Maar die COD/FIFA games hebben meestal wel alle features van de vorige games en zijn niet kale games met meer problemen en minder content van hun voorgangers. En als ze dat wel zijn krijgen ze ook lage cijfers(zie bijv. NHL 14, ook een game met weinig content omdat het een gehaaste eerste versie voor de nieuwe consoles was).fsterchele23 wrote:ah van die ratings wist ik niks en da versta ik echt nie zenne
f1 is lijk supergoe en krijgt slechte ratings en dan COD/FIFA die ieder jaar ma wa wordt opgepoets wordt en uitgegeven wordt krijgt dan 85+ ratings.
het feit da games hier alleen worden afgekraakt kom ik al ziek van
Re: F1 2015
17ik heb niks tekort in f1 2015 en grafisch ziet et er geweldig uit, al dat oog voor detail en qua racegevoel zit et ook dik in orde wat heb je meer nodig in een racesimulatorBozeGozerXrd wrote:Maar die COD/FIFA games hebben meestal wel alle features van de vorige games en zijn niet kale games met meer problemen en minder content van hun voorgangers. En als ze dat wel zijn krijgen ze ook lage cijfers(zie bijv. NHL 14, ook een game met weinig content omdat het een gehaaste eerste versie voor de nieuwe consoles was).fsterchele23 wrote:ah van die ratings wist ik niks en da versta ik echt nie zenne
f1 is lijk supergoe en krijgt slechte ratings en dan COD/FIFA die ieder jaar ma wa wordt opgepoets wordt en uitgegeven wordt krijgt dan 85+ ratings.
18Jij hebt misschien niets tekort, maar als je het objectief vergelijkt met de vorige F1 games van Codemasters ontbreekt er nogal wat en zijn er ook weer nieuwe problemen geintroduceerd. En dat maakt het geen top game. F1 2010 was ook een onafgewerkte beta versie die verkocht werd als volwaardige game, maar als je een auto op de baan had en weinig problemen was dat ook wel een gave game om te spelen.fsterchele23 wrote:ik heb niks tekort in f1 2015 en grafisch ziet et er geweldig uit, al dat oog voor detail en qua racegevoel zit et ook dik in orde wat heb je meer nodig in een racesimulatorBozeGozerXrd wrote:Maar die COD/FIFA games hebben meestal wel alle features van de vorige games en zijn niet kale games met meer problemen en minder content van hun voorgangers. En als ze dat wel zijn krijgen ze ook lage cijfers(zie bijv. NHL 14, ook een game met weinig content omdat het een gehaaste eerste versie voor de nieuwe consoles was).fsterchele23 wrote:ah van die ratings wist ik niks en da versta ik echt nie zenne
19over welke problems heb je het dan...?
en content classic cars in vorige f1 heb ik nog geen uur gespeeld en carreer is toch meh kdoe liever zoals het nu is
en content classic cars in vorige f1 heb ik nog geen uur gespeeld en carreer is toch meh kdoe liever zoals het nu is
20Het hangt er allemaal beetje vanaf wat je juist wil natuurlijk. Voor de modale F1/racefan is F1 2015 vast een goede game.
21ik lees op het net toch niet al te veel goede reacties, de meesten scores circuleren rond de 65%