Nieuwe dlc maar geen nieuwe maps jammer genoeg (alleen paar updates)
Re: Rocket League
272Er komen wel nieuwe maps, hoewel dat variaties zijn op de bestaande maps. Dit staat op hun site:
besides our paid Revenge of the Battle-Cars DLC, we're also giving everyone extra FREE stuff to go along with it. This time around, you'll be getting two new variations of our existing arenas, Urban Station (Night) and Utopia Coliseum (Dusk). These variants are the last "regulation-style" maps you'll see for while, by the way, as our next few arenas after those will focus on more "unusual" layouts and settings (more on those later this year). Additional FREE goodies, like new music, Community and Country flags, and our customary optimizations and updates will ship alongside the DLC.
Ik ben wel benieuwd naar de unusual dingen
besides our paid Revenge of the Battle-Cars DLC, we're also giving everyone extra FREE stuff to go along with it. This time around, you'll be getting two new variations of our existing arenas, Urban Station (Night) and Utopia Coliseum (Dusk). These variants are the last "regulation-style" maps you'll see for while, by the way, as our next few arenas after those will focus on more "unusual" layouts and settings (more on those later this year). Additional FREE goodies, like new music, Community and Country flags, and our customary optimizations and updates will ship alongside the DLC.
Ik ben wel benieuwd naar de unusual dingen
273Ik zou graag eens een map zien waarbij de goals veel hoger staanminermb wrote: Ik ben wel benieuwd naar de unusual dingen
274Ik heb eens bijna een season uitgespeeld, maar toen kreeg ik terug meer zin in dragon age inquisition ik heb echt enorm veel trophies gekregen in die korte tijd :o
275Dacht ik even snel alle halloween items binnen te slepen, unlocken ze gewoon random aan het eind van een match. Ach nog 1 item te gaan
276ach just dat ging ook nog even proberenMarty wrote:Dacht ik even snel alle halloween items binnen te slepen, unlocken ze gewoon random aan het eind van een match. Ach nog 1 item te gaan
277Hmm, al lang niet meer gespeeld. Misschien eens de moeite om de game nog eens op te starten
278Misschien de moeite om nog eens een avond ervoor te organiseren. Misschien is er nu weer wat meer interessemet0t0 wrote:Hmm, al lang niet meer gespeeld. Misschien eens de moeite om de game nog eens op te starten
279Ik zou alleszins graag meedoen.Tjeefkeuh wrote:Misschien de moeite om nog eens een avond ervoor te organiseren. Misschien is er nu weer wat meer interessemet0t0 wrote:Hmm, al lang niet meer gespeeld. Misschien eens de moeite om de game nog eens op te starten
280Ik heb volgende week vakantie, dus dan heb ik zeker genoeg tijdElexus wrote:Ik zou alleszins graag meedoen.Tjeefkeuh wrote:Misschien de moeite om nog eens een avond ervoor te organiseren. Misschien is er nu weer wat meer interessemet0t0 wrote:Hmm, al lang niet meer gespeeld. Misschien eens de moeite om de game nog eens op te starten
282Ik weet niet wanneer ik zou kunnen, eigenlijk zo goed als nooit de laatste tijd. Maar als er een moment gekozen zou worden, dan ga ik zeker proberen om er te zijn
283Wel raar, in het begin kreeg ik niks van die Halloween items en gisteren had ik ze bijna allemaal meteen. xD
Er zitten wel enkele leuke dingen in. Ook die DeLorean wagen is best cool, al ga ik de DLC ervan niet meteen halen.
Er zitten wel enkele leuke dingen in. Ook die DeLorean wagen is best cool, al ga ik de DLC ervan niet meteen halen.
284hoe lang is de actie van halloween nog geldig ?Elexus wrote:Wel raar, in het begin kreeg ik niks van die Halloween items en gisteren had ik ze bijna allemaal meteen. xD
285Tot 2 november dacht ik.Gamefreak wrote:hoe lang is de actie van halloween nog geldig ?Elexus wrote:Wel raar, in het begin kreeg ik niks van die Halloween items en gisteren had ik ze bijna allemaal meteen. xD