Je hoeft toch niet elk spel door te verkopen. En is 12 euro nou zo'n grote hap uit je portemonneeRoyVdW wrote:Twijfel nu toch al even om die op de store te kopen voor €12 ipv retail, maar kan hem dan niet doorverkopen hmm

Je hoeft toch niet elk spel door te verkopen. En is 12 euro nou zo'n grote hap uit je portemonneeRoyVdW wrote:Twijfel nu toch al even om die op de store te kopen voor €12 ipv retail, maar kan hem dan niet doorverkopen hmm

Denk het niet, hij doet moeilijk om maar een paar eurootjes. Zo graag wil hij hem niet denk ikGamefreak wrote:Roy toch, heb je hem nu nog niet ?RoyVdW wrote:Twijfel nu toch al even om die op de store te kopen voor €12 ipv retail, maar kan hem dan niet doorverkopen hmm
nou eh, daar is geld voor RoyRoyVdW wrote:Kijk in fietsentopic nu weet je waarom elke euro er eentje is haha nee geld zat maar ik haat uitgeven ervan ;p
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
go Roy, go !!RoyVdW wrote:Heb hem gisteren rap gedownload voor die korting maar kan pas next wk testen.
RoyVdW wrote:Heb hem gisteren rap gedownload voor die korting maar kan pas next wk testen.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kan ook makkelijk alle games bij release kopen. Maar ik vind het leuk om alles aan de beste deals te kopen. En ik verkoop ook al mijn games na het uitspelen, want het idee dat ik hierdoor gratis game is echt leuk.RoyVdW wrote:Kijk in fietsentopic nu weet je waarom elke euro er eentje is haha nee geld zat maar ik haat uitgeven ervan ;p
en toch zou ik hem eens proberengamerke1992 wrote:Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kan ook makkelijk alle games bij release kopen. Maar ik vind het leuk om alles aan de beste deals te kopen. En ik verkoop ook al mijn games na het uitspelen, want het idee dat ik hierdoor gratis game is echt leuk.RoyVdW wrote:Kijk in fietsentopic nu weet je waarom elke euro er eentje is haha nee geld zat maar ik haat uitgeven ervan ;p
Life is strange is denk ik iets minder mijn type game. Ik vond bijvoorbeeld de telltale games oké, maar niet meer dan dat.
Wie weet ooitGamefreak wrote:en toch zou ik hem eens proberengamerke1992 wrote:Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kan ook makkelijk alle games bij release kopen. Maar ik vind het leuk om alles aan de beste deals te kopen. En ik verkoop ook al mijn games na het uitspelen, want het idee dat ik hierdoor gratis game is echt leuk.RoyVdW wrote:Kijk in fietsentopic nu weet je waarom elke euro er eentje is haha nee geld zat maar ik haat uitgeven ervan ;p
Life is strange is denk ik iets minder mijn type game. Ik vond bijvoorbeeld de telltale games oké, maar niet meer dan dat.
je zal niet teleurgesteld zijn eens je de game hebt afgehaspeldNTGSruler wrote:Ik heb die game ook in Sale gekocht hoor Roy. Nog niet aan begonnen maar komt wel. Ben er wel benieuwd naar.
zoals Lexmans zegt, blijven doorgaan, het wordt echt goedSanity penguin wrote:Ik ben er gisteren aan begonnen (half uurtje gespeeld). Nog niet veel bijzonder tegengekomen, maar gezien de korte duur dat ik maar gespeeld heb, lijkt me dat ook logisch