Re: Gran Turismo 7

421
Kolm wrote: 16 Nov 2025 13:14 Het is inderdaad meer alsof je een nieuwe game koopt of echt een supergrote expansion.
Of het zijn geld waar is zal voor iedereen anders liggen, maar met zoveel gratis updates en ondersteuning van de afgelopen jaren, kan ik wel begrijpen dat ze nog een keer echte inkomsten willen :)
Ja, inderdaad logisch dat ze er eens geld voor willen. Ik vraag mij dan ook vaak af hoeveel het de moeite loont om games te blijven updaten, of om toch volop voor de opvolger te gaan. GT komt toch aan een relatief traag tempo uit, misschien zijn ze beiden aan het doen :lol:

422
Dat waren de "geruchten". Ondertussen is de verwachting rond de 15 - 20 euro wat meer schappelijk zou zijn. Als je net zoals ik GT7 mee hebt gevolgd vanaf de launch dan is de Spec III en de DLC echt wel de moeite.

Verder is GT7 bijna 4 jaar oud en hebben ze de game al die tijd gratis updates gegeven. Dus ja nog eens wat geld cashen vooraleer GT8 komt is zeker de bedoeling. Zoals steeds weer een vreemde keuze (ook ergens niet) om na al die gratis updates nu ineens betaalde DLC te gaan aanbieden.
Image

425
Ga er morgen waarschijnlijk mee beginnen met de DLC. Heb voorlopig de volledige Spec III update gedaan: nieuwe races/weeklies/circuit experience.... Fantastische update en de 8 nieuwe auto's zijn absoluut tof om mee te rijden. De game heeft ondertussen 254 events in de main game en héél wat andere zaken om te doen. Heb dan nog niet over Sport Mode gesproken (online) en de time trials.

De DLC is nu al een hot topic. 50 Extra races maar allemaal voorzien van vaste auto's. Je kunt dus niet je eigen auto kiezen om het event te doen. Verder is de moeilijkheid van de race bepaald door de wagen dat je kiest (hoe trager hoe moeilijker uiteraard).
Ben benieuwd. Er zijn 4 endurance races aanwezig. Eentje van 6u, 8u en 2 van 24u. En mid-race saven is blijkbaar nogal een dingetje :P
Verder moet je ook sterren verdienen om races te unlocken, dus de endurance races zijn niet direct beschikbaar.
We gaan het morgen ontdekken!
Image