Re: MediEvil
77ik zie persoonlijk liever een nieuw deel dan de remake van deel 2, vond die stuk minder. Maar toegegeven ik koop hem als hij daadwerkelijk uit zal komen...
78Remake van 2 en dan een nieuw deel? Tis leuk voor mensen die de games nooit hebben gedpeeld xd en dus ook plezant voor mij dusGamefreak wrote:ik zie persoonlijk liever een nieuw deel dan de remake van deel 2, vond die stuk minder. Maar toegegeven ik koop hem als hij daadwerkelijk uit zal komen...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
79afwachten Cois...fsterchele23 wrote:Remake van 2 en dan een nieuw deel? Tis leuk voor mensen die de games nooit hebben gedpeeld xd en dus ook plezant voor mij dusGamefreak wrote:ik zie persoonlijk liever een nieuw deel dan de remake van deel 2, vond die stuk minder. Maar toegegeven ik koop hem als hij daadwerkelijk uit zal komen...
80Ik kan wachten. Ik weet nog niet wnr ik 1 ga spelenGamefreak wrote:afwachten Cois...fsterchele23 wrote:Remake van 2 en dan een nieuw deel? Tis leuk voor mensen die de games nooit hebben gedpeeld xd en dus ook plezant voor mij dusGamefreak wrote:ik zie persoonlijk liever een nieuw deel dan de remake van deel 2, vond die stuk minder. Maar toegegeven ik koop hem als hij daadwerkelijk uit zal komen...

81Ik vrees ervoor, denk niet dat ze nog een nieuwe zouden maken
Dat zou wel nogal eens een verrassing zijn als launch game voor de PS5...
82nah, dat zal niet gebeurenmet0t0 wrote:Ik vrees ervoor, denk niet dat ze nog een nieuwe zouden maken![]()