Re: Gran Turismo 7

31
Toen ik dat aan het lezen was lijkt het alsof je supersnel friend requests ontvangt wegens de supersnelle SSD, dat betwijfel ik toch :lol:

Ik denk dat het eerder iets moest zijn van 'Select from a huge variety of cars with no load times with an ultra-high speed SSD'.
Kan aan mij liggen, maar klinkt logischer :P
Image

34
paveman wrote:Friend Invites lijkt me te zijn bedoeld als game invites van je reeds bestaande vrienden... ;)
Release oktober 2030....?
Ja, dat bedoel ik ook maar de snelheid daarvan gaat echt niet bepaald worden door je SSD... :P

Ik doelde dus ook op de friend requests ingame en niet zozeer op die van PSN, had even niet bij de mogelijke term verwarring stilgestaan :)
Image

35
Kolm wrote:
paveman wrote:Friend Invites lijkt me te zijn bedoeld als game invites van je reeds bestaande vrienden... ;)
Release oktober 2030....?
Ja, dat bedoel ik ook maar de snelheid daarvan gaat echt niet bepaald worden door je SSD... :P

Ik doelde dus ook op de friend requests ingame en niet zozeer op die van PSN, had even niet bij de mogelijke term verwarring stilgestaan :)
Voordat jij op bevestigen hebt gedrukt om een verzoek te versturen, heeft die ander hem al binnen :lol:
Image

36
Marty wrote:
Kolm wrote:Ja, dat bedoel ik ook maar de snelheid daarvan gaat echt niet bepaald worden door je SSD... :P

Voordat jij op bevestigen hebt gedrukt om een verzoek te versturen, heeft die ander hem al binnen :lol:
Je hoeft niet eens meer wat te doen op de PS5! Gewoon denken 'Stuur een invite naar ...' en hij doet het al! :lol:
Image

37
Da's allemaal niet belangrijk!!

Hoe zit het met ondersteuning voor sturen? Ik wil GT7 met mijn Playseat met Thrustmaster stuur spelen.
Enige info als de game dit gaat ondersteunen? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de PS5 het in principe zou moeten ondersteunen...

Maar nogmaals (heb het reeds al paar keer gezegd denk ik), bij de PS4 launch was de third party ondersteuning desastreus. Headsets waren niet meer compatibel, laat staan sturen.

Ik wil deze game gewoon vloeiend in 4k met stuur en pedalen in mijn raceseat kunnen spelen :love:
Image

38
NTGSruler wrote:Da's allemaal niet belangrijk!!

Hoe zit het met ondersteuning voor sturen? Ik wil GT7 met mijn Playseat met Thrustmaster stuur spelen.
Enige info als de game dit gaat ondersteunen? Ik meen ergens gelezen te hebben dat de PS5 het in principe zou moeten ondersteunen...

Maar nogmaals (heb het reeds al paar keer gezegd denk ik), bij de PS4 launch was de third party ondersteuning desastreus. Headsets waren niet meer compatibel, laat staan sturen.

Ik wil deze game gewoon vloeiend in 4k met stuur en pedalen in mijn raceseat kunnen spelen :love:
Dat vind ik ook een heel belangrijk aspect. Mijn racestuur voor PS3 deed het nog perfect, maar was niet eens meer compatibel met de PS4. Ik heb mij dan een nieuw stuur gekocht, maar ben het niet nog eens van plan :silly:

44
De geruchten gaan steeds over "PS5 launch window release". Dat zou betekenen binnen de eerste maanden van de release van de PS5. Buiten GT6 die in de maand december werd gereleased destijds, zijn de meeste GT games verschenen in de periode maart-april. En dan heb je nog GT Sport, die ook voor die periode voorzien was, maar dus 2x werd uitgesteld dacht ik.
Ik hoop dat GT7 ergens begin 2021 gereleased wordt.

Gran Turismo is een iconische reeks op Playstation, en wordt bijgevolg in elke PS5 commercial/video getoond. Mijn insziens is dit dus vooral om potentiële kopers te overtuigen. Wel beetje misleidend aangezien GT7 dus zéér waarschijnlijk geen launch titel wordt. Of het zou binnenkort zéér snel moeten veranderen :lol:
Image