Re: GRID

47
met0t0 wrote:Wat een irritante trophy :| Dat zijn de momenten dat ik er niet meer voor zou gaan, hoe leuk de rest van de game ook was.
Veel succes ermee in ieder geval! :cool:
Ohja metoto, zot zijn doet geen zeer e
Image

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

48
Ik ga ook maar voor de 50 laps per keer, wat makkelijker vol te houden voordat het saai wordt.
Als je geen career hebt gedaan dan moet je 198 keer 50 laps rijden
50 laps rijd je in een half uur dus deze grind is 99 uur

Maar als je career hebt gedaan dan zat je op zon 10%. Dus hier 10% van afhalen en dan zit je op 90 uur :silly:
Image

50
met0t0 wrote:Wat een irritante trophy :| Dat zijn de momenten dat ik er niet meer voor zou gaan, hoe leuk de rest van de game ook was.
Veel succes ermee in ieder geval! :cool:
Hier idem. 90 uur steeds hetzelfde met een half uur per dag is dat een HALF JAAR! :O

@Marty, wel een leuk wagentje! :P

The car that killed Can-Am:

"More than a thousand horsepower" is zowat het understatement van het jaar. Er werden versies gebouwd met 1.500 pk en meer! (bij 800 kg wagengewicht!)

Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

51
Snelste auto wat in de game zit zover ik weet.
En ik rijd niet alleen deze laps, moet ook nog een gedeelte van season 1 rijden en begin februari komt season 2. Dus dat bevat ook weer nieuwe events. En hopelijk de tracker.

En ze willen de trophy niet aanpassen omdat sommige mensen die al behaald hebben. Jammer dat ze geen voorbeeld nemen aan de ontwikkelaars van GRIP (bijna zelfde) Die hebben de trophies aangepast van 2500 cars killen naar 250 en 10000 laps naar 1000 laps. Helaas doen ze dat bij Codemasters niet.
Image

52
De Porsche 917/30 is nog steeds de sterkste circuit racewagen die ooit gebouwd is, en dat al in 1973! Bijna 50 jaar geleden.

Door o.a. betere materialen, betere aerodynamica en betere banden is men tegenwoordig wel sneller met kleinere motoren.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

53
Verdorie ik gebruik diene andere van die serie rap keer wa geld steken in diene van u Marty xd. Ik moet zelf ook nog season 1 rijden, ma kdacht alvast te beginnen me grind. Wanner ik zin heb Kan ik alsnog die dlc doen.

Image

54
Ik rijd rondjes van ongeveer 35.8 seconde.
Voordat de match begint kun je je auto nog tunen. Daar moet je alleen de bovenste optie helemaal op rechts zetten. Krijg je hogere top snelheid

Als je geen geld hebt voor die auto kun je hem volgens mij ook gewoon "lenen"
Image

55
Marty wrote:Ik rijd rondjes van ongeveer 35.8 seconde.
Voordat de match begint kun je je auto nog tunen. Daar moet je alleen de bovenste optie helemaal op rechts zetten. Krijg je hogere top snelheid

Als je geen geld hebt voor die auto kun je hem volgens mij ook gewoon "lenen"
I have moneys. Sjust 3,8 miljoen en dat tuinen had ik nog niet aan gedacht

Image

57
Hoe gefreakt kan het zijn voor een platinum :P Eigenlijk zouden we dit spel niet mogen kopen door die ene trofee uit protest. Ik wacht wel op een patch die deze eruit filtert :D 100u voor die trophy is gek en de makers zouden goed naar hun vijs moeten krijgen op alle fora :bomb:

Dus op één dag heb je de game volledig uitgespeeld Marty? Proficiat en succes ermee :silly:
Image