Combat is al heel ver geupgrade
Ik doe geen moeite om naar andere te kijken
Het autorijden vinnek wel maar meh.
En dan roept er ene "HELP MIJ" roep ik terug "JA MAAR WAAR BEN JE"
moestek em zoeken maar vond em niet

Geen id. want ik heb hem niet gevondenpaveman wrote:Hahaha!
Was dat die gast tussen de containers?

Normaal vind je in je Quests tab wat info, alsook ongeveer de plek waar die zou moeten te vinden zijnShAmPi wrote:Geen id. want ik heb hem niet gevonden
Ik snap de helft van de uitleg al niet bij die ascensionCaptain Witwicky wrote:Normaal vind je in je Quests tab wat info, alsook ongeveer de plek waar die zou moeten te vinden zijnShAmPi wrote:Geen id. want ik heb hem niet gevonden![]()
En als je nog problemen hebt met Ascension, activeer gewoon de skill die je graag wiltZo simpel is het.

Heb ik iets gemist dan bij Ascension waardoor het zo moeilijk lijkt te zijnShAmPi wrote:Ik snap de helft van de uitleg al niet bij die ascension
Ik heb hem uiteindelijk gevonden diejen da hulp riep.
Info zegt dat hij blijft hulp roepen en dat je naar het geluid moet gaan.
Mor diejen kwiet roept maar 1 x hulp.

Het heeft geen gevolg voor de kern gameplay, maar je kan het zien als een soort sidequest of een soort van "photo mode". Het enige wat je doet met die foto's trekken is het vastleggen van het verhaal (via groepsfoto's bijvoorbeeld) waardoor je het gevoel krijgt van een "road trip" en je levelled Prompto zijn foto skill er mee op. Hoe meer foto's hij heeft genomen, hoe hoger zijn skill en dan kan je bijvoorbeeld selfies nemen. De mooiste foto's kan je opslaan in een album (maximum 150).ShAmPi wrote:Hebben die fotos die prompto trekt eigenlijk nut? Ik skip deze namelijk altijd.
Tis te zien hoe je het bekijkt. Qua gameplay kan ik me nu niet iets voorstellen waarvoor het effect heeft, er is wel de snapshot tech, maar dat is unlocked via Ascension. Qua verhaal, personages en belevenis van een RPG voegt het zeker en vast iets toe.ShAmPi wrote:Kompleet nutteloos en overbodig dus.
Ja. In mijn ogen voegt het gewoon nutteloos geklik toe.Captain Witwicky wrote:Tis te zien hoe je het bekijkt. Qua gameplay kan ik me nu niet iets voorstellen waarvoor het effect heeft, er is wel de snapshot tech, maar dat is unlocked via Ascension. Qua verhaal, personages en belevenis van een RPG voegt het zeker en vast iets toe.ShAmPi wrote:Kompleet nutteloos en overbodig dus.

Een game kan nooit perfect zijn. Dus als je fun hebt is alles okShAmPi wrote:Ja. In mijn ogen voegt het gewoon nutteloos geklik toe.
Dat ze er dan nog een skill en trophy aan toevoegen...
Anyway. I have fun with the game. Dast belangrijkste.
Return to “Role playing games”