Re: PS Vita
136iemand van jullie koters al Batman voor Vita gespeeld ? Ondanks mindere scores valt ie (tot nu toe) best mee
Ik vond hem ook zeer leuk toen ik hem speelde had het veel erger verwacht door de slechte reviews maar ik vond het uiteindelijk toch wel best vermakelijk.Gamefreak wrote:iemand van jullie koters al Batman voor Vita gespeeld ? Ondanks mindere scores valt ie (tot nu toe) best mee
Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition timedividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Je doet er goed aan doorM-power wrote:Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition timedividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
M-power wrote:Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition timedividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
Niet echt, ik heb verleden jaar al 2 playtroughs gedaan en daarna het spel verkochtNTGSruler wrote:Je doet er goed aan doorM-power wrote:Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition timedividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolvergamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
Is dat op Veteran? Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.Sniper_at_w0rk wrote:De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolvergamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
In de multiplayer zijn ze echt soms te moeilijk als je ze op het gouden niveau zet (met de botzone DLC) Maar dan krijg je ook meer geld.NTGSruler wrote:Is dat op Veteran? Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.Sniper_at_w0rk wrote:De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolvergamerke1992 wrote:Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
Euhm het is al op het gemakkelijkste dat ze mij binnen de 2 seconden headshottengamerke1992 wrote:In de multiplayer zijn ze echt soms te moeilijk als je ze op het gouden niveau zet (met de botzone DLC) Maar dan krijg je ook meer geld.NTGSruler wrote:Is dat op Veteran? Ben ook met die moeilijkheidsgraad begonnen.Sniper_at_w0rk wrote:De AI is op sommige momenten te goed gemaakt, ik wordt altijd meteen afgemaakt met een headshot met die revolver
Op zich valt het wel mee, maar als er 1 ding is dat ik niet graag doe zijn het wel missies tegen tijd. Nu dus begonnen met de 4de playtrough waar dus vooral missies tegen tijd in zittengamerke1992 wrote:M-power wrote:Idem, alleen jammer dat je de singleplayer 4 keer moet uitspelen. Begonnen met de 3de playtrough, demolition timedividedx11 wrote:Ik ga ook es terug beginnen spelen, misschien es de plat halen.
ik vond het wel leuk dat je die missies steeds met een andere aanpak moet spelen
Ik heb trouwens ooit die DLC botzone gekocht, die AI is echt goed gemaakt.
Return to “Alles in de hand (PS Vita, PSP en PSP Go)”