Ik ben nu al in verschillende zonnestelsels geweest die door anderen waren ontdekt. Ik moet wel zeggen dat dit wel erg apart is aangezien er zoveel planeten zijn, dat het eigenlijk niet zo snel mogelijk zou moeten zijn.Toon8 wrote:Na een paar dagen niet op de ps4 geweest, start ik hem vandaag op en zie dat ik een bericht gekregen heb van iemand die ik niet ken. Blijkbaar is die kerel uit Engeland op maandag op één van mijn planeten geweest, heeft me opgezocht op psn en een vriendschap verzoek gestuurd
Zot dat er iemand op mijn ontdekkingen is gestuit, heb het zelf wel nog nooit voorgehad.
Re: No Man's Sky
317Update 1.07 is nu ook te downloaden. Er zijn geen patchnotes, maar er zijn wel bevindingen van gamers. Het zijn veelal bugfixes, maar ook andere verbeteringen. De patch is 671 MB.
- Vogels zijn nu makkelijker te scannen in de lucht (dus niet langer eentje neerknallen om hem te scannen).
- Scannen is sneller geworden.
- Schepen vliegen lager bij de grond.
- Jij kunt lager bij de grond vliegen.
- Planeten zonder dieren kun je niet langer uploaden voor je zoology milestone.
- De "75% life support sytem" waarschuwing is nu uitgeschakeld.
- Het probleem met de wisseling tussen gewicht en lengte van dieren is opgelost.
- Vogels zijn nu makkelijker te scannen in de lucht (dus niet langer eentje neerknallen om hem te scannen).
- Scannen is sneller geworden.
- Schepen vliegen lager bij de grond.
- Jij kunt lager bij de grond vliegen.
- Planeten zonder dieren kun je niet langer uploaden voor je zoology milestone.
- De "75% life support sytem" waarschuwing is nu uitgeschakeld.
- Het probleem met de wisseling tussen gewicht en lengte van dieren is opgelost.
318Dat van die vogels is goed, heb ik al eens uitgeprobeerd. En dat die waarschuwingen wat minder frequent komt is ook een verbetering. Het vliegen in planeten is nog altijd zeer slecht, zeker als het landschap bergachtig is. Gebeurt dan vaak dat je plotseling volledig stil staat en verticaal omhoog gaat.
Ik vind de game erg verslavend, en blijf hem spelen. Denk dat ik nu aan zo'n 50h moet zitten. Iedere planeet ziet er nu uit alsof je hem al gezien hebt. Hetzelfde geld voor de dieren. Precies dat ze zo'n 50 soorten hebben gemaakt en er af en toe een kleine verandering bijkomt. Ben nu maar bezig om een schip te krijgen met 48 slots. Zit nu met één die er 35 heeft. Gisteren een multitool verkregen van 24 slots (max). Maar ik vind hem niet mooi en hoop om een andere te vinden voor dat ik al mijn upgrades begin te maken.
Ik probeer om op planeten alle diersoorten te vinden maar ik strand altijd op 2 of 3 overgebleven soorten die ik niet vind
En de mijlsteen overleven in extreme omstandigheden is volgens mij glitched. Blijft maar staan op 2.6 sols, en voor 1 sol zou het ongeveer 12 minuten duren. Heb het dan eens uitgeprobeerd op een planeet die extreem warm is, altijd 100°C. Die zou toch moeten voldoen? Heb er zeker 45 min rondgelopen zonder te schuilen dus door gebruik te maken van mijn schild upgrade. Dan moest ik eigenlijk al zeker meer dan 3 sols hebben maar het veranderd niet
Ik vind de game erg verslavend, en blijf hem spelen. Denk dat ik nu aan zo'n 50h moet zitten. Iedere planeet ziet er nu uit alsof je hem al gezien hebt. Hetzelfde geld voor de dieren. Precies dat ze zo'n 50 soorten hebben gemaakt en er af en toe een kleine verandering bijkomt. Ben nu maar bezig om een schip te krijgen met 48 slots. Zit nu met één die er 35 heeft. Gisteren een multitool verkregen van 24 slots (max). Maar ik vind hem niet mooi en hoop om een andere te vinden voor dat ik al mijn upgrades begin te maken.
Ik probeer om op planeten alle diersoorten te vinden maar ik strand altijd op 2 of 3 overgebleven soorten die ik niet vind
En de mijlsteen overleven in extreme omstandigheden is volgens mij glitched. Blijft maar staan op 2.6 sols, en voor 1 sol zou het ongeveer 12 minuten duren. Heb het dan eens uitgeprobeerd op een planeet die extreem warm is, altijd 100°C. Die zou toch moeten voldoen? Heb er zeker 45 min rondgelopen zonder te schuilen dus door gebruik te maken van mijn schild upgrade. Dan moest ik eigenlijk al zeker meer dan 3 sols hebben maar het veranderd niet
319Die milestone van extreem overleven is inderdaad geglitched. Ik kom daar niet meer verder dan 5.7 sol dus ze moeten dat ff fixen. Vliegen op planeten is nog steeds niet optimaal. Dat plotseling stilstaan is mij al erg vaak overkomen. De planeten beginnen bij mij nu ook wat op elkaar te lijken, maar de variatie is nog steeds genoeg om door te blijven spelen.Toon8 wrote:Dat van die vogels is goed, heb ik al eens uitgeprobeerd. En dat die waarschuwingen wat minder frequent komt is ook een verbetering. Het vliegen in planeten is nog altijd zeer slecht, zeker als het landschap bergachtig is. Gebeurt dan vaak dat je plotseling volledig stil staat en verticaal omhoog gaat.
320De stats voor sol reset steeds als je van planeet afgaat. Je moet dus 8 - 10 uur lang op dezelfde planeet blijven.
Als in je Milestone bv 6.0 sol staat en je gaat een nieuwe extreme planeet bezoeken dan begint de sol van vooraf aan(maar reset niet in je milestone). Dus in je mile stone loopt ie pas weer verder zodra jij die 6.0 sol hebt overleefd. Daarna loopt je milestone weer verder.
Hoop dat het een beetje duidelijk is
Links onderin kun je dus zien dat het extreme is.
Ik zelf had een planeet met extreme sentinels. En dat werd gezeg zodra ik ging landen.
Als in je Milestone bv 6.0 sol staat en je gaat een nieuwe extreme planeet bezoeken dan begint de sol van vooraf aan(maar reset niet in je milestone). Dus in je mile stone loopt ie pas weer verder zodra jij die 6.0 sol hebt overleefd. Daarna loopt je milestone weer verder.
Ik zelf had een planeet met extreme sentinels. En dat werd gezeg zodra ik ging landen.
3218 tot 10 uur!!! Pff, laat dan maar zitten.Marty wrote:De stats voor sol reset steeds als je van planeet afgaat. Je moet dus 8 - 10 uur lang op dezelfde planeet blijven.
322Ik heb de game toen aan laten staan en 1 keer per uur ff mijn zuurstof bijgevuld en tussendoor gewoon een serie kijken
Misschien fixen ze dit nog dat het cumulative wordt zoals alle andere milestones.
Zonder al de patches was het dat je gewoon 32 sols moest overleven op welke planeet dan ook zonder dood te gaan. Je kon ook gewoon andere planeten bezoeken
Misschien fixen ze dit nog dat het cumulative wordt zoals alle andere milestones.
Zonder al de patches was het dat je gewoon 32 sols moest overleven op welke planeet dan ook zonder dood te gaan. Je kon ook gewoon andere planeten bezoeken
323Tegen de tijd dat ik ga spelen dan is er geen ene planeet meer overbillie91 wrote:Ik ben nu al in verschillende zonnestelsels geweest die door anderen waren ontdekt. Ik moet wel zeggen dat dit wel erg apart is aangezien er zoveel planeten zijn, dat het eigenlijk niet zo snel mogelijk zou moeten zijn.Toon8 wrote:Na een paar dagen niet op de ps4 geweest, start ik hem vandaag op en zie dat ik een bericht gekregen heb van iemand die ik niet ken. Blijkbaar is die kerel uit Engeland op maandag op één van mijn planeten geweest, heeft me opgezocht op psn en een vriendschap verzoek gestuurd
Zot dat er iemand op mijn ontdekkingen is gestuit, heb het zelf wel nog nooit voorgehad.
324Ik wil eigenlijk gewoon niveau 3 halen van die mile stone, omdat polo in de space anomaly erachter vraagt. Ik versta de regels om de sols te laten oplopen maar toch ben ik overtuigd dat het niet werkt. Voor 45 min op een extreme planeet zou ik toch zeker 3 sols moeten hebben?
Dat en die dieren milestone zijn de 2 stomste, had tevoren op een planeet zeer snel 9 van de 10 soorten gevonden maar na een halfuur langer rondwandelen nog steeds die 10e niet gevonden
Dat en die dieren milestone zijn de 2 stomste, had tevoren op een planeet zeer snel 9 van de 10 soorten gevonden maar na een halfuur langer rondwandelen nog steeds die 10e niet gevonden
3251 sol = 15 minuten en zodra je in je schip zit telt het niet mee.
Maar inderdaad als je 45 minuten rondloopt zou je 3 sols moeten hebben
Die dieren is inderdaad lastig. Voor patch 1.05 kon je ook planeten uploaden waar geen leven op te vinden was en die telden ook mee.
Maar inderdaad als je 45 minuten rondloopt zou je 3 sols moeten hebben
Die dieren is inderdaad lastig. Voor patch 1.05 kon je ook planeten uploaden waar geen leven op te vinden was en die telden ook mee.
326Zeer bekend probleem en het haalt de fun-factor van de game er wel wat onderuit. Het kan, en mag, niet zo zijn dat je zeer snel 90% van de dieren vindt en de laatste gewoonweg pas na een uur tegenkomt. Als ik sneller alle dieren kan ontdekken is de fun van de game direct weer meer aanwezig. Ik heb geen problemen ermee als ik uren op een planeet moet rondlopen voor resources, maar enkel voor een dier is dat echt te veel. Sinds de laatste patch is de game wel een stuk stabieler geworden trouwens. Ik heb nu echt geen enkele crash meer gehad en het voelt allemaal net wat beter aan.Toon8 wrote:Ik wil eigenlijk gewoon niveau 3 halen van die mile stone, omdat polo in de space anomaly erachter vraagt. Ik versta de regels om de sols te laten oplopen maar toch ben ik overtuigd dat het niet werkt. Voor 45 min op een extreme planeet zou ik toch zeker 3 sols moeten hebben?
De enorme haat die de game nu over zich heen krijgt (kijk maar op Reddit of een ander forum) is in mijn ogen niet geheel terecht. Ja, er zijn zaken die in de game hadden moeten zitten en niet aanwezig zijn, maar de meeste mensen zijn in mijn ogen op de haattrein gestapt zonder de game ook maar echt te hebben aangeraakt. Het is immers nu hip om No Man's Sky (of No Man's Lie zoals sommigen het nu noemen) te haten. Dat Steam nu bijvoorbeeld ongeacht de speeltijd mensen hun geld terug geeft is ook bijzonder. Het is niet dat ik Hello Games wil verdedigen (want die hebben echt nog wel het één en ander goed te maken) maar dit gewoon belachelijk. Sommigen hebben de game meer dan 30 tot 50 uur (en sommigen nog veel meer) gespeeld en willen hun geld terug, wat is dat voor bizar iets?! Je hebt zoveel gametijd erin en je wilt de volle mep terug? Het is mooi dat er een refund systeem is, maar er pas na zoveel uur gebruik van maken is denk ik onterecht. Je weet immers wel na 2 of 4 uur of de game wat is of niet lijkt mij.
327PSN en Amazon versoepelen ook hun refund systeem speciaal voor NMS (oftewel One Man's Lie. die vond ik goed gevonden ) Natuurlijk klopt het niet dat mensen hun geld kunnen terug krijgen nadat ze het meer dan 2h gespeeld hebben. Ze moeten het dan toch niet zo erg gevonden hebben om al die uren erin te steken. Je doet dat toch niet als je een spel maar niks vind.
Moest deze game niet zo'n grote hype gehad hebben zou hij uitgekomen zijn als een fantastische baanbrekende indie game. Maar de hype is grotendeels ook de schuld van Hello games zelf. Ik heb er geen medelijden mee, ze moesten het maar eerlijk gespeeld hebben en niet zo vaag over alles geweest zijn nadat duidelijk werd dat ze bepaalde doelstellingen niet zouden halen.
De enige leugen waaraan ik mij stoor is dat er in de game veel coole easter eggs zouden zijn en dat er een grote verrassing was in het centrum. Voor de rest vind ik het een prima game.
Ben er trouwens in geslaagd om 6 sols te overleven en zo dus ook niveau 3 van die milestone verkregen Nu hopen dat ik snel Polo nog eens tegen kom.
Moest deze game niet zo'n grote hype gehad hebben zou hij uitgekomen zijn als een fantastische baanbrekende indie game. Maar de hype is grotendeels ook de schuld van Hello games zelf. Ik heb er geen medelijden mee, ze moesten het maar eerlijk gespeeld hebben en niet zo vaag over alles geweest zijn nadat duidelijk werd dat ze bepaalde doelstellingen niet zouden halen.
De enige leugen waaraan ik mij stoor is dat er in de game veel coole easter eggs zouden zijn en dat er een grote verrassing was in het centrum. Voor de rest vind ik het een prima game.
Ben er trouwens in geslaagd om 6 sols te overleven en zo dus ook niveau 3 van die milestone verkregen Nu hopen dat ik snel Polo nog eens tegen kom.
328Het is trouwens niet meer nodig om voor de mijlpaal 'onverwoestbaar' alles op 1 planeet te behalen. M.a.w. de teller word nooit meer gereset en blijft altijd verder oplopen zodra je weer op een extreme planeet bent. Moest dit zo al geweest zijn in het begin van de game had ik al lang niveau 10
Heb nu ook een schip van 48 slots, dus zit nu overal op het maximum. Tijd om te stoppen en met een nieuw spel te beginnen, ben op 140 000 lichtjaar van het einde gestrand
Heb nu ook een schip van 48 slots, dus zit nu overal op het maximum. Tijd om te stoppen en met een nieuw spel te beginnen, ben op 140 000 lichtjaar van het einde gestrand
329Nice, ben zelf nog niet meer toegekomen om te gaan gamen (de hele tijd gewerkt) en ben van plan binnenkort de game maar eens plat te halen.Toon8 wrote:Het is trouwens niet meer nodig om voor de mijlpaal 'onverwoestbaar' alles op 1 planeet te behalen. M.a.w. de teller word nooit meer gereset en blijft altijd verder oplopen zodra je weer op een extreme planeet bent. Moest dit zo al geweest zijn in het begin van de game had ik al lang niveau 10
330Ik kan nog steeds die extreme survival milestone verder behalen. Ik blijf maar steken 5.7 sol, echt dikke waardeloos. Ben al op meerdere extreme planeten geweest en nog steeds niks.