@Marty:
Performance mode, maar ik ga denk ik ook omschakelen.
@Mr. Wolf:
Wat bedoel je met illusie van open wereld? Marty gaat daar beter op kunnen antwoorden, maar lijkt me toch gewoon open wereld. Zoals in het origineel. Niet zoals Remake, die heel lineair is, maar daar zit je ook de hele tijd in Midgar.
De game speelt zoals Remake, maar met wat nieuwe elementen in de combat, zoals Synergy uit de Yuffie dlc, en gameplay. Tot nu toe toch echt wel leuk.
Ik was wel wat overspoeld door tutorials de eerste uren. Er zijn ook gewoon veel nieuwe elementen.
Re: Final Fantasy VII Remake
227Ah oké, ja ik bedoel dat je bv een gebied hebt waar je wat vrij kunt rondlopen, sidequests kan doen, maar dat je na x aantal quests naar een nieuw gebied gaat en je nooit meer terugkan naar het vorige gebied. Aangezien Remake eerder aan de lineaire kant was weet ik niet goed wat ik bij deze moet voorstellenzenmaster wrote: 06 Mar 2024 09:04 @Marty:
Performance mode, maar ik ga denk ik ook omschakelen.
@Mr. Wolf:
Wat bedoel je met illusie van open wereld? Marty gaat daar beter op kunnen antwoorden, maar lijkt me toch gewoon open wereld. Zoals in het origineel. Niet zoals Remake, die heel lineair is, maar daar zit je ook de hele tijd in Midgar.
De game speelt zoals Remake, maar met wat nieuwe elementen in de combat, zoals Synergy uit de Yuffie dlc, en gameplay. Tot nu toe toch echt wel leuk.
Ik was wel wat overspoeld door tutorials de eerste uren. Er zijn ook gewoon veel nieuwe elementen.
Ben zelf wel wat aan het twijfelen geweest om deze te kopen dus haha
Re: Final Fantasy VII Remake
228Gebieden zijn inderdaad een beetje per regio, maar je kan bijna altijd op ieder moment terug naar een eerder gebied.
Zolang je niet echt met een missie bezig bent kun je met fast travel (en dat is echt fast travel, paar seconden) terug naar waar je al geweest bent. Kan natuurlijk ook zonder fasttravel maar dan wordt het aardig wat meters lopen
Zolang je niet echt met een missie bezig bent kun je met fast travel (en dat is echt fast travel, paar seconden) terug naar waar je al geweest bent. Kan natuurlijk ook zonder fasttravel maar dan wordt het aardig wat meters lopen
Re: Final Fantasy VII Remake
229Ik amuseer mij wel met de chocobo en ga deze game zeker niet rushen. Maar de fast travel is inderdaad wel heel fast. Als ik voor een quest eens een heel grote afstand moet overbruggen zal ik het zeker wel doen.Marty wrote: 06 Mar 2024 09:56 Gebieden zijn inderdaad een beetje per regio, maar je kan bijna altijd op ieder moment terug naar een eerder gebied.
Zolang je niet echt met een missie bezig bent kun je met fast travel (en dat is echt fast travel, paar seconden) terug naar waar je al geweest bent. Kan natuurlijk ook zonder fasttravel maar dan wordt het aardig wat meters lopen
Re: Final Fantasy VII Remake
230Ene kant wil ik hem ook niet helemaal rushen maar aan de andere kant, youtube staat vol met filmpjes over Rebirth in mijn feedback en nu worden er ook al spoilers in de titel gezet op youtube.
Op moment 42,5 uur op de teller and counting
Op moment 42,5 uur op de teller and counting
Re: Final Fantasy VII Remake
231Op moment staat er bijna 75 uur op de teller
Verhaal ook helemaal gezien.
Weet alleen niet of ik voor de platinum ga.
Dat ligt voornamelijk aan hoe moeilijk alle mini games gaan zijn op hard
Maar nu weer zo'n 4 jaar wachten op:
Final Fantasy VII-3:
- Reunion
- Recreate
- Revolution
- Retold
- Reimagine
- Relived
- Remembered
Of een andere subtitel
Verhaal ook helemaal gezien.
Weet alleen niet of ik voor de platinum ga.
Dat ligt voornamelijk aan hoe moeilijk alle mini games gaan zijn op hard
Maar nu weer zo'n 4 jaar wachten op:
Final Fantasy VII-3:
- Reunion
- Recreate
- Revolution
- Retold
- Reimagine
- Relived
- Remembered
Of een andere subtitel
Re: Final Fantasy VII Remake
232Ik zit nu aan 22 uren volgens de PS app; weet niet vanbuiten hoeveel in-game. Zit kwa verhaal nu in hoofdstuk 4. Ben zoals gewoonlijk weer teveel bezig met quests... Maar heb de indruk, als ik zie hoe irritant sommige open world vijanden nu nog zijn, dat het geen kwaad kan om wat extra te levelen tussendoor.
Vind het wel een heel leuke game tot nu toe. Fijn dat je de chocobo´s nu wat meer en meer gevarieerd kan gebruiken. In het origineel heb ik die volgens mij héél weinig moeten gebruiken. Ik kijk uit naar de Highwind.
Vind het wel een heel leuke game tot nu toe. Fijn dat je de chocobo´s nu wat meer en meer gevarieerd kan gebruiken. In het origineel heb ik die volgens mij héél weinig moeten gebruiken. Ik kijk uit naar de Highwind.
Re: Final Fantasy VII Remake
233Als je op menu staat, staat linksonder in de tijd. Die timer stopt ook met tellen als je 3 minuten de game niet speelt. Dus die timer is nauwkeuriger.
Re: Final Fantasy VII Remake
234Kreeg net een mail van playstation dat ik FF 7 Rebirth heb uitgespeeld.
Hoopte op een code voor wat avatars ofzo.
Helaas alleen dat ik nog x aantal trophies verwijderd ben van de platinum
Jammer weer
Ohh en FF7 Rebirth of FFXVI:
Hoewel ik FFXVI een prima game vind gaat mijn voorkeur toch echt uit naar Rebirth.
Nu alleen eens kijken of ik mijn clubje van FF7 helden over kan zetten naar de uitgebreide character creator van Dragons Dogma 2.
Zo kan ik nog steeds verder met Cloud en co
(Helaas niet het geduld om ze zelf te maken)
Hoopte op een code voor wat avatars ofzo.
Helaas alleen dat ik nog x aantal trophies verwijderd ben van de platinum
Jammer weer
Ohh en FF7 Rebirth of FFXVI:
Hoewel ik FFXVI een prima game vind gaat mijn voorkeur toch echt uit naar Rebirth.
Nu alleen eens kijken of ik mijn clubje van FF7 helden over kan zetten naar de uitgebreide character creator van Dragons Dogma 2.
Zo kan ik nog steeds verder met Cloud en co
(Helaas niet het geduld om ze zelf te maken)
Re: Final Fantasy VII Remake
235Haha nice! Ik zag al dat iemand Hideo Kojima had gemaakt.
Ik kreeg gisteren of eergisteren nog een mail van Playstation om te zeggen dat Rebirth te koop is...
Ik kreeg gisteren of eergisteren nog een mail van Playstation om te zeggen dat Rebirth te koop is...
Re: Final Fantasy VII Remake
236Heel even Dragon's Dogma 2 gespeeld. Eerste hulpje (pawn) die ik kreeg heet Shinra.
Hoe toevallig
Update minigames Rebirth:
Alles afgerond afgezien van nog 2 piano nummers.
Daarna hard mode en de moeilijkste missies van de combat simulator nog.
En dan nog 1 random trophy voor platinum.
Als ik door hardmode en de combat challenges heen komt wordt deze gereserveerd voor platinum 500
Hoe toevallig
Update minigames Rebirth:
Alles afgerond afgezien van nog 2 piano nummers.
Daarna hard mode en de moeilijkste missies van de combat simulator nog.
En dan nog 1 random trophy voor platinum.
Als ik door hardmode en de combat challenges heen komt wordt deze gereserveerd voor platinum 500
Re: Final Fantasy VII Remake
237Goed bezig, Marty. Die platinum komt er wel.
Ik moet ook weer eens verder. Zit nu
op de Shinra-8 en bezig met het kaartspel. Daarom misschien ook niet meer verder gedaan. Vind het maar niks Toch de minste van FF kaartspellen voor mij. Fort Condor in Intergrade vond ik dan weer leuk.
Aan de andere kant wel goed dat je geen kaarten kan kwijtspelen zoals in FFVIII.
Ik weet wel wat er nog op de boot gaat gebeuren en kijk daar dan wel naar uit.
Ik moet ook weer eens verder. Zit nu
op de Shinra-8 en bezig met het kaartspel. Daarom misschien ook niet meer verder gedaan. Vind het maar niks Toch de minste van FF kaartspellen voor mij. Fort Condor in Intergrade vond ik dan weer leuk.
Aan de andere kant wel goed dat je geen kaarten kan kwijtspelen zoals in FFVIII.
Ik weet wel wat er nog op de boot gaat gebeuren en kijk daar dan wel naar uit.
Re: Final Fantasy VII Remake
238Heb zelfs het tournooi moeten forfaiten wegens te slechte kaarten... Hopelijk gaan kaarten over naar je volgende playthrough zodat ik dit nog kan doen via chapter select. Of ik ga opnieuw moeten starten...
Re: Final Fantasy VII Remake
239Kaarten blijf je houden als je chapter select doet, maakt niet uit welke difficulty je kiest.
Re: Final Fantasy VII Remake
240Top. Zoals gezegd in de PS app ben ik eindelijk verder.Marty wrote: 23 Mar 2024 10:44 Kaarten blijf je houden als je chapter select doet, maakt niet uit welke difficulty je kiest.