Re: Assassin's Creed Odyssey
91Heb Liberation nog op de Vita gespeeld. Was zeker een prima game. Maar goed, ik ga de season pass aanschaffen zodra ik klaar ben met de maingame.
Toeval: Ik zie net dat de season pass van odyssey nu aan 15,99 euro in sale staat ipv 39,99 euro!billie91 wrote:Heb Liberation nog op de Vita gespeeld. Was zeker een prima game. Maar goed, ik ga de season pass aanschaffen zodra ik klaar ben met de maingame.
Dat is de tip van de dag! Ik ga vanavond ff loeren.Kolm wrote:Toeval: Ik zie net dat de season pass van odyssey nu aan 15,99 euro in sale staat ipv 39,99 euro!billie91 wrote:Heb Liberation nog op de Vita gespeeld. Was zeker een prima game. Maar goed, ik ga de season pass aanschaffen zodra ik klaar ben met de maingame.
Deze prijs is alleen beschikbaar tussen 1/4/2020 02:00 am en 30/4/2020 12:59 am.
Ik had in mijn hoofd dat de season pass 30 euro was, maar blijkbaar was die 40 euro
Dit lijkt me dus wel het ideale moment om hem te kopen als je hem wil billie
Had je er die avond nog aan gedacht? De sale is alleen nog vandaag en morgen!billie91 wrote:Dat is de tip van de dag! Ik ga vanavond ff loeren.
Ik heb direct dezelfde avond de seaonpass gekocht.Kolm wrote:Had je er die avond nog aan gedacht? De sale is alleen nog vandaag en morgen!billie91 wrote:Dat is de tip van de dag! Ik ga vanavond ff loeren.
Goed zo! Ik heb nog wel is de neiging om zoiets dan te vergeten en wanneer ik er opnieuw aan denk dan is de deal verlopenbillie91 wrote:Ik heb direct dezelfde avond de seaonpass gekocht.
Ik heb het in principe alleen gekocht voor de Odyssey content, maar dat ik AC3 en AC Liberation erbij krijg is natuurlijk een leuke bonus.Kolm wrote:Goed zo! Ik heb nog wel is de neiging om zoiets dan te vergeten en wanneer ik er opnieuw aan denk dan is de deal verlopenbillie91 wrote:Ik heb direct dezelfde avond de seaonpass gekocht.
Blijft een mooie deal mijn inziens! Zelfs als je enkel de content van Odyssey zou spelen
Dan krijg je echt waar voor je geld!billie91 wrote:Ben nu al 100 uur met de game bezig, en nog steeds is zeker een derde van de game niet ontdekt. En dan moet ik nog beginnen met de uitbreidingen.
Oh dat sowieso.Sora_Lizard wrote:Dan krijg je echt waar voor je geld!billie91 wrote:Ben nu al 100 uur met de game bezig, en nog steeds is zeker een derde van de game niet ontdekt. En dan moet ik nog beginnen met de uitbreidingen.
Mits het in acht nemen van de nodige energie die op je maandelijkse afrekening komt en je consumpties tijdens en toiletbezoeken zal dat nog wel zo zijn zeker?billie91 wrote:Oh dat sowieso.Sora_Lizard wrote:Dan krijg je echt waar voor je geld!billie91 wrote:Ben nu al 100 uur met de game bezig, en nog steeds is zeker een derde van de game niet ontdekt. En dan moet ik nog beginnen met de uitbreidingen.
Return to “Role playing games”