Re: Call of Duty Modern Warfare
91Patch 1.05 ondertussen al. Zouden blijkbaar tweaks gedaan hebben aan de voetstappen. Zo meteen spelen, dus ben benieuwd.
Jij hebt de game inderdaad al flink veel gespeeldNTGSruler wrote:@Marty: mooi terug in de kast hè
Wat vind je van de game tot nu toe?
Ik heb de multiplayer "geleefd" dit weekend. Vind het echt ongelooflijk fun. Er zijn wel wat minpunten in. Da's zeker. Spawnpoints bijvoorbeeld. Sommige Maps eens er "control" is, is het zėėr moeilijk om terug te komen. De map Piccadilly heeft hier erg last van. Dan zit je vast in je spawnpunt.
Ik zit ondertussen al in de Officer ranks en heb bijhorende challenges unlocked. Alleen tracken sommige niet of pas later. De daily challenges hebben dit ook. Game herstarten zou het oplossen maar niet altijd. Hopelijk brengen ze hier nog een fix voor.
Ik ben/was zelf bezig met Medal of Honor Warfighter bezig en daar kon je tijdens de game ook je class en wapen wisselen. Je moest wel respawnen om het te laten wisselen. Dat kon door manueel een respawn te forceren, suicide of gekilled worden. Is dat hier dan ook zo en kan je nog veel meer aanpassen zoals bv welke scope op je wapen zit etc? Voor zover ik weet kon je dat soort details enkel wisselen tussen games in Warfighter.Marty wrote:Ook is het handig dat je midgame gewoon je complete class setup kan aanpassen.
Inderdaad, gewoon ingedrukt blijven houden.NTGSruler wrote:@Marty: is dat eigenlijk R3 blijven inhouden ofzo?
Tzal zeker nie aan 60€ zijn hoor mss op black Friday xdMarty wrote:Ik vond de singleplayer prima om te spelen. Zitten wel leuke missies tussen. Je bent alleen wel heel snel door het verhaal heen.
Dus of je daar de €60 voor wilt uitgeven.
Ik heb geen idee hoe goed dit verhaal is ten opzichte van andere call of duties aangezien ik daar eigenlijk nooit het verhaal heb gespeeld