Gisterenochtend en deze ochtend gespeeld. En de beta 2 weken geleden. Het ding is dat als je speelt en de servers of de connectie gaan down, je kan blijven spelen, maar als de servers down zijn voor je de game ingaat kan je niet beginnen denk ik. Heb het verschillende keren gehad met de beta. En gisteren en vandaag gingen de servers down terwijl ik speelde dus kon ik blijven gamen. Maar heb ook gehad dat ik uit de game ging terwijl ze down waren (of toch geen melding gehad dat ze weer up waren) en gewoon terug kunnen herbeginnen. Ik was niet herbegonnen voor de servers, gewoon eruit en er terug in gaan om zaken te checken.Elexus wrote:Toen ik wou spelen, waren de servers down. :/
Stom dat je dan niet gewoon single player kan doen.
Ik had eens gehoord (tijdens de beta) dat de servers iets te maken hadden met PSN, dus misschien iets als PSN servers voor de game en speciale servers van de uitgever zelf ofzo als ze bezig zijn met specifieke online dingen.
Steve Aoki muziek is zo mja...dj muziek dus met techno beats en zo'n half gevoel van die nieuwe trend waar ik de term even van kwijt ben. Er zijn volgens mij 2 liedjes die je kan beluisteren als je de avatar vindt in de game, 1'tje valt mee om als achtergrond te hebben, de tweede is niet echt om aan te horen.