Er is nu een nieuw seizoen gestart van ranked en er is een mode met drie nieuwe unieke mappen. Het zijn best leuke mappen, een is rond, een heeft een verhoging aan de zijkanten en een heeft een 'groot' goal met een tussenstuk ertussen, dus het zijn eigenlijk twee goals per team.
Ik heb ze uitgeprobeerd en het zijn echt leuke mappen
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Re: Rocket League
317Die ronde is de nieuwe versie van Utopia, die met die verhoging is een aangepaste versie van Galleon (eindelijk zonder die masten), en die met dubbele goals is wel een leuke nieuwe toevoeging.minermb wrote:Er is nu een nieuw seizoen gestart van ranked en er is een mode met drie nieuwe unieke mappen. Het zijn best leuke mappen, een is rond, een heeft een verhoging aan de zijkanten en een heeft een 'groot' goal met een tussenstuk ertussen, dus het zijn eigenlijk twee goals per team.
Ik heb ze uitgeprobeerd en het zijn echt leuke mappen
Ik vermoed dat ze nog wel bijgewerkt zullen worden qua textures.
321Ik denk dat dat de bedoeling isminermb wrote:Doet me denken aan een soort basketbal
322No shit sherlocksLigeiro wrote:Ik denk dat dat de bedoeling isminermb wrote:Doet me denken aan een soort basketbal
324Zijn er meerdere sherlock(s)?dividedx11 wrote:No shit sherlocksLigeiro wrote:Ik denk dat dat de bedoeling isminermb wrote:Doet me denken aan een soort basketbal
325xD Is die basketbal-mode for real? Het zou voor m'n gevoel ook zo een prank kunnen zijn xD
327Toch fantastisch om te zien dat Psyonix gratis content blijft verschaffen. Daar kunnen veel devs een puntje aan zuigen.
329Er is ook al een tijd een ijshockey-modeSjazie wrote:xD Is die basketbal-mode for real? Het zou voor m'n gevoel ook zo een prank kunnen zijn xD
330Ik hoor het gister van een vriend ja xD Moet 'm nog uitproberenTjeefkeuh wrote:Er is ook al een tijd een ijshockey-modeSjazie wrote:xD Is die basketbal-mode for real? Het zou voor m'n gevoel ook zo een prank kunnen zijn xD