Je kunt in ieder geval vast een blik werpen op de trophy lijst
Op t eerste zicht lijkt het niet eens een gigantische grind dit keer...
Re: Tales of Arise
17Ja ik heb ze inderdaad alle 4. Zoals Kolm al zei dat ze op een gegeven moment lastig te verkrijgen zijn.
Trophy lijst lijkt niet al te moeilijk. Hopelijk niet al te veel missables. Ik haat missable trophies in rpgs
Doe maar een blik bonen (kan ik dan werpen op de trophy lijst)
Trophy lijst lijkt niet al te moeilijk. Hopelijk niet al te veel missables. Ik haat missable trophies in rpgs
Doe maar een blik bonen (kan ik dan werpen op de trophy lijst)
18Valt me wel op dat er een paar keer 'non-DLC blabla' staat. Lijkt er dus op dat er nog DLC gaat komen. Iets dat bij de vorige games volgens mij nooit het geval was?
19Klopt, dat viel mij ook al op kolm.
@Marty: alvast héél veel plezier ermee dan!
@Marty: alvast héél veel plezier ermee dan!
20Dat zal vast wel goedkomen.
Ondertussen ook de grootte van de game bekend:
PS4: 57,247GB
PS5: 37,201GB
Dat is nog een aardig verschil. Hopelijk blijven ze de games kleiner maken voor de ps5. Dan heb ik nog geen nieuwe SSD nodig
Zakje paprika chips en een Safari Cassis graag
Ondertussen ook de grootte van de game bekend:
PS4: 57,247GB
PS5: 37,201GB
Dat is nog een aardig verschil. Hopelijk blijven ze de games kleiner maken voor de ps5. Dan heb ik nog geen nieuwe SSD nodig
Zakje paprika chips en een Safari Cassis graag
21De game heeft maar 4 missable trophies waarvan 3 gelinkt zijn aan 1 missable "Owl" collecitble
En de andere is de trophy voor 300 skitts. Maar als je die altijd blijft doen zodra er een melding in beeld komt moet dit een plezante rit worden
1McFlurry M&M graag
En de andere is de trophy voor 300 skitts. Maar als je die altijd blijft doen zodra er een melding in beeld komt moet dit een plezante rit worden
1McFlurry M&M graag