Re: Bugs & gewenste functies

106
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:niet echt een bug ma t zou handig zijn als je een bericht op de blog ook kan aanpassen :smug:
Op zich is die optie er, maar momenteel kiezen we ervoor om dit niet te activeren.
Dus goed je woordjes wikken en wegen :smug:
We posten vandaag niet meer posten op de blog totdat jullie die functie activeren. En we sluiten vandaag twee uur het bureau.

107
BozeGozerXrd wrote:
Sanity penguin wrote:
Gamefreak wrote:niet echt een bug ma t zou handig zijn als je een bericht op de blog ook kan aanpassen :smug:
Op zich is die optie er, maar momenteel kiezen we ervoor om dit niet te activeren.
Dus goed je woordjes wikken en wegen :smug:
We posten vandaag niet meer posten op de blog totdat jullie die functie activeren. En we sluiten vandaag twee uur het bureau.
Oei, bij wie moeten we dan gaan om dat vleugje sarcasme aan de blog toe te voegen?
Image

109
BozeGozerXrd wrote:
Sanity penguin wrote:Oei, bij wie moeten we dan gaan om dat vleugje sarcasme aan de blog toe te voegen?
Plaats gewoon een artikel over een Xbone exclusive.
Oh snap
Image
Maareuh, terug on topic nu :p. Misschien wordt de functie geactiveerd op voorwaarde dat jullie je gedragen...
Ik Behoud mij ertoe Geen namen te noemen...
Image

112
Op de mobiele versie van de blog is het meestal zo als ik bovenaan de pagina naar beneden wil swipen, dan zitten die twee blokken in de weg waar je al het nieuws kan zien. Als ik dan naar beneden swipe, dan gaan die blokken al hun nieuws laten zien. Misschien is dit een beetje vaag hoe ik het uitleg, maar ik hoop dat jullie dit begrijpen :|
Image

114
Zal het hier dan ook maar eens posten. :P
Ziet iedereen het zitten moesten we onder toogpraat een subtopic maken met polls en debatten. Hierover denk ik al een tijdje over na omdat ik vele ideeën heb hiervoor. Ook zouden we dan een topic kunnen maken met voorstellen en elke week een nieuwe poll of debat kunnen beginnen. Hierna kunnen we dan ook eventueel een verslag maken en op de blog plaatsen (ideetje van Met0t0 dat laatste, waar ik volledig achtersta). :idea:

Edit: Het gaat niet om serieuze debatten. In geen geval. Het gaat om topics over media, m.a.w. games, series, films enz.
Last edited by Maxidomino on 18 May 2015 20:22, edited 1 time in total.
Image

115
Maxidomino wrote:Zal het hier dan ook maar eens posten. :P
Ziet iedereen het zitten moesten we onder toogpraat een subtopic maken met polls en debatten. Hierover denk ik al een tijdje over na omdat ik vele ideeën heb hiervoor. Ook zouden we dan een topic kunnen maken met voorstellen en elke week een nieuwe poll of debat kunnen beginnen. Hierna kunnen we dan ook eventueel een verslag maken en op de blog plaatsen (ideetje van Met0t0 dat laatste, waar ik volledig achtersta). :idea:
zolang het maar geen politieke debatten zijn :V

116
Gamefreak wrote:
Maxidomino wrote:Zal het hier dan ook maar eens posten. :P
zolang het maar geen politieke debatten zijn :V
Aja oei. Ik ga het even editen, want ik was iets vergeten. Geen serieuze topics, maar enkel over media.
Image

118
met0t0 wrote:Iets serieuzere topics m.b.t. media zijn wel een goed idee volgens mij :)
Zeker als ze zo actueel mogelijk gehouden worden. Dat er bijvoorbeeld één nieuwsfeit per week wordt uitgekozen en daarover gepraat wordt.
De eerste week van een maand een poll die de hele maand loopt en dan de andere drie weken een debat lijkt me ook nog een idee?
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

119
Serieus is goed, als het nog steeds over media gaat. Dus geen debatten over euthanasie bij kinderen bijvoorbeeld.
En 1 debat per maand is goed. Maar polls zou ik elke week een nieuwe doen. Dat is toch niet moeilijk om een poll uit te vinden. Bijvoorbeeld: Wat is uw lievelingspersonage in ... (bvb. Mass Effect), Digimon of Pokemon, normal of inverted controls, enz.
Image

120
Maxidomino wrote:Serieus is goed, als het nog steeds over media gaat. Dus geen debatten over euthanasie bij kinderen bijvoorbeeld.
En 1 debat per maand is goed. Maar polls zou ik elke week een nieuwe doen. Dat is toch niet moeilijk om een poll uit te vinden. Bijvoorbeeld: Wat is uw lievelingspersonage in ... (bvb. Mass Effect), Digimon of Pokemon, normal of inverted controls, enz.
Vind ik prima.
Image