Re: Horizon: Zero Dawn

32
Toon8 wrote:Gaming laptop en macbook pro gaan niet zo goed samen vind ik :P Hopelijk willen jullie die niet gebruiken voor te gamen, anders kan ik je wel iets beters aanraden.
Niet per se, maar die macbooks hebben nog heel wat power om te gamen hoor.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

33
Toon8 wrote:Gaming laptop en macbook pro gaan niet zo goed samen vind ik :P Hopelijk willen jullie die niet gebruiken voor te gamen, anders kan ik je wel iets beters aanraden.
Het is niet met die reden dat ik hem wil kopen. Af en toe wel eens een game zoals cities Skylines die ik erop wil spelen, of Hearthstone. Maar dat is het dan. :P
Image

35
Mr.Wolf wrote:
Ik wou eerder voor msi gaan
Als je een krachtige laptop wil voor een mooie prijs is msi een goede oplossing :cool:
Image

36
Ik twijfelde nog even om de collector's edition van de game te bestellen en toen ik zocht naar details over de statue, vond ik dit filmpje:

Ziet er dus echt de moeite uit, ik vind het altijd leuk als ge de statue al eens op voorhand kunt zien om een realistisch beeld ervan te krijgen. Ik heb de CE snel besteld :D