Re: Alien: Isolation

49
Ook maar eens met deze game begonnen.
scary game hoor. :O :shhhh:
Op een gegeven moment hoorde ik voetstappen achter mij... had niet eens de tijd om om te draaien. :O Hallo meneer alien :D
Meteen begonnen op Hard en dan probeer ik geen mensen te vermoorden. En die droids... :silly:
Image

50
Marty wrote:Ook maar eens met deze game begonnen.
scary game hoor.
Op een gegeven moment hoorde ik voetstappen achter mij... had niet eens de tijd om om te draaien. Hallo meneer alien
Meteen begonnen op Hard en dan probeer ik geen mensen te vermoorden. En die droids...
Maak mij niet jaloers...ik heb de game in PS4 editie, alle DLC, season pass en een mini en volledige artbook...maar geen PS4 :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

51
Captain Witwicky wrote:
Marty wrote:Ook maar eens met deze game begonnen.
scary game hoor.
Op een gegeven moment hoorde ik voetstappen achter mij... had niet eens de tijd om om te draaien. Hallo meneer alien
Meteen begonnen op Hard en dan probeer ik geen mensen te vermoorden. En die droids...
Maak mij niet jaloers...ik heb de game in PS4 editie, alle DLC, season pass en een mini en volledige artbook...maar geen PS4 :lol:
Dus eigenlijk heb je gewoon een groter oppervlak gekocht waarmee je meer stof kan opvangen :P
Ik had the last of us remastered ook een halfjaar voor ik mijn ps4 had
Image

52
Toon8 wrote:
Captain Witwicky wrote: Maak mij niet jaloers...ik heb de game in PS4 editie, alle DLC, season pass en een mini en volledige artbook...maar geen PS4
Dus eigenlijk heb je gewoon een groter oppervlak gekocht waarmee je meer stof kan opvangen
Ik had the last of us remastered ook een halfjaar voor ik mijn ps4 had
Ik zal het stof doen opwaaien eenmaal ik een PS4 heb :cool:
Ik heb trouwens ook de Last of Us Remastered liggen, met pre-order DLC en plakker voor op de PS4.

57
Marty wrote:1 tip:
gebruik je headset als je er 1 hebt. Gewoon amazing
zit nu denk ik zo halverwege de game dus nog genoeg te gaan
Wat is die Alien soms slim in de game, en andere momenten ziet ie mij niet eens
Ik weet niet of mijn headphone compatibel is, maar ik ben tevreden met een stil huis ook ;)
Waarschijnlijk heb je slippers aan waardoor je muisstil bent, en natuurlijk, een Alien heeft geen ogen :D (wel, letterlijk toch)

59
met0t0 wrote:
Marty wrote:Ja heb die headset ook. Fijn ding
Er is bij mijn weten in de headset-app geen aparte configuratie voor deze game? Ik zal hem dan wel op 'Horror' zetten :)
Er is inderdaad geen speciale setting voor Alien. Had hem gewoon op stand 1 staan. Beviel goed.

Ondertussen de game uitgespeeld, nu nog 1 keer uitspelen zonder dood te gaan :O
Geweldige game :cool:
Image