Re: Final Fantasy VII Remake
287Gisteravond die toch maar even geprobeerd. Ik had Odin op +- 100HP nog te staan.... totdat ie all out rampage style ging...
Zou fijn zijn om binnenkort een keer langere tijd achtereen te kunnen spelen. Wat jij eerder al aangaf: irritant hoe lang zo'n serie battles duurt...
Zou fijn zijn om binnenkort een keer langere tijd achtereen te kunnen spelen. Wat jij eerder al aangaf: irritant hoe lang zo'n serie battles duurt...
288Nu bij de eerste poging gelijk gehaald. Bonds of Friendship daarna nog 1x geprobeerd (was toch lekker bezig). Voor het eerst tot bij Odin gekomen, maar helaas ging die een stuk vlotter all out rampage style weer. En dan is Zack toch echt een mindere partner om bij je te hebben dan Sephiroth...
289Klinkt frustrerend allemaal, maar goed bezig paveman!
En gefeliciteerd! met ons 3-jarig jubileum.
En gefeliciteerd! met ons 3-jarig jubileum.
290Het is een gekke combinatie tussen frustrerend en leuk, al zit dat soms wat op of over het randje... Ik weet dat er snel genoeg een run zal zijn die goed genoeg is, maar tot die tijd...
Thanks, jij ook!
Thanks, jij ook!
291Gisteravond de eerste poging nog gesneuveld bij de Iron Giant, wat me eigenlijk nooit gebeurt. Erg frustrerend dus. Maar.... de volgende run t/m Odin gekomen EN GEHAALD! FINALLY!
Eindconclusie (platinum bewaar ik idd voor de 200ste...): een van de beste games ooit wat mij betreft. Dat blijft het origineel voor mij, Remake was al erg goed, maar deze game zit zó goed in elkaar... Het is een van die games waarvan je het jammer vindt dat er niets meer is om voor te spelen (al was Bonds of Friendship randje te frustrerend).
Eindconclusie (platinum bewaar ik idd voor de 200ste...): een van de beste games ooit wat mij betreft. Dat blijft het origineel voor mij, Remake was al erg goed, maar deze game zit zó goed in elkaar... Het is een van die games waarvan je het jammer vindt dat er niets meer is om voor te spelen (al was Bonds of Friendship randje te frustrerend).
292Congrats paveman.
Volgens de makers zal deeltje 3 niet zo lastig zijn om de platinum te behalen.
Volgens de makers zal deeltje 3 niet zo lastig zijn om de platinum te behalen.
293Dat had ik ook begrepen inderdaad. Maakt voor mij niet uit: zo lang de game net zo goed (of beter) wordt als de eerste 2 delen, steek ik er met alle liefde nog weer eens zoveel energie in...
294Goed gedaan, paveman.
Ik heb daarnet na lange tijd nog eens wat gedaan en de piano trophy gehaald. Daarna de trophy lijst bekeken en denk dat ik de meeste nog wel wil doen op 3 a 4 trophies na.
Ik heb daarnet na lange tijd nog eens wat gedaan en de piano trophy gehaald. Daarna de trophy lijst bekeken en denk dat ik de meeste nog wel wil doen op 3 a 4 trophies na.