneden gaat en je dus elk spel aan het zweten bent om een goede score te behalen. Heel veel spelers geraken hierdoor gefrustreerd. Rustig een potje CoD spelen zoals ten tijden van de klassieke modern Warfare games hoort er niet meer bij.
Activision hanteert dit systeem om zogezegd nieuwe spelers te "beschermen". Om te vermijden dat nieuwe spelers in hun eerste potjes worden afgemaakt komen ze dus terecht in een lobby let "gelijkwaardige" tegenstanders.
Het gerucht gaat nu de ronde dat Activision de SBMM gebruikt om onrechtstreeks geld te verdienen aan cosmetische items.
Voorbeeld: season 6 is net uit voor Modern Warfare. Daarin zijn 2 wapens gratis te verdienen op bepaalde levels in de Battlepas. Deze waren verschrikkelijk OP (overpowered). De sniper was telkens 1 shot, one kill vanop alle afstanden en het 2e wapen was er een glitch waarbij spelers een bepaald item gebruikten waardoor ze andere spelers door de muur konden zien en killen. Een week heeft het geduurd vooraleer ze die wapens hebben generft (minder sterk). Waarom? Omdat spelers die deze wapens nog niet hadden aangemoedigd zouden worden om de Battlepas te kopen zodat ze ook deze wapens zouden hebben.
Of bijvoorbeeld bepaalde skins, loadouts en dergelijke die spelers gebruiken in hogere ranked lobbies. Andere spelers zien dit en denken, ik moet dat ook hebben om beter te zijn. Dus ik koop het maar.
Het is altijd vraag en aanbod. Zolang er mensen zaken kopen aan bepaalde prijzen zullen zulke dingen altijd blijven bestaan. Vroeger was de content op een CoD schijfje fantastisch. Hedendaags is dit minimaal en proberen ze geld te verdienen door zaken later aan de game toe te voegen.
Re: Call of Duty Cold War.
26Dunno why maar SBMM klinkt als iets dat te maken heeft met seks voor mij Probably door de S en de M
Re: Call of Duty Cold War.
27WHahahaha! Geniaal ShAmPs!
Met mijn onschuldige brein zat ik eerder aan iets te denken dat te maken heeft met Nintendo (Super Mario Bros. M????)
Zo te lezen inderdaad een systeem dat al het spelplezier uit de game haalt voor ervaren gamers. Ik denk dat FIFA een groot voorbeeld is voor Activi$ion: FUT levert al jaren vele malen meer op dan de game zelf, Activi$ion zou zichzelf niet zijn als ze niet zouden denken 'zoiets moeten wij ook kunnen'.
Met mijn onschuldige brein zat ik eerder aan iets te denken dat te maken heeft met Nintendo (Super Mario Bros. M????)
Zo te lezen inderdaad een systeem dat al het spelplezier uit de game haalt voor ervaren gamers. Ik denk dat FIFA een groot voorbeeld is voor Activi$ion: FUT levert al jaren vele malen meer op dan de game zelf, Activi$ion zou zichzelf niet zijn als ze niet zouden denken 'zoiets moeten wij ook kunnen'.
Re: Call of Duty Cold War.
28Grondige uitleg, NTGSruler
Raar dat ze hier plots mee beginnen en bij mijn weten nooit eerder gedaan hebben? Ik kan de voordelen er wel van inzien, maar zoals ge zelf aangeeft zijn er nog meer kritische bedenkingen bij te maken.
Raar dat ze hier plots mee beginnen en bij mijn weten nooit eerder gedaan hebben? Ik kan de voordelen er wel van inzien, maar zoals ge zelf aangeeft zijn er nog meer kritische bedenkingen bij te maken.
Re: Call of Duty Cold War.
29Nuketown is live
Als je dit zo kijkt op youtube ziet het er niet echt goed uit, maar op 4k op je ps4 zeker wel
9 ongezouten pinda's graag
Als je dit zo kijkt op youtube ziet het er niet echt goed uit, maar op 4k op je ps4 zeker wel
9 ongezouten pinda's graag
Re: Call of Duty Cold War.
30Zojuist de platinum breker trophy behaald in Cold War (en het is maar een bronze)
Ik heb dorst, glaasje dubbelfris graag
Ik heb dorst, glaasje dubbelfris graag