Re: PS Vita

481
Amai, het is er niet op verbeterd om PS Vita games te vinden :O
Ik heb alle games die ik fysiek wou, maar heb hem ook al jaren niet meer opgestart. Zou het eigenlijk nog eens moeten doen om te kijken of de batterij nog ok is. Hij heeft in ieder geval enorm veel uren op de teller :D

Re: PS Vita

482
Ik heb in het verleden gewoon gezocht naar iemand die ineens van een hele collectie af wou. De fervente gamer of verzamelaar vraagt veel geld. Maar er waren genoeg mensen die gewoon alles in een keer verkochten en niet bezig waren met de prijzen.

Daardoor had ik wel wat games dubbel. Maar die heb ik dan weer doorverkocht of weggeven.
Image

Re: PS Vita

483
Als ik nu op tweedehands kijk is het héél wat minder kwa aanbiedingen Gamerke. Ik heb nu net een game of 5 die ik nog wou besteld via Nedgame.
Fifa 15, Tearaway en 3 Lego games die enkel op Vita verschenen zijn. De rest die ik wil zal ik wss digitaal kopen. Persona 4 Golden bijvoorbeeld staat in store voor 9.99 euro. Op bol kun je de game fysiek kopen voor... 187 euro. :lol:

God of War Collection wil ik wss nog.
The Amazing Spiderman, maar digitaal komt deze niet tevoorschijn jammer genoeg.

Verder heb ik eigenlijk redelijk wat games voor Vita maar meeste allemaal digitaal.
Image

Re: PS Vita

484
NTGSruler wrote: 02 Jun 2024 15:54 Als ik nu op tweedehands kijk is het héél wat minder kwa aanbiedingen Gamerke. Ik heb nu net een game of 5 die ik nog wou besteld via Nedgame.
Fifa 15, Tearaway en 3 Lego games die enkel op Vita verschenen zijn. De rest die ik wil zal ik wss digitaal kopen. Persona 4 Golden bijvoorbeeld staat in store voor 9.99 euro. Op bol kun je de game fysiek kopen voor... 187 euro. :lol:

God of War Collection wil ik wss nog.
The Amazing Spiderman, maar digitaal komt deze niet tevoorschijn jammer genoeg.

Verder heb ik eigenlijk redelijk wat games voor Vita maar meeste allemaal digitaal.
Ik had die games zo te zien beter niet weggeven :lol: Ik was stinkend rijk geweest.
Image

Re: PS Vita

485
Haha ik denk dat bepaalde fysieke versies wel geld opleveren, maar niet allemaal. Was daarnet aan het scrollen op FB marketplace en heb nog wel wat games gevonden waar de prijzen variëren tussen 25-50 euro wat nog ca va is.
Image

Re: PS Vita

486
NTGSruler wrote: 01 Jun 2024 13:36 Hoe bevalt de Portal je nog Paveman? :P

Ben zelf toevallig ook aan het overwegen om misschien een Portal aan te schaffen.
A bit late to the party, maar om hier nog maar even op te reageren...: hij bevalt me wel aardig. Ik vind het vooral heel vervelend dat het geluid op de zachtste stand nog steeds erg luid is. Daarom gebruik ik m dan toch weer minder dan wat ik anders zou doen (koptelefoon of oortjes vind ik niet handig als ik naast m'n vriendin zit te gamen - enige moment dat ik m gebruik). Qua beeld en speelbaarheid (op een enkele keer moeite om te connecten met PS5 na) heb ik absoluut geen klachten!
Image

Re: PS Vita

487
Hier zouden ze het net irritant vinden dat ik naast hun zit te gamen zonder koptelefoon :lol:

Das waarom ik nog wat twijfel. Je kan niet elke koptelefoon zomaar gebruiken dacht ik? En denk dat mijn Vita een tweede leven gaat vinden, daar ben ik voorlopig nog uitermate tevreden mee!
Image

Re: PS Vita

488
NTGSruler wrote: 05 Jun 2024 15:44 Hier zouden ze het net irritant vinden dat ik naast hun zit te gamen zonder koptelefoon :lol:

Das waarom ik nog wat twijfel. Je kan niet elke koptelefoon zomaar gebruiken dacht ik? En denk dat mijn Vita een tweede leven gaat vinden, daar ben ik voorlopig nog uitermate tevreden mee!
Als je in dezelfde ruimte bent kan je je headset gebruiken zoals altijd. Want die is met ps5 verbonden op dat moment. Maar in een andere ruimte gaat dat dan weer niet.

Dat is een van de redenen dat ik die nieuwe explore dopjes had gekocht.
Image

Re: PS Vita

489
Gamerke: dat is net wat mij tegen houdt om een Portal aan te schaffen. Een aankoop van meer dan 200 euro wordt dan ineens dubbel zo duur (oordopjes ook rond de 200 euro). Want met een Portal in dezelfde ruimte als je PS5 gamen, doet het doel van het toestel voor mij persoonlijk teniet.
Ga er mij nog eens in verdiepen. De Portal verkoopt alleszins beter dan wat ik bij aankondiging had gedacht.
Echter blijf ik bij mijn standpunt dat een PSP2 of PSVita2 enorm goed zou verkopen.
Image

Re: PS Vita

490
NTGSruler wrote: 06 Jun 2024 09:13 Gamerke: dat is net wat mij tegen houdt om een Portal aan te schaffen. Een aankoop van meer dan 200 euro wordt dan ineens dubbel zo duur (oordopjes ook rond de 200 euro). Want met een Portal in dezelfde ruimte als je PS5 gamen, doet het doel van het toestel voor mij persoonlijk teniet.
Ga er mij nog eens in verdiepen. De Portal verkoopt alleszins beter dan wat ik bij aankondiging had gedacht.
Echter blijf ik bij mijn standpunt dat een PSP2 of PSVita2 enorm goed zou verkopen.
Helemaal met je eens.

En ik zou een PS Vita 2 onmiddellijk kopen.
Image

Re: PS Vita

492
Het gerucht is dus dat de nieuwe portable of vita digital only is en PS4 games kan draaien. Daardoor hoeft Sony geen exclusives te ontwikkelen. Het gebrek aan een consistent stroom van goede games was het grootste struikelblok bij de Vita.

Zou je alsnog de nieuwe Sony handheld in huis halen als het geen exclusives heeft?

Re: PS Vita

493
FGras wrote: 07 Jun 2024 14:56 Het gerucht is dus dat de nieuwe portable of vita digital only is en PS4 games kan draaien. Daardoor hoeft Sony geen exclusives te ontwikkelen. Het gebrek aan een consistent stroom van goede games was het grootste struikelblok bij de Vita.

Zou je alsnog de nieuwe Sony handheld in huis halen als het geen exclusives heeft?
Hangt van de prijs af. De portal is goed als je een degelijke internet verbinding hebt. Maar bijvoorbeeld op het vliegtuig ben je hier dus niets mee.
Image

Re: PS Vita

494
FGras wrote: 07 Jun 2024 14:56 Het gerucht is dus dat de nieuwe portable of vita digital only is en PS4 games kan draaien. Daardoor hoeft Sony geen exclusives te ontwikkelen. Het gebrek aan een consistent stroom van goede games was het grootste struikelblok bij de Vita.

Zou je alsnog de nieuwe Sony handheld in huis halen als het geen exclusives heeft?
Hmm, geen idee... Als je er enkel maar al bestaande ps4 games op kunt spelen, zie ik er voor mezelf niet direct een meerwaarde in. Ik heb mijn ps5 op mijn kamer staan en mijn ps4 is beneden aangesloten op tv, dus ik heb altijd de mogelijkheid om te spelen als ik wil op een groter scherm.
Als het zou zijn omdat bepaalde mensen hun scherm moeten delen zoals in de living, dan denk ik dat de portal hier al een alternatief voor is.
Het lijkt me dan eerder een toestel te zijn om als goedkoper alternatief te dienen voor mensen die geen playstation 5 willen kopen. Beetje zoals een steam deck dan wat ik eerder zou kopen omdat ik geen budget heb voor een gaming pc.
Image

Re: PS Vita

495
FGras wrote: 07 Jun 2024 14:56 Het gerucht is dus dat de nieuwe portable of vita digital only is en PS4 games kan draaien. Daardoor hoeft Sony geen exclusives te ontwikkelen. Het gebrek aan een consistent stroom van goede games was het grootste struikelblok bij de Vita.

Zou je alsnog de nieuwe Sony handheld in huis halen als het geen exclusives heeft?
De meeste ontwikkelaars kiezen er nu nog steeds voor om een PS4/PS5 versie van hun game op de markt te brengen. Bovendien heb ik nog een pak PS4 games te spelen als ik wil.
Ik zou het zeker aanschaffen.
De prijs: denk dat je toch rap terug naar de 400 euro gaat.
Image