Re: Project CARS

121
Gamefreak wrote:
je was toch zeker dat je op het gaspedaal aan het drukken was en niet op de rem ? :q:
wut :? is er een gaspedaal
@Marty: Dan moet er verschil zijn tussen noemenswaardige auto's, races en kampioenschappen. Ik heb nog maar de Kart Series gedaan (paar races, nog niet volledig zelfs) en ik rij ze toch allemaal los eruit, en ik speel met controller. De AI blijft staan zoals ze staat voor die races. Dus geen idee als er een verschil is in AI. De ruitenwissers is een knop voor voorzien, het is één van de vierpuntsdruktoetsen, maar welke ééntje ontglipt mij voor het moment. De controls kun je terug vinden door in het overzichtsmenu op Option te drukken dacht ik...
Had zelfs ingesteld alles gelijkwaardig aan mijn auto. Ga er straks nog maar eens goed voor zitten
Image

125
Gamefreak wrote:kan ik aan iemand van jullie gozers die ook Driveclub heeft, vragen welke op dit moment, de beste indruk maakt ? :think:
Project Cars voor mij persoonlijk. Puur gameplaygewijs, de auto's, verschillende klassen simracer. DriveClub is allemaal minder van dat!
Image

128
Rushifel wrote:Ik heb nog nooit zo'n stuurtje geprobeerd met racegames. Zijn die dingen duur? Ze zijn vast niet allemaal compatibel met de PS4 zeker?
Een paar pagina's terug in dit topic staan posts van mensen die net zo'n stuur gekocht hebben ;)
De T300 RS van Thrustmaster is op dit moment het beste stuur qua prijs/kwaliteit op PS4, dat kost doorgaans iets minder dan €400.

130
Rushifel wrote:Wow
Image

Ik hou het wel bij m'n controller dan. Thnx voor de info.
Er zijn natuurlijk ook wel goedkopere sturen, van €100. Dan hebt ge wel geen volledige ervaring met stevige force feedback, maar wel al iets meer precisie om te sturen ;)

131
met0t0 wrote:
Rushifel wrote:Wow
Image

Ik hou het wel bij m'n controller dan. Thnx voor de info.
Er zijn natuurlijk ook wel goedkopere sturen, van €100. Dan hebt ge wel geen volledige ervaring met stevige force feedback, maar wel al iets meer precisie om te sturen ;)
Ah dat klinkt al beter. Voor 400 euro heb je al een console. Vind ik persoonlijk te veel voor een stuurtje. Forcefeedback is niet zo belangrijk. Gaat mij meer om nauwkeurig sturen.
Image

132
met0t0 wrote:
Rushifel wrote:Ik heb nog nooit zo'n stuurtje geprobeerd met racegames. Zijn die dingen duur? Ze zijn vast niet allemaal compatibel met de PS4 zeker?
Een paar pagina's terug in dit topic staan posts van mensen die net zo'n stuur gekocht hebben ;)
De T300 RS van Thrustmaster is op dit moment het beste stuur qua prijs/kwaliteit op PS4, dat kost doorgaans iets minder dan €400.
De t300 gte (zelfde als de rs, maar met een Ferrari stuur) kan je vinden voor 300 EUR. Goedkopere sturen zou ik enkel de t100 aanraden, die kan je vinden voor 70 EUR.
Image

133
M-power wrote:
met0t0 wrote:
De t300 gte (zelfde als de rs, maar met een Ferrari stuur) kan je vinden voor 300 EUR. Goedkopere sturen zou ik enkel de t100 aanraden, die kan je vinden voor 70 EUR.
Kijk, dat is een betere optie. Thnx
Image

134
Iemand al die 24u trophy geprobeerd nu? :P

Alle online trophies zouden boostable zijn..

En er is één missable trophy, dat is die I am 5%. In het begin van de game krijg je de optie om Pro te nemen. Als je die niet hebt genomen kun je die trophy niet halen. Oplossing: Savefile saven op Cloud of USB, game opnieuw opstarten met nieuwe Savefile, Pro kiezen, Trophy halen.
Image