Re: Need for speed

17
NTGSruler wrote:Als de game nu eens zou terug gaan naar de Underground 1 en 2 games, dat zou pas tof zijn.
Het is nu toch al een soort van reboot, terugkeer naar de oude tijd. Waarbij dat je auto's weer volledig zal kunnen tunen.
Image

18
Toon8 wrote:
NTGSruler wrote:Als de game nu eens zou terug gaan naar de Underground 1 en 2 games, dat zou pas tof zijn.
Het is nu toch al een soort van reboot, terugkeer naar de oude tijd. Waarbij dat je auto's weer volledig zal kunnen tunen.
Das alweer een mooie optie dan. Ben benieuwd hoe ver ze gaan in het tunen van je auto's dan.
Image

20
Gamefreak wrote:
als het maar niet op stinkerd ProStreet of Undercover trekt :(
Idd groot gelijk. Die games waren erbarmelijk.
Image

21
Ik vond most wanted van 2005 de beste nfs game, vele uren aan versleten en om de zoveel minuten gaf ik mijn auto een volledig nieuwe look. Dat tunen was toch iets wat ik gemist had in de remake van most wanted. Daar moest je door een garage rijden en kreeg je gewoon een ander kleurtje en voor de rest niets. Wel veel auto's waarmee je kon racen :smug:
Image

22
Toon8 wrote:Ik vond most wanted van 2005 de beste nfs game, vele uren aan versleten en om de zoveel minuten gaf ik mijn auto een volledig nieuwe look. Dat tunen was toch iets wat ik gemist had in de remake van most wanted. Daar moest je door een garage rijden en kreeg je gewoon een ander kleurtje en voor de rest niets. Wel veel auto's waarmee je kon racen :smug:
Ben benieuwd hoe ver ze zullen gaan met het tunen. Hopelijk beperken ze zich weer niet tot wat standaard bodykitjes, wat velgjes en een matte kleur met een sticker op. En die Pro Handling shit en weet ik veel wat snufjes nog mogen ze achterwege laten. Puur terug naar het tunen van je auto van nul te beginnen. Mss zelfs dat je zelf een bodykit ofzo zou kunnen ontwerpen, dat je je audio-installatie kunt uitwerken in je koffer, die dingen allemaal. En niet te veel van die exotic cars die nauwelijks nog tunebaar zijn. Beetje gewoon op-de-straat- auto's van tegenwoordig.
Image

23
NTGSruler wrote:
Toon8 wrote:Ik vond most wanted van 2005 de beste nfs game, vele uren aan versleten en om de zoveel minuten gaf ik mijn auto een volledig nieuwe look. Dat tunen was toch iets wat ik gemist had in de remake van most wanted. Daar moest je door een garage rijden en kreeg je gewoon een ander kleurtje en voor de rest niets. Wel veel auto's waarmee je kon racen :smug:
Ben benieuwd hoe ver ze zullen gaan met het tunen. Hopelijk beperken ze zich weer niet tot wat standaard bodykitjes, wat velgjes en een matte kleur met een sticker op. En die Pro Handling shit en weet ik veel wat snufjes nog mogen ze achterwege laten. Puur terug naar het tunen van je auto van nul te beginnen. Mss zelfs dat je zelf een bodykit ofzo zou kunnen ontwerpen, dat je je audio-installatie kunt uitwerken in je koffer, die dingen allemaal. En niet te veel van die exotic cars die nauwelijks nog tunebaar zijn. Beetje gewoon op-de-straat- auto's van tegenwoordig.
Zelf iets nieuws kunnen ontwerpen zou inderdaad wel nice zijn :cool: Maar waarschijnlijk is dit alleen maar wishful thinking ;)
Image

24
Toon8 wrote:
NTGSruler wrote:
Zelf iets nieuws kunnen ontwerpen zou inderdaad wel nice zijn :cool: Maar waarschijnlijk is dit alleen maar wishful thinking ;)
Jammer genoeg wel denk ik. Maar ik ga de game toch in de gaten houden. Heb mij ook wel nog geamuseerd met Most Wanted aangezien ik de platinum op PS3 en Vita heb gehaald.
Image

25
ik vond de beste nfs games underground 1 en 2 en carbon en de oude most wanted. al veel belovende dinges gezien ma khou men hart vast :p kheb deezn wl besteld dus ergens heb ik er wel nog beetje vertrouwen in. kheb et besteld en kga dan wel zien é in hoeverre ze terugkeren naar de gloriedagen van need for speed
Image

26
fsterchele23 wrote:ik vond de beste nfs games underground 1 en 2 en carbon en de oude most wanted. al veel belovende dinges gezien ma khou men hart vast
Image
kheb deezn wl besteld dus ergens heb ik er wel nog beetje vertrouwen in. kheb et besteld en kga dan wel zien é in hoeverre ze terugkeren naar de gloriedagen van need for speed
Ik deel je mening, underground was echt een van de betere need for Speed games.
Image