Re: DriveClub

62
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:@NTGS heb jij ook al Project Cars gespeeld en indien ja, welke verkies je ? :idea:
Dan vraag je eigenlijk; wat vind je leuker, arcade of realistische racing games? :p
klopt in zekere zin Bozer :smug:

63
Wat Paveman dus zegt. Heb ze beide.

En een keuze vind ik moeilijk. Ben eigenlijk nu nog bezig met alle DLC van DriveClub en ik amuseer mij ermee. Alleen dus het feit dat je bijna onmogelijk ver kan wegrijden van je tegenstanders zit de game echt goed. Project Cars is natuurlijk realistischer. Vind ze beiden goed eigenlijk en ik speel graag realistisch als arcade racers :P
Image

66
Gamefreak wrote:Project Cars is toch wel moeilijker aangezien het realistischer is hé ? :smug:
Als je op "arcade" speelt niet natuurlijk. Je kunt alles aanpassen in Project Cars kwa realisme.

DriveClub is minder realistisch maar zoals ik al zei is het de rubberbanding die het moeilijk maakt. Auto's blijven je altijd volgen hoe dan ook en soms halen ze je zelfs nog in juist voor de eindmeet als je niet oplet! :O
Image

74
Ik vind dat ze het nog erg lang hebben volgehouden!
Wordt tijd dat ik hier eens mee begin, voordat ze straks de servers ook nog eens dichtgooien of er niemand meer op te vinden is... (voor de vast verplichte online trophies).
Image

75
Mocht ik ooit nog een PS4 halen, dan zal ik Driveclub zeker spelen.

Ik ben vooral benieuwd wat evolution studio's nu bij codemasters gaat doen.
Ze maken mooie games, maar ze moeten niet vergeten dat t ook geld in t laatje moet brengen.
Bij Motorstorm: Apocalypse en Driveclub was het geld gedeelte niet zo vanzelfsprekend jammergenoeg...