Re: Horizon Zero Dawn

106
Hij was recent (kerst of januari sales) 12.99 euro ipv 19.99. Ik heb hem toen gekocht omdat ik niet al te lang wil wachten met hem te spelen. Anders weet ik echt helemaal niks meer van de game tegen dat ik de DLC speel en eerlijk is eerlijk... dat zal nu ook al zijn denk ik :lol:

Maar ik gok dat de DLC nog wel is in de sale komt, rond Pasen bijvoorbeeld.
Image

107
Kolm wrote:Hij was recent (kerst of januari sales) 12.99 euro ipv 19.99. Ik heb hem toen gekocht omdat ik niet al te lang wil wachten met hem te spelen. Anders weet ik echt helemaal niks meer van de game tegen dat ik de DLC speel en eerlijk is eerlijk... dat zal nu ook al zijn denk ik :lol:

Maar ik gok dat de DLC nog wel is in de sale komt, rond Pasen bijvoorbeeld.
Ik heb m idd kort geleden ook in sale aangeschaft. Met het idee dat ik toch binnenkort eindelijk wel eens aan de game zelf ook toe kom.... :L:
Image

108
paveman wrote:Ik heb m idd kort geleden ook in sale aangeschaft. Met het idee dat ik toch binnenkort eindelijk wel eens aan de game zelf ook toe kom.... :L:
Ik ben dan al een stap verder, ik ben al aan de main game toegekomen :lol:
Image

109
Kolm wrote:
paveman wrote:Ik heb m idd kort geleden ook in sale aangeschaft. Met het idee dat ik toch binnenkort eindelijk wel eens aan de game zelf ook toe kom.... :L:
Ik ben dan al een stap verder, ik ben al aan de main game toegekomen :lol:
I know (review event en zo... :jealous:)
Maar ik kan dan in ieder geval in een keer door met de DLC na (of tijdens?) de main game :P
Image

110
Weet iemand ook of je de audio van je controller kan uitzetten voor deze game?

En zijn er nog tips welke resources ik moet bewaren en weg gooien? Mijn inventory zit nu al vol met spullen die ik (nog?) niet gebruik.

111
FGras wrote:Weet iemand ook of je de audio van je controller kan uitzetten voor deze game?

En zijn er nog tips welke resources ik moet bewaren en weg gooien? Mijn inventory zit nu al vol met spullen die ik (nog?) niet gebruik.
Er is geen optie in de game om dat uit te zetten dacht ik, maar je kan het wel via de ps knop. Gewoon de ps knop ingedrukt houden en dan via sound menu het volume verlagen van de controller
Image

112
Voor Horizon moet je ook even kijken in de settings van het main menu van de game voor je de savefile laadt of continue doet. Bepaalde instellingen zoals taal zijn alleen daar aan te passen en niet meer in de settings van als de game echt gestart is. Maar of er daar wel een setting is weet ik niet meer...
Anders is enkel de optie van Marty nog over ;)
Image

113
FGras wrote:En zijn er nog tips welke resources ik moet bewaren en weg gooien? Mijn inventory zit nu al vol met spullen die ik (nog?) niet gebruik.
Valt te zien waar je momenteel zit in de game? Nog geen mogelijkheid om extra capaciteit te craften? Anders vond ik het altijd redelijk duidelijk bij de winkels welke materialen alleen dienen om te verkopen.
Als je nog twijfelt, kan je opzoeken welke materialen je nog nodig hebt voor craften van upgrades. Ik heb van dat craften vaak mijn prioriteit gemaakt als ik nieuwe gear had of in nieuwe gebieden kwam, zodat ik daarna het meeste met een gerust gevoel kon verkopen.

Horizon Zero Dawn

114
Nog bedankt voor het antwoord Marty, Kolm en Met0t0. Ik heb het echter nog niet geprobeerd. De afgelopen week had ik niet echt de behoefte om het spel überhaupt op te starten! :0

Bij de meeste games die ik koop gaat dat wel automatisch... Horizon pakt mij blijkbaar niet echt. Misschien deze week een keer weer.

115
FGras wrote:Nog bedankt voor het antwoord Marty, Kolm en Met0t0. Ik heb het echter nog niet geprobeerd. De afgelopen week had ik niet echt de behoefte om het spel überhaupt op te starten! :0

Bij de meeste games die ik koop gaat dat wel automatisch... Horizon pakt mij blijkbaar niet echt. Misschien deze week een keer weer.
De game is echter geweldig. PXtR is nog op het geboortefeestje geweest, waarvan hier een verslag: https://www.pressxtorevive.com/press-ev ... zero-dawn/

Misschien dat dit je alsnog kan overhalen. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Horizon Zero Dawn

116
Sora_Lizard wrote:
FGras wrote:Nog bedankt voor het antwoord Marty, Kolm en Met0t0. Ik heb het echter nog niet geprobeerd. De afgelopen week had ik niet echt de behoefte om het spel überhaupt op te starten! :0

De game is echter geweldig. PXtR is nog op het geboortefeestje geweest, waarvan hier een verslag: https://www.pressxtorevive.com/press-ev ... zero-dawn/

Misschien dat dit je alsnog kan overhalen. ;)
Ik heb hem net gelezen! Gaaf dat jullie daar bij mochten zijn! En leuk geschreven ook! Zo’n presskit is ook wel een super leuk hebbedingetje.
We zullen zien of ik het spel morgen weer oppak! :’)

118
Ondertussen al verder mee aan de slag gegaan, FGras? Of al gevonden waarom het u minder aanspreekt?
Ik kan bij het begin van open wereld games wel wat overweldigd worden, maar dat ging bij deze game snel over. Er zijn genoeg dingen te doen, dus er zal zeker wel iets tussen zitten dat u terug zin geeft om verder te spelen :cool:

119
met0t0 wrote:Ondertussen al verder mee aan de slag gegaan, FGras? Of al gevonden waarom het u minder aanspreekt?
Ik kan bij het begin van open wereld games wel wat overweldigd worden, maar dat ging bij deze game snel over. Er zijn genoeg dingen te doen, dus er zal zeker wel iets tussen zitten dat u terug zin geeft om verder te spelen :cool:
met0t0 wrote:Ondertussen al verder mee aan de slag gegaan, FGras? Of al gevonden waarom het u minder aanspreekt?
Nog steeds niet! “:)
Sterker nog... Ik heb hem al op marktplaats gezet om het te ruilen tegen iets anders*.

Het regent ook zo vaak in die game...
En robot dino’s kapot slaan geeft wat weinig voldoening...

* iets anders
- God of War
- Spiderman
- Detroit: Become Human
- The Last Guardian