Re: Battlefield 1

91
Domination mode gaan ze toch eens moeten veranderen want nu duurt een game ongeveer 6 min, veel te kort dus. En de optie om na een game te stoppen is er precies ook niet meer, je moet gelijk wachten tot een nieuw spel begint voordat je eruit kan gaan. :think:
Image

95
Marty wrote:Wat ik gevonden had was dat ook de servers van FIFA 17 problemen had, maar dat is volgens mij nu opgelost
Lag nochtans vannamiddag weer plat :( Heb het nu al 4 keer voorgehad dat ik online wil spelen maar dat het niet lukt in nog maar een week sinds de release.
Image

99
Ik ben ondertussen level 14 en ik heb bijna niets anders gedaan dan operations spelen. Heb wel eens een sessie team deatmatch en capture the pigeon (ofzoiets) gespeeld.

Voor mij is het spel meer dan geslaagd. Ik had de campaign wel wat anders verwacht. Ze maakten precies veel 'reclame' voor The Harlem Fighters terwijl ze alleen maar in de inleiding voorkwamen. Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik iets gemist heb in de weken voor de release omdat ik zo weinig mogelijk wilde zien van de game voor ik er zelf aan kon beginnen.
Image

100
Ik heb ook wel het gedacht dat deze wat makkelijker is vergeleken met de vorige games, mijn k/d is 1.64 wat veel hoger is dan in de vorige games (gem 1.4). Misschien ook wel omdat er veel nieuwe spelers zijn die BF nog niet gewend zijn.
Image

105
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:
daviduvel wrote:Gisteren mijn eerste haatbericht gekregen. Ik heb maar geantwoord 'love you too <3' :D
Wat had je wel gedaan?
Dat vraag ik mij nu ook af haha :p
Voor zover ik weet niks speciaal. Ik was operations aan het spelen en ik was gemiddeld bezig (dus niet goed maar ook niet slecht). Ik zal hem misschien wat teveel dood hebben geschoten :P
Image