Street Fighter V

1
Image
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Dimps / Capcom / Sony
Uitgever: Capcom
Genre: 2D Fighting
Release: 2016

Het vijfde deel in Street Fighter reeks is exclusief voor PS4 en PC en zal cross-platform multiplayer hebben. Veel is er nog niet bekend over de game. In ieder geval zijn Ryu, Charlie Nash, Chun-Li en M. Bison weer van de partij. Ook zal er in de VS een beta zijn voor wie de game pre-ordered. Het is niet bekend of de beta ook naar Europa zal komen.

Re: Street Fighter V

3
BozeGozerXrd wrote:Het vijfde deel in Street Fighter reeks is exclusief voor PS4 en PC en zal cross-platform multiplayer hebben. Veel is er nog niet bekend over de game. In ieder geval zijn Ryu, Charlie Nash, Chun-Li en M. Bison weer van de partij. Ook zal er in de VS een beta zijn voor wie de game pre-ordered. Het is niet bekend of de beta ook naar Europa zal komen.
Bwa, ik gok op een vechtgame waarin je combo's kan doen maar denk niet dat er fatalities inkomen ...

:D
Het enige dat ze kunnen aankondigen zijn de verschillende personages, voor de rest weten we wel wat het wordt eh.
PSN tichke
Image

5
Capcom heeft spelers al eens genaaid met on-disc DLC, nu hebben ze weer een nieuwe streek bedacht. De game komt over een paar weken in februari uit, maar de verhaalmodus komt pas in juni te downloaden als update... :angry: Ik wacht wel op een Definitive/GOTY Edition o.i.d.

6
BozeGozerXrd wrote:Capcom heeft spelers al eens genaaid met on-disc DLC, nu hebben ze weer een nieuwe streek bedacht. De game komt over een paar weken in februari uit, maar de verhaalmodus komt pas in juni te downloaden als update... :angry: Ik wacht wel op een Definitive/GOTY Edition o.i.d.
vreemde tactiek, en idd ook zeer twijfelachtige strategie.... waar liggen de hooivorken en vuurfakkels alsook het kaartje met het adres van het hoofdkantoor Capcom Gozer ? :smug: