Hmm, dat klink best wel interessant. Misschien ga ik het overwegen als ik klaar ben met Odyssey.Kolm wrote:Misschien leuk voor als je ze gemist hebtmet0t0 wrote:Ach ja, als ge al zo veel te doen hebt in de hoofdgame, zullen deze 2 weinig uitmaken
En andersom, als je AC3 wilt, dan ben je eigenlijk beter af om de season pass van Odyssey te kopen. In het begin was de season pass volgens mij zelfs 10 euro goedkoper dan AC3 alleen.
Re: Assassin's Creed Odyssey
77Je kan altijd even uitkijken naar een sale. AC games en DLC staan regelmatig in salebillie91 wrote:Hmm, dat klink best wel interessant. Misschien ga ik het overwegen als ik klaar ben met Odyssey.
78Ben nu alweer een tijdje bezig met de game en zit er weer lekker in. Wat vooral opvalt na ongeveer 30 spelen is dat ik nog maar een klein gedeelte van de game heb ontdekt. De map is zo ontiegelijk groot dat ik met moeite er door heen kom. Het bootje varen is naar mijn optiek het minste onderdeel. Ik ben liever op land bezig met missies. Toch spreekt de game mij minder aan dat Origins. Wellicht is het de setting, maar ik vond Origins net wat beter. Vooralsnog is Odyssey een prima game.
79Setting sprak me ook niet bepaald aan. Had het gevoel dat de map heel erg groot was, maar qua omgevingen was dit heel vaak eentonig. Orgins had ook wel vaak dezelfde omgevingen, maar het contrast was daar veel groter. Het ene moment reed je door de woestijn, en dan kwam je opeens in een moerassig gebied aan.billie91 wrote:Ben nu alweer een tijdje bezig met de game en zit er weer lekker in. Wat vooral opvalt na ongeveer 30 spelen is dat ik nog maar een klein gedeelte van de game heb ontdekt. De map is zo ontiegelijk groot dat ik met moeite er door heen kom. Het bootje varen is naar mijn optiek het minste onderdeel. Ik ben liever op land bezig met missies. Toch spreekt de game mij minder aan dat Origins. Wellicht is het de setting, maar ik vond Origins net wat beter. Vooralsnog is Odyssey een prima game.
Maar vind de woestijn over het algemeen wel een heel geweldige omgeving in games/films
80Daar noem je een mooi punt, contrast. In Origins was de omgeving diverser, ook al speelde het zich af in de woestijn. In Odyssey zien de omgevingen er geweldig uit, maar is toch vaak wat meer van hetzelfde. Overigens heb ik het idee, al zal het wel aan mij liggen, dat het water in Origins er wat mooier uit zag dan in Odyssey. Vond het geweldig in Origins om even met een bootje te gaan varen omdat het water er zo mooi uit zag. In Odyssey ziet het er ook prachtig uit, maar om een of andere reden net wat minder.
81Ben nu bezig om in de game de kleine eilanden te bezoeken. De eilanden zitten vol met quests en zien er erg gaaf uit. Vooral de sfeer op de eilanden is geweldig. Heb nu ongeveer 50 uur in de game zitten, en nog steeds maar een derde van de map gezien. De game is gewoon belachelijk groot.
82ga jij heel de game los peuteren Bill ?billie91 wrote:Ben nu bezig om in de game de kleine eilanden te bezoeken. De eilanden zitten vol met quests en zien er erg gaaf uit. Vooral de sfeer op de eilanden is geweldig. Heb nu ongeveer 50 uur in de game zitten, en nog steeds maar een derde van de map gezien. De game is gewoon belachelijk groot.
83Als het ff kan, ja. Elke gaatje moet bekeken worden.Gamefreak wrote:ga jij heel de game los peuteren Bill ?billie91 wrote:Ben nu bezig om in de game de kleine eilanden te bezoeken. De eilanden zitten vol met quests en zien er erg gaaf uit. Vooral de sfeer op de eilanden is geweldig. Heb nu ongeveer 50 uur in de game zitten, en nog steeds maar een derde van de map gezien. De game is gewoon belachelijk groot.
84Staat me bij dat de DLC uit de season pass ook nog een behoorlijk groot stuk toevoegt moest je zonder vallen 
En je krijgt dan ook nog AC3 en AC3 Liberation remaster erbij!
85Waar ik op dat moment ook heel blij mee was. Maar diep vanbinnen weer ik dat de kans reëel is dat ik er nooit toe kom hahaKolm wrote:Staat me bij dat de DLC uit de season pass ook nog een behoorlijk groot stuk toevoegt moest je zonder vallen
86Hmm, dat moet ik moet ik eens gaan uitzoeken. Had al interesse in de uitbreidingen, en nu nog meer.
87Het is echt de moeite. Het geeft een volledig nieuwe wind. Ik had dat wel nodig nadat ik bijna alles had gezien in de main game.billie91 wrote:Hmm, dat moet ik moet ik eens gaan uitzoeken. Had al interesse in de uitbreidingen, en nu nog meer.
88Veel zal afhankelijk zijn of je de games al gespeeld hebt. Zelf heb ik Liberation wel nog is gespeeld, maar ACIII zelf nog nietgamerke1992 wrote:Waar ik op dat moment ook heel blij mee was. Maar diep vanbinnen weer ik dat de kans reëel is dat ik er nooit toe kom haha
@billie: AC games en DLC voor PS4 staan minstens 1 keer per jaar in sale.
Zelf vond ik het zijn geld wel waard als het 30 euro zou zijn. Al had ik de season pass omdat de CE de gold edition bevatte dus hoeveel ik exact voor de season pass heb betaald is moeilijk te zeggen.
89Ik heb die in een sale rond de 20 euro gekocht als ik het mij goed herinner.Kolm wrote:Veel zal afhankelijk zijn of je de games al gespeeld hebt. Zelf heb ik Liberation wel nog is gespeeld, maar ACIII zelf nog nietgamerke1992 wrote:Waar ik op dat moment ook heel blij mee was. Maar diep vanbinnen weer ik dat de kans reëel is dat ik er nooit toe kom haha
@billie: AC games en DLC voor PS4 staan minstens 1 keer per jaar in sale.
Zelf vond ik het zijn geld wel waard als het 30 euro zou zijn. Al had ik de season pass omdat de CE de gold edition bevatte dus hoeveel ik exact voor de season pass heb betaald is moeilijk te zeggen.
90Zoiets staat mij voor mij ook bij gamerke. Ik heb echt net Liberation uitgespeeld: die vond ik al aardig de moeite waard. Ik vraag mij ook af of ik ooit aan III toe zal komen