geen accidenten héfsterchele23 wrote:Ik ga em es testen in gm met stuur, kzal laten weten hoe et is xdNTGSruler wrote:Hopelijk komen ze binnenkort dan eens met een deftige gameplaytrailer.Gamefreak wrote:het is een iewat onopvallend exemplaar jaNTGSruler wrote:Eerst de reviews eens afwachten voor deze. Eerlijk gezegd een beetje uit het oog verloren.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Re: Assetto Corsa
17Logisch ook, dat is veel preciezer en ik vind het ook veel leuker
Ik ga toch eens moeten kijken voor een nieuw racestuur voor PS4 als deze game goed onthaald zou worden.
18moeilijker ookmet0t0 wrote:Logisch ook, dat is veel preciezer en ik vind het ook veel leuker
Ik ga toch eens moeten kijken voor een nieuw racestuur voor PS4 als deze game goed onthaald zou worden.
19@sterchele: laat maar ne keer iets weten hoe het is. Ben razend benieuwd naar deze want hij vliegt wat onder de radar door deze game.
20Bijna 100% zeker dat het voor de Playstation versie dezelfde trophies zullen zijn. Het lijkt een stevige lijst te zijn en vergelijkbaar met Gran Turismo 5 destijds.
http://www.trueachievements.com/Assetto ... ements.htm
http://www.trueachievements.com/Assetto ... ements.htm
21Ik vind het racen met stuur toch makkelijker/aangenamer dan met controller. Die kleine bewegingen die ge precies met een stuur kunt maken, lukken gewoon niet met een controller. Als ge ook echt regelmatig met een auto rijdt, voelt het allemaal nog natuurlijker en net dat vind ik zo'n leuk gevoel daarbijGamefreak wrote:moeilijker ookmet0t0 wrote:Logisch ook, dat is veel preciezer en ik vind het ook veel leuker
23Heb hem in bestelling staan, komt de 26ste uit.NTGSruler wrote:Iemand deze in huis gehaald? Ben enorm benieuwd hoe het spel speelt?
Er is al wel iemand in mijn vriendenlijst de game aan het spelen.
24FerryF1?Marty wrote:Heb hem in bestelling staan, komt de 26ste uit.NTGSruler wrote:Iemand deze in huis gehaald? Ben enorm benieuwd hoe het spel speelt?
25ah die is hier wel bekendNTGSruler wrote:FerryF1?Marty wrote:Heb hem in bestelling staan, komt de 26ste uit.NTGSruler wrote:Iemand deze in huis gehaald? Ben enorm benieuwd hoe het spel speelt?
26Hehe inderdaad. Daarom dat ik het mij dus afvroeg als iemand hier de game al binnen had. Kwist niet goed wanneer de precieze launch datum is.
27Ik ga em volgende week zaterdag es spelen in gm peisk xd
28Nice!!fsterchele23 wrote:Ik ga em volgende week zaterdag es spelen in gm peisk xd
30Nice!!! Hopelijk mooi op tijd geleverd!Marty wrote:De mijne is zojuist verzonden.