Crisis core komt ook voor ps4 uit
Dit is dus niet Remake part 2
Re: Final Fantasy VII Remake
137Oooeeeh nice!Marty wrote: Crisis core komt ook voor ps4 uit
Dit is dus niet Remake part 2
Ja, ik weet dat dit niet "Part 2" is, maar had verwacht dat ze nu alles op PS5 gingen brengen; na de Yuffie episode.
138Ik heb de oorspronkelijke Crisis Core nooit gespeeld. Ik ben hier erg benieuwd naar!
139Gaat hij eigenlijk in de nieuwe verhaallijn passen van FFVII Remake, of is het echt een afzonderlijke game?
140Ligt er aan of ze iets aan de game aanpassen. Als ze niets aanpassen dan denk ik van niet.zenmaster wrote: 25 Sep 2022 18:00 Gaat hij eigenlijk in de nieuwe verhaallijn passen van FFVII Remake, of is het echt een afzonderlijke game?
142Ik was meteen verkocht door de intro. Beeld en geluid
Verwacht geen FF7Remake gameplay maar de gamecspeelt heerlijk. Moet wel zeggen dat ik blijkbaar de psp versie nooit veel heb gespeeld. Herken er niets meer van
Verwacht geen FF7Remake gameplay maar de gamecspeelt heerlijk. Moet wel zeggen dat ik blijkbaar de psp versie nooit veel heb gespeeld. Herken er niets meer van
143Ik heb het origineel nooit kunnen spelen. De PSP is helemaal aan mij voorbij gegaan. Ben wel benieuwd, maar nog efkes wachten tot hij goedkoper staat, of tweedehands.
Er zijn wat mensen die klagen over de voice acting van Zack, omdat die veranderd is. Zal ik geen last van hebben dan. En als dat het enige is…
Er zijn wat mensen die klagen over de voice acting van Zack, omdat die veranderd is. Zal ik geen last van hebben dan. En als dat het enige is…
144@Marty: Ben je klaar met het verhaal van Crisis Core? Wat vond je ervan?
145Verhaal is klaar.
Was wel even interessant, wat meer back story over Zack, Cloud en Sephiroth. En leuk om weer bekende locaties terug te zien.
En benieuwd of ze wat met de andere characters uit crisis core gaan doen in FF7 Rebirth.
In de originele ff7 zaten ze niet maar nu met de veranderingen van Remake Part 1 is natuurlijk van alles mogelijk
Was wel even interessant, wat meer back story over Zack, Cloud en Sephiroth. En leuk om weer bekende locaties terug te zien.
En benieuwd of ze wat met de andere characters uit crisis core gaan doen in FF7 Rebirth.
In de originele ff7 zaten ze niet maar nu met de veranderingen van Remake Part 1 is natuurlijk van alles mogelijk
146Ah nice! Ik zag ergens wat over Nibelheim?Marty wrote: 04 Jan 2023 11:25 Verhaal is klaar.
Wordt weer een nostalgietrip als ik hem eindelijk kan spelen. En “Part 2” zeker. Final Fantasy 7 is toch de game die ik in de beginjaren van Playstation het meest heb gespeeld.
147Ik denk dat mijn eerste PS5 game FFVII Remake Intergrade zal worden. Mijn verjaardagsvoucher moet vandaag op. En wil al heel lang de Yuffie episode spelen... Mooi want mijn eerste PS4 game was ook deze.
Hoe doe ik dat eigenlijk met savefiles en trophies? Nog nooit gedaan, ook niet tussen PS Vita / PS3.
Hoe doe ik dat eigenlijk met savefiles en trophies? Nog nooit gedaan, ook niet tussen PS Vita / PS3.
148Savefiles van PS4 naar PS5 versie is afhankelijk van de game hoe dat werkt.
Algemeen voor eender welke game:
Vraag 1: Ondersteund de game save transfer?
Daarna zijn de mogelijkheden:
- Uploaden ingame in de PS4 versie en downloaden in de PS5 versie
- PS4 savefiles kopiëren naar PS5 en dan herkent de PS5 game deze en krijg je optie tot importeren
- Cross-save via servers bij online only games (babylons fall bv)
- Cross-save waarbij je telkens 1 savefile ingame naar de cloud kan zetten om dan in de andere versie van die ingame cloud te halen.
Voor deze game lees ik is zowel je PS4 savefiles via de cloud of USB/HDD naar je PS5 te kopiëren als het ingame uploaden in de PS4 versie en dan ingame downloaden in de PS5 versie. Verwarrend en ik heb de game helaas nog niet gespeeld
Edit: Het ingame uploaden in de PS4 versie lijkt wel vaker genoemd te worden. Dus kijk even of je die optie hebt in de PS4 versie.
https://www.ign.com/wikis/final-fantasy ... S5_Version
Algemeen voor eender welke game:
Vraag 1: Ondersteund de game save transfer?
Daarna zijn de mogelijkheden:
- Uploaden ingame in de PS4 versie en downloaden in de PS5 versie
- PS4 savefiles kopiëren naar PS5 en dan herkent de PS5 game deze en krijg je optie tot importeren
- Cross-save via servers bij online only games (babylons fall bv)
- Cross-save waarbij je telkens 1 savefile ingame naar de cloud kan zetten om dan in de andere versie van die ingame cloud te halen.
Voor deze game lees ik is zowel je PS4 savefiles via de cloud of USB/HDD naar je PS5 te kopiëren als het ingame uploaden in de PS4 versie en dan ingame downloaden in de PS5 versie. Verwarrend en ik heb de game helaas nog niet gespeeld
Edit: Het ingame uploaden in de PS4 versie lijkt wel vaker genoemd te worden. Dus kijk even of je die optie hebt in de PS4 versie.
https://www.ign.com/wikis/final-fantasy ... S5_Version
150Had em vanmorgen al gezien. Zalig toch. Kan niet wachten, maar is nog lang.