Noooo postnl heeft hier vertraging met brievenbuspost, game komt pas morgen.
Mijn deluxe editie staat nog wel gepland voor vandaag.
Re: Final Fantasy VII Remake
212Jah... Ook weer de laatste keer dat ik dit doe. Als ik dadelijk naar GM rijd had ik hem sneller dan door te laten leveren.
Edit: hoewel... Op de tracking staat nu levering vandaag tussen 10u en 14u. Fingers crossed.
Edit: hoewel... Op de tracking staat nu levering vandaag tussen 10u en 14u. Fingers crossed.
213Mijn deluxe komt tussen 9:25 en 11:25
Dan nog installeren en dan kan ik in de avond aan de slag.
Versie die vertraging heeft is voor mijn broer. Heb slechte nieuws nog niet doorgegeven
Dan nog installeren en dan kan ik in de avond aan de slag.
Versie die vertraging heeft is voor mijn broer. Heb slechte nieuws nog niet doorgegeven
214Alles geïnstalleerd, nu even de recap bekijken en dan starten met de game.
Tot ooit mensen
Tot ooit mensen
215"Zending is bezorgd in de brievenbus."Marty wrote: 29 Feb 2024 11:56 Alles geïnstalleerd, nu even de recap bekijken en dan starten met de game.
Tot ooit mensen
Ben al blij dat het niet bij de buren ligt.
Tot straks op PSN.
218Daar ben ik al weer.
Even een mededeling:
Mocht je de game hebben en de game geeft steeds op zelfde moment een error, dan is helaas je disc niet goed en zou je de terug moeten sturen en een nieuwe moeten aanvragen.
Even een mededeling:
Mocht je de game hebben en de game geeft steeds op zelfde moment een error, dan is helaas je disc niet goed en zou je de terug moeten sturen en een nieuwe moeten aanvragen.
219Oh nee, weer dat probleem... Met spiderman ook al, je zou denken dat ze dat wel weten op te lossen ondertussen...
220Idd maar bij Rebirth is de disc niet (zichtbaar) beschadigd wat bij Spiderman wel was.
Ohh en de Japanse versie: de discs zijn verkeerd om gelabeld
Ohh en de Japanse versie: de discs zijn verkeerd om gelabeld
221Bij Spiderman kwam bij mij de disc los in het doosje aan. Toen zei de bekwame bol medewerker dat ik het beveiligingshoesje eraf moest halen waarop ik zei dat ik dan geen garantie meer had. Kreeg ik als antwoord "Aaaah ja, beter niet doen dan"
222Op moment al 35 uur op de teller
Tijd is redelijk accuraat aangezien de timer nadat je 3 minuten inactief bent vanzelf op pauze gaat.
Maar wat een spel zeg
Zoveel moois te zien
Tijd is redelijk accuraat aangezien de timer nadat je 3 minuten inactief bent vanzelf op pauze gaat.
Maar wat een spel zeg
Zoveel moois te zien
223Echt he. Ongelooflijk wat ze ermee gedaan hebben. World Map is echt mooi, tegenover de biljarttafel van het origineel.
Zoveel te doen in deze game...
Het enige wat ik wat teveel vind Heb zelf nog niet zoveel kunnen spelen. Zit aan 9u denk ik.
Verhaalsgewijs
Zoveel te doen in deze game...
Het enige wat ik wat teveel vind Heb zelf nog niet zoveel kunnen spelen. Zit aan 9u denk ik.
Verhaalsgewijs
224Ik zelf zit in chapter 7.
Op welke mode speel jij? Performance of graphics?
Zelf begonnen op performance maar dat begon er steeds minder mooi uit te zien.
Nu dus op graphics mode. Was wel even wennen de lagere framerate maar speelt gewoon prima. Ook in combat nog geen last ondervonden van de 30fps (graphics) ipv 60fps (performance).
Al zou er wel een patch komen om performance wat beter te maken.
Op welke mode speel jij? Performance of graphics?
Zelf begonnen op performance maar dat begon er steeds minder mooi uit te zien.
Nu dus op graphics mode. Was wel even wennen de lagere framerate maar speelt gewoon prima. Ook in combat nog geen last ondervonden van de 30fps (graphics) ipv 60fps (performance).
Al zou er wel een patch komen om performance wat beter te maken.
225Hoe speelt hij tov Remake? Leuker/minder leuk?
En is het echt een open wereld of eerder een geval waarbij ze de illusie geven van een open wereld?
En is het echt een open wereld of eerder een geval waarbij ze de illusie geven van een open wereld?