Re: Killzone Mercenary
16Ik heb eens vlug in de multiplayer gekeken en ik kon die botzone niet openen, hij zei dat ik dat apart moest kopen in de store. Moet je hiervoor betalen of is het ook gratis?
Ik geloof dat ik toen iets van een 2.5 euro heb betaald.Toon8 wrote:Ik heb eens vlug in de multiplayer gekeken en ik kon die botzone niet openen, hij zei dat ik dat apart moest kopen in de store. Moet je hiervoor betalen of is het ook gratis?
Echt gewoon voor een trophy, niet voor het plezier?dividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
Dat verbaasd me nietdividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
gamerke1992 wrote:Dat verbaasd me nietdividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
Natuurlijk voor het pleziermet0t0 wrote:Echt gewoon voor een trophy, niet voor het plezier?dividedx11 wrote:Inderdaad, ik heb het ook gekocht voor 1 trophy.
2 euro is nu ook niet zo heel veelToon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen
Dat is wel waar, in de Killzone-games op console zat er telkens een heel goede bot-modus, maar jammer genoeg niet in Mercenary. Gelukkig dat ze er niet al te veel voor vragen.Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen
Ik geloof dat ze die vanwege de grote vraag achteraf hebben toegevoegd en dat ze hun extra kosten daarvoor hebben doorgerekend. Ik heb in ieder geval geen seconde getwijfeld, ik heb er enorm veel plezier aan gehad.met0t0 wrote:Dat is wel waar, in de Killzone-games op console zat er telkens een heel goede bot-modus, maar jammer genoeg niet in Mercenary. Gelukkig dat ze er niet al te veel voor vragen.Toon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen
Ik herinner mij die missie niet helemaal. Je kan het op YouTube opzoeken, zo deed ik dat ook als ik ergens vast zat.M-power wrote:Iemand tips voor de laatste missie( precision)?
Die vliegende vijanden met een sniper neerschieten lukt niet. En ja ik ben zoiezo al slecht in snipen.
Ik vond deze niet meteen terug, maar is ondertussen al gelukt. Was de missie waar je geen resupply mocht gebruiken en je daardoor met de sniper(sta-14) heel het level moest doorlopen.gamerke1992 wrote:Ik herinner mij die missie niet helemaal. Je kan het op YouTube opzoeken, zo deed ik dat ook als ik ergens vast zat.M-power wrote:Iemand tips voor de laatste missie( precision)?
Die vliegende vijanden met een sniper neerschieten lukt niet. En ja ik ben zoiezo al slecht in snipen.
Juist daarmee dat het zo dwaas is om toch te moeten betalen, door die prijs zeggen ze gelijk al dat het iets van niets is maar dat we er toch iets voor vragen.dividedx11 wrote:2 euro is nu ook niet zo heel veelToon8 wrote:Weer zo dwaas dat je daarvoor extra moet betalen
Return to “Alles in de hand (PS Vita, PSP en PSP Go)”