Re: Call of Duty Modern Warfare

92
NTGSruler wrote:@Marty: mooi terug in de kast hè :lol:

Wat vind je van de game tot nu toe?

Ik heb de multiplayer "geleefd" dit weekend. Vind het echt ongelooflijk fun. Er zijn wel wat minpunten in. Da's zeker. Spawnpoints bijvoorbeeld. Sommige Maps eens er "control" is, is het zėėr moeilijk om terug te komen. De map Piccadilly heeft hier erg last van. Dan zit je vast in je spawnpunt.

Ik zit ondertussen al in de Officer ranks en heb bijhorende challenges unlocked. Alleen tracken sommige niet of pas later. De daily challenges hebben dit ook. Game herstarten zou het oplossen maar niet altijd. Hopelijk brengen ze hier nog een fix voor.
Jij hebt de game inderdaad al flink veel gespeeld :lol:
De map die ik het meest kut vind is die ene met de brug in het midden (weet zo de naam even niet)
Rest van de game speelt lekker weg, in verhouding tot Black Ops 4 ga je veel en veel sneller dood. Dus moet ik even mijn speelstijl een beetje aanpassen.
Ook is het handig dat je midgame gewoon je complete class setup kan aanpassen.
Image

93
Marty wrote:Ook is het handig dat je midgame gewoon je complete class setup kan aanpassen.
Ik ben/was zelf bezig met Medal of Honor Warfighter bezig en daar kon je tijdens de game ook je class en wapen wisselen. Je moest wel respawnen om het te laten wisselen. Dat kon door manueel een respawn te forceren, suicide of gekilled worden. Is dat hier dan ook zo en kan je nog veel meer aanpassen zoals bv welke scope op je wapen zit etc? Voor zover ik weet kon je dat soort details enkel wisselen tussen games in Warfighter.

Ben gewoon benieuwd omdat het mij zo direct niet speciaal klinkt namelijk :think:
Image

95
@Marty: Euphrates bridge dacht ik. Dit kadert bij wat ik zei over de map controleren en het moeilijk is als verliezend team terug te komen. Eens ze de brug controleren is het te open en te moeilijk om ergens te geraken. Bij Domination 20 man heb ik ook gemerkt dat de iets kleinere mappen zoals Hackney Yard and Gun Runner minder geroteerd worden voor 1 of andere reden.
De TTK ( time to kill) is idd flink ingekort. Nogal moeilijk erover te oordelen. Sommige vinden dit goed, anderen dan weer niet.
Het geluid van het lopen vind ik enorm irritant. Hoeveel keer ik al dood ben gegaan omdat een ander mij hoorde :L:

@Kolm: alles is on the fly wisselbaar. En wordt direct toegepast. Enkel je killstreaks and field upgrades kun je niet aanpassen in een match.
Image

101
NTGSruler wrote:@Marty: is dat eigenlijk R3 blijven inhouden ofzo?
Inderdaad, gewoon ingedrukt blijven houden.

Er is trouwens een nieuwe patch uit vandaag 1.06.
En ze zeggen dat de komende dagen nog meerder patches uitkomen. Dat wordt dan vaak en lang wachten tot het "copying" klaar is

Ben nu bezig met story mode op veteran voor de laatste 2 trophies. Je gaat inderdaad snel dood maar er zijn veel checkpoints. Zit nu in level 6
Image

104
Ik vond de singleplayer prima om te spelen. Zitten wel leuke missies tussen. Je bent alleen wel heel snel door het verhaal heen.
Dus of je daar de €60 voor wilt uitgeven.

Ik heb geen idee hoe goed dit verhaal is ten opzichte van andere call of duties aangezien ik daar eigenlijk nooit het verhaal heb gespeeld
Image

105
Marty wrote:Ik vond de singleplayer prima om te spelen. Zitten wel leuke missies tussen. Je bent alleen wel heel snel door het verhaal heen.
Dus of je daar de €60 voor wilt uitgeven.

Ik heb geen idee hoe goed dit verhaal is ten opzichte van andere call of duties aangezien ik daar eigenlijk nooit het verhaal heb gespeeld
Tzal zeker nie aan 60€ zijn hoor mss op black Friday xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image