Re: Devil May Cry 4: Special Edition

31
Gamefreak wrote:nog heel even over crash bash, ik heb 119% van de game voltooid om dit moment, je kan dus over de 100 gaan, het vreemde is dat ik een jaar of 10 verder ben geraakt.... bizar niet ? :smug:
Ja, bij Crash is dat niet ongewoon om over de 100% te gaan, vond ik altijd megatof.
Ik wil het wel nog eens proberen, maar dan moet ik genoeg tijd hebben en geen andere games hebben om te spelen. Want die game werd mijn eerste non-finisher. Dus bij die game zag ik nooit het einde...

...bij DMC heb ik altijd het einde gezien, maar nog niet op alle moeilijkheidsgraden in elke game. Wel in DmC en net niet in DMC4/DMC3. DMC1 en 2 ben ik al vergeten hoe ver ik ooit geraakt ben.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

32
De site is actief waar je veel info kan krijgen, alleszins over Vergil.

Ook laad de pagina eerst de Japanse site en dan daarover de Engelstalige, waardoor je kan zien dat 18/6 een release datum is, zeker voor Japan om te beginnen.

https://www.capcom.co.jp/devil4se/en/index.html?la=en

34
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:De site is actief waar je veel info kan krijgen, alleszins over Vergil.

Ook laad de pagina eerst de Japanse site en dan daarover de Engelstalige, waardoor je kan zien dat 18/6 een release datum is, zeker voor Japan om te beginnen.

https://www.capcom.co.jp/devil4se/en/index.html?la=en
godzijdank, anders moesten we even het woordenboekje bovenhalen
Gewoon de plaatjes volgen lukt ook :D

35
What the...

Capcom organiseert een Style Tournament. Niet onbekend voor mij, dat is gewoon je video's inzenden van hoe je vecht in een soort toernooi. Nu doen ze het met DmC, later met DMC4.

Maar, verdomme, kijk eens naar die prijzen...
Zo oneerlijk.

https://www.capcom-unity.com/gregaman/b ... ---round-1
Image

36
Klein beetje meer info over een move van Vergil:

Vergil unleashes the gap-closing Stinger move with the Force Edge sword. Vergil's Stinger is faster but shorter-ranged than Dante's, and he can perform it in midair.

40
Gamefreak wrote:naar welke kijk je persoonlijk het meeste uit Dokwerker euh Kapitein ? Deze jaap of DmC Remastered ?
Absoluut deze, DMC4:SE dus. Waarom? DMC4:SE was al beter om mee te beginnen ;)

Does that answer your question? :D

41
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:naar welke kijk je persoonlijk het meeste uit Dokwerker euh Kapitein ? Deze jaap of DmC Remastered ?
Absoluut deze, DMC4:SE dus. Waarom? DMC4:SE was al beter om mee te beginnen ;)

Does that answer your question? :D
bij mij ook ook mss omdat de andere gozer nog vrij recent uit is gebracht. Ik ben stilaan aan het denken om toch te kopen ondanks enkel digitale distributie....
met die discussie met Bozer in het achterhoofd weet ik het nog niet :(

42
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote: Absoluut deze, DMC4:SE dus. Waarom? DMC4:SE was al beter om mee te beginnen ;)

Does that answer your question?
bij mij ook ook mss omdat de andere gozer nog vrij recent uit is gebracht. Ik ben stilaan aan het denken om toch te kopen ondanks enkel digitale distributie....
met die discussie met Bozer in het achterhoofd weet ik het nog niet :(
Ik denk dat het te maken heeft met dat deze DMC werkelijk de ziel heeft van de DMC games. De laatste, DmC dus, is wel een DMC game, maar geeft je niet wat de andere 4 je gaven, het heeft een andere ziel, en aangezien je eerder vertrouwd bent met de DMC reeks zal het daar aan liggen.

Ongeacht je discussie of de zaken die BozeGozer zegt, het zou in je nadeel zijn als je de game wilt spelen en doordat het digitaal je de game niet wilt spelen. Of het nu digitaal is of niet, als je de game wilt spelen, dan speel je die en kijk je verder dan digitaal of niet. Want als je jezelf tegenhoud om het te kopen ga je nog altijd met dat gevoel zitten dat je de game wilt spelen. En wat zijn die paar euros nu, als je de game graag speelt? Daarbij, of je het koopt of niet, het blijft hetzelfde, de game zal niet plots een fysieke release krijgen.

En hier een lekker uitgebreide hands on nummer 2: https://www.destructoid.com/devil-may-c ... 0497.phtml

44
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:de game zal niet plots een fysieke release krijgen.
De game heeft al een fysieke release op PS3. De SE krijgt ook een fysieke release in Japan. En wie weet krijgt de game na een aantal maanden/jaar alsnog ook in het westen een fysieke release.
Mijn standpunt blijft. Tis niet plots als het in een paar maanden is en hier in EU is er geen fysieke release (van de PS4-versie).

45
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:de game zal niet plots een fysieke release krijgen.
De game heeft al een fysieke release op PS3. De SE krijgt ook een fysieke release in Japan. En wie weet krijgt de game na een aantal maanden/jaar alsnog ook in het westen een fysieke release.
zou mooi zijn hé Cap ? :)