De game is dan ook niet voor niets "The real driving simulator"!
Achteraf de sp campaign was leuk maar ook niet meer dan dat. Eigenlijk was die campaign een samenraapsel van races, rijtesten en arcade mode. Het voelde onsamenhangend en totaal niet volgens het normale GT concept. Ik kan je wel zeggen dat deze maand er weer een update was ( autos) en dat ze dus tot nu steeds de game hebben ondersteund.
Het mp gedeelte is nochtans echt wel populair. Zeker met de FIA races. En nu met de Olympic games ( er zijn nu/waren preselecties waarbij de beste van een héél deel landen het uiteindelijk dan tegen elkaar gaan opnemen.
Maar voor mij persoonlijk hoeft het ook niet hoor. Heb er geen behoefte aan.
GT5, RedBull zal denk ik voor eeuwig een doorn in mijn oog zijn. Enkel nog de Suzuka race zou ik moeten doen en ik heb platinum... Maar zoals je zegt, de moeilijkheidsgraad.. Nu Assetto Corsa is nog erger geloof ik kwa moeilijkheid.
Ik kijk alvast enorm uit naar GT7, de reden waarom ik een PS5 in huis heb. Van mij mag hij komen en ik kan je garanderen dat ik daar weer maanden zoet mee ga zijn. Ik hoop alvast op dezelfde en betere fotomodus zoals in Sport. Uuurreennn heb ik die mode gespeeld!